bart1984 0 Geplaatst 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2005 Iron maiden, metallica, megadeth, dimmu borgir, Slayer, ozzy, back sabbath heersen!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2005 We are as one as we all are the same fighting for one cause Leather and metal are our uniforms protecting what we are Joining together to take on the world with our heavy metal Spreading the message to everyone here Come let yourself go On through the mist and the madness We are trying to get the message to you Metal Militia!!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2005 een paar van mijn favo bands: Killswitch Engage, Underoath, Bloodlined Calligraphy, The showdown, Immortal souls, Narnia, Sonata Arctica, Nightwish, After Foreven, Bullet For My Valentine, With Broken Wings en nog veel meer maar check daar mijn Profiel maar voor Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2005 mwah ik doe wel eemn update mijn favo bands van dit moment: NOFX, madball,converge,dropkick murphys, killswitch engage, zao, pedro the lion, u2,the spirit that guides us, stretch arm strong, hatebreed Link naar bericht Deel via andere websites
RozeRooz 0 Geplaatst 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2005 Tjonge, al die bands van jullie ken ik niet hoor, maar zal wel aan mij liggen, ben volgens mij niet zo op de hoogte Maar ik vind alle artiesten uit de top 40 wel cool zingen, maar 'kwa' christelijke muziek ben ik een grote fan van Joy Williams (meisje wat hele mooie christelijke nummers zingt) en ZOEgirl. Gewoon swingende, christelijke, meiden muziek, echt wat voor mij en de rest van de meiden Doegg Link naar bericht Deel via andere websites
Pumba 0 Geplaatst 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2005 Eehm... ja... ik vind La Rue wel errug goed, en Delirious?, en M.W. Smith... en dat was het wel zo'n beetje Link naar bericht Deel via andere websites
Suomi 0 Geplaatst 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2005 Quote: Op vrijdag 24 juni 2005 02:28:40 schreef Caesarion het volgende: Nja, hier dan, maar niet op favoriete rang geplaatst ofzo...: Metallica, Iron Maiden, Pantera , Nightwish, Enya, Dream Theater, Lacuna Coil, Shattersphere, Sirenia, Nightwish, Pantera , Megadeth, Guano Apes, Stratovarius, Switchblade Symphony, Pink Floyd, James LaBrie, Slayer, Dimmu Bogir, MachineHead, AC/DC, Kansas, Motörhead, Black Label Society, Lynard Skynard, Black Sabbath/Ozzy, Genesis, Rolling Stones, Heart, Sirenia, Nirvana, Killing Joke, Helloween, Budgie, Fleetwood Mac, Rammstein, The Who, The Cure, Sisters of Mercy, Velvet Revolver, The Doors, Deep Purple, U2, The Verve Pipe, Queen, Police, Sting;-), Mötley Crue, Dire Straits, Beatles. Maar ik hou ook van Wagner,..ècht waar!! Enneh,..Geen E&R,..wèl G'nR EDIT: zal er ongetwijfeld wel een paar zijn vergeten : S dat zou kunnen.. je hebt er in ieder geval wel eentje dubbel je hebt btw een zeeeeer goede smaak Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2005 Quote: Op vrijdag 24 juni 2005 12:10:58 schreef *nath* het volgende: een paar van mijn favo bands: Killswitch Engage, Underoath, Bloodlined Calligraphy, The showdown, Immortal souls, Narnia, Sonata Arctica, Nightwish, After Foreven, Bullet For My Valentine, With Broken Wings en nog veel meer maar check daar mijn Profiel maar voor Killswitch Engage, is dat christelijk? Link naar bericht Deel via andere websites
amensamen 0 Geplaatst 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2005 Bach, UB-40, reggae, tango''s, salsa, Ierse muziek en nog veel anderen psalmen en gezangen ook, alles op zijn tijd (sorry geen bands maar muziek favo's) Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2005 Ik hou vooral van Progressive Rock, zoals: Yes Van der Graaf Generator Uriah heep U.K. Transatlantic Supertramp Spock's Beard Rush Renaissance Porcupine Tree Pink Floyd Alan Parsons Project OSI Opeth Mike Oldfield The Nice Moody Blues Marillion Lquid Tension experiment King Crimson Kayak Kansas Jethro Tull Genesis Focus Emerson, Lake and Palmer Dream Theater Camel Blackfield maar ook Velvet Underground Vangelis Van Halen Toto Ten Years after Tears for fears Supergrass Sting Soundgarden Soulwax Skunk anansie Simply red Simple Minds Rainbow Radiohead Queen Placebo Pearl Jam Nirvana Alanis Morissette Led Zeppelin Jean Michel Jarre Michael Jackson Iron Maiden Jimi Hendrix Guns N Roses Rory Gallagher Foreigner Foo Fighters Fleetwood Mac Deep Purple Cranberries Alice Cooper Coldplay Kate Bush Black Sabbath Beatles Asia AC/DC plus wat klassiek, soundtracks, oude hits. Vrij breed wel. Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2005 om iets te noemen mike rowland omnia inkubus sukkubus deus muze doors mecano Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2005 oja ook veel no doubt en pink tussen door.beetje eighties[talk talk bv]. en af en toe romantisch[vanessa williams].en wimin powerrr anastacia,tlc en i'm every woman van whitney houston. als ik zwoel ben moloko en manu chao.en als ik lounge ben portishead en saint germain en tricky.ik luister ook veel naar enya en clannad en loreena mc kennit als ik het goed schrijf.eigenlijk veel ste veel om op te noemen.[pearljam vind ik trouwens akkoestisch erg goed klinken] Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2005 ik luister hardcore punk/metalcore/grindcore/mathcore/emocore/punk sosm death metal..de laatste tijd nu kutschurft en johnny cash de laatste tijd ook veeel...ikw eet niet of iemand hier damien jurado en pedro the lion kent...klinken ook cool EDIT: o ik zag al dat ik gepost had mja nu weten jullie zeker waar ik van hou dus Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2005 evanescence nightwish tiamat queen epica simple plan good charlotte based on nothing (onze eige.. ) Link naar bericht Deel via andere websites
Thomas 0 Geplaatst 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2005 Bob Dylan Paul Simon REM Link naar bericht Deel via andere websites
DetectedDestiny 0 Geplaatst 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2005 Quote: Op zaterdag 25 juni 2005 15:36:53 schreef Donnie het volgende: Ik kan niet kiezen. Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2005 ik moet me zelf verbeteren ik bedoelde mike oldfield en niet rowland en muse en niet muze Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2005 Mijn favo bands zijn - Metallica - Slayer - Megadeth - Iron maiden - Nile - Morbid angel - God dethroned - Arch enemy - Cradle of filth - Dimmu borgir Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2005 Quote: Op vrijdag 24 juni 2005 12:10:58 schreef *nath* het volgende: een paar van mijn favo bands: Killswitch Engage, Underoath, Bloodlined Calligraphy, The showdown, Immortal souls, Narnia, Sonata Arctica, Nightwish, After Foreven, Bullet For My Valentine, With Broken Wings en nog veel meer maar check daar mijn Profiel maar voor hoe slcht.. ik vergat gewoon Good Charlotte, Mest en Simple Plan ondertussen is er een ander ook weer bijgekomen, namelijk: The Rasmus Link naar bericht Deel via andere websites
iceJUH 0 Geplaatst 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2005 Metallica, Iron Maiden, Nightwish, Lacuna Coil, Nightwish, Guano Apes,Slayer, Dimmu Bogir, Rammstein(die vooral),cradle of the filth, simple plan en good charlotte. maar ik heb in bijna elk muziek genre wel een paar nummers die ik leuk vind Link naar bericht Deel via andere websites
Brains 0 Geplaatst 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2005 ......U2 Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2005 good charlotte en simple plan? gelukkig zijn jullie nog jong rancid is btw ook erg vet hehe Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2005 Quote: Op maandag 01 augustus 2005 20:56:43 schreef Thijs het volgende: good charlotte en simple plan? gelukkig zijn jullie nog jong rancid is btw ook erg vet hehe NIKS TEGEN GC EN SP!! kleg nog wel een keer uit waarom niet! Rancid is heel vet!! en MxPx!! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2005 dubblepost Link naar bericht Deel via andere websites
Suomi 0 Geplaatst 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2005 Quote: Op maandag 01 augustus 2005 20:56:43 schreef Thijs het volgende: good charlotte en simple plan? gelukkig zijn jullie nog jong rancid is btw ook erg vet hehe alsof ouderen een betere muziek smaak hebben zeker? simple plan ken ik niet.. good charlotte.. nah.. ik vind er maar een paar nummers leuk van... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten