Huskarl 0 Geplaatst 17 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2005 Quote: Op donderdag 13 oktober 2005 13:22:09 schreef faunXXor het volgende: marilyn manson uiteraard! of had ik dat al gezegd!? LOL, zo uiteraard vinden de meeste mensen dat niet. Echt geweldig noem ik z'n kwaliteiten als muzikant en zanger nu ook niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 17 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2005 Quote: Op zondag 16 oktober 2005 22:57:28 schreef Jelmer het volgende: ----> King Crimson Moooooi..!! Ook 1 van mijn favoriete bands. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 23 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2005 Ik waardeer het zeer dat je deze kreet van onopvoedentheid plaatst. We brengen je hier wel wat normen en waarden bij over wel degelijke powermetal met vocalen die : 1. Wel emotie bevatten. 2. Wel passen bij de muziek. 3. Niet afgezaagd zijn. En veel originelere muziek. Speur mijn profiel eens door naar de powermetalbands Avantasia,Blind Guardian, Edguy, Theocracy. Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 23 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2005 Stryper.. Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 23 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2005 en sonata arctica is ook goeie powermetal Link naar bericht Deel via andere websites
Dolenthoniel 0 Geplaatst 23 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2005 Ik ben fan van bands in hele verschillende genres. Aan de ene kant ben ik helemaal gek van Therion. Aan de andere kant heerst Dol Ammad heel erg (electronische metal) en weer een andere kant heeft Blackmore's night (middeleeuwse muziek, waren 14 okt' 05 in de Pepsi stages in Amsterdam, geweldig concert ) Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 23 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2005 Quote: Op zondag 23 oktober 2005 21:33:38 schreef Dolenthoniel het volgende: Ik ben fan van bands in hele verschillende genres. Aan de ene kant ben ik helemaal gek van Therion. Aan de andere kant heerst Dol Ammad heel erg (electronische metal) en weer een andere kant heeft Blackmore's night (middeleeuwse muziek, waren 14 okt' 05 in de Pepsi stages in Amsterdam, geweldig concert ) Dan vind je Mostly Autumn en Renaissance misschien ook wel goeie bands. Link naar bericht Deel via andere websites
Jelmer 0 Geplaatst 24 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2005 Quote: Op zondag 23 oktober 2005 21:50:50 schreef Donnie het volgende: [...] Renaissance Laatst ff een oude lp van Renaissance van me pa gejat, is idd erge goede muziek! Link naar bericht Deel via andere websites
Phantom 0 Geplaatst 31 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2005 Quote: Op zondag 23 oktober 2005 20:47:31 schreef Ol Moth het volgende: En veel originelere muziek. Speur mijn profiel eens door naar de powermetalbands Avantasia,Blind Guardian, Edguy, Theocracy. Met deze meneer kan ik praten! Zal ik daar dan, voor de lol nog even Stratovarius (het oudere werk) en Rhapsody aan toevoegen? (Rhapsody is trouwens wel een apart verhaal, maar als je van epische fantasy houdt, is het gegarandeerd je ding) Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 31 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2005 Quote: Op maandag 31 oktober 2005 18:56:46 schreef Phantom het volgende: [...] Met deze meneer kan ik praten! Zal ik daar dan, voor de lol nog even Stratovarius (het oudere werk) en Rhapsody aan toevoegen? (Rhapsody is trouwens wel een apart verhaal, maar als je van epische fantasy houdt, is het gegarandeerd je ding) Het oude werk van Stratovarius is echt veel beter dan het nieuwere! Link naar bericht Deel via andere websites
Phantom 0 Geplaatst 31 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2005 Het kan nog steeds met geen mogelijkheid op tegen Dream Theater, maarja, dat kan geen enkele band m.i. oO - Is Dream Theater soms je favoriete band?! Oo - Ja. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 31 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2005 Quote: Op maandag 31 oktober 2005 19:17:04 schreef Phantom het volgende: Het kan nog steeds met geen mogelijkheid op tegen Dream Theater, maarja, dat kan geen enkele band m.i. oO - Is Dream Theater soms je favoriete band?! Oo - Ja. * Ol Moth kan met deze meneer ook zeer zeker spreken, Dream Theater is ook zijn favoriete band tenslotte. * Ol Moth vraagt zich af of jij ook naar 10 oktober - Heineken Music Hall ben geweest. Link naar bericht Deel via andere websites
Phantom 0 Geplaatst 31 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2005 10 Oktober. Een mijlpaal in mijn simpele leventje, al was het alleen maar omdat ze 'Octavarium' speelden. Dan hebben we het dus nog niet over 'The Glass Prison', 'Panic Attack' of 'As I Am'... Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 31 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2005 Ol'moth heeft er een nieuw 'muziek-maatje' bij. Dan kan ik zeggen, dat hij aan deze meneer een goed maatje heeft Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 Het nieuwste album van Stratovarius heerscht wel weer heel zwaar Nath! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 Quote: Op woensdag 02 november 2005 14:49:42 schreef Raido het volgende: Het nieuwste album van Stratovarius heerscht wel weer heel zwaar Nath! Hmm.. om eerlijk te zeggen twijfel ik daar een beetje aan. Het oude werk lijkt me veel beter. Maar ik ben benieuwd Link naar bericht Deel via andere websites
Peter~ 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 Demon Hunter, Project 86, mewithoutYou, Sufjan Stevens, Feeder, The Shins, Bleach en idd Dream Theater is zeker cool Link naar bericht Deel via andere websites
Berdie 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 Incubus! Daft Punk! Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 eh nieuw in mn rijtje tiamat lacuna coil apocalyptica een van de favo nummers dit moment: time van aemen samen met sharon den adel. Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 @Berdie: Miss you van incubus is goed!! Van Toby Mac word ik altijd supervrolijk! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst 3 november 2005 Momenteel toch echt Kamelot (de albums Epica en Black Halo) wat een meesterstukken staan daarop.. puur genieten Link naar bericht Deel via andere websites
Christianne 0 Geplaatst 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst 7 november 2005 (momenteel) - Nickelback - Relient K - Good Charlotte - Greenday - The Calling en ga zo maar door Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst 7 november 2005 Quote: Op maandag 07 november 2005 17:43:27 schreef Christianne het volgende: (momenteel ) - Nickelback - Relient K - Good Charlotte - Greenday - The Calling en ga zo maar door met jou kan ik praten, alleen heb ik er nog heel wat aanvulling bij Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst 7 november 2005 Quote: Op donderdag 03 november 2005 09:23:32 schreef Raido het volgende: Momenteel toch echt Kamelot (de albums Epica en Black Halo) wat een meesterstukken staan daarop.. puur genieten Kamelot, dat luister ik momenteel echt heel veel. Het album Karma, Don't you cry is zo'n mooi nummer! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst 7 november 2005 Epica en Black Halo heerschen zwaarder het verhaal is beter en Shagrath (Demon Burger) en Simone Simmons van Epica zingen mij, altijd leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten