Lavendel 1 Geplaatst 8 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2018 Ik zal mij even netjes voorstellen. Ik ben dus Lavendel, een vrouw, getrouwd, een dochtertje van 8 maanden en wij women met ons gezin in Amsterdam. Werkzaam in de zorg. Niet aangesloten bij een kerk of gemeenschap, omdat ik veel vertrouwen heb in God, maar het vertrouwen in de gemeenschap een beetje kwijt ben. Altijd in voor andere levensvisies en een goede discussie op zijn tijd. Hobby’s: creatief gefreubel, winkelen en leuke feestjes. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 8 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2018 Welkom op het forum, Lavendel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lavendel 1 Geplaatst 8 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2018 Dank Trajecto Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 527 Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 2 uur geleden zei Lavendel: Ik zal mij even netjes voorstellen. Ik ben dus Lavendel, een vrouw, getrouwd, een dochtertje van 8 maanden en wij women met ons gezin in Amsterdam. Werkzaam in de zorg. Niet aangesloten bij een kerk of gemeenschap, omdat ik veel vertrouwen heb in God, maar het vertrouwen in de gemeenschap een beetje kwijt ben. Altijd in voor andere levensvisies en een goede discussie op zijn tijd. Hobby’s: creatief gefreubel, winkelen en leuke feestjes. Welkom..leuke naam, heerlijke geur.? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Appie B 134 Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Welkom Lavendel, En bedankt voor je bijdrage in de door mij geopende topic “Kan een atheïst in de hemel komen”. ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Welkom @Lavendel. Ik hoop dat je hier veel inspiratie opdoet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Welkom! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 14 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2018 Welkom Lavendel, jouw naam doet me aan vakantie denken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten