Rommel 34 Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ter ere van de Koning is er een update doorgevoerd van het forum. (eigenlijk omdat ik klaar was om over de rommelmarkt te lopen) Aangezien dit een grote update is kan het zijn dat er bepaalde niet meer goed werken. Graag hoor ik of er door de update wat is omgevallen. Zover ik kan zien werkt alles nog goed maar ik kan (helaas) niet alles overzien. Er zijn tal van wijzigingen zoals snelheidswinst, betere capatcha om spammers tegen te gaan, zoekfunctie is verbeterd, betere smiley ondersteuning ? en nog een hele rits aan aanpassingen die het werk voor de moderators verbeteren! Daarnaast worden de updates ook geïnstalleerd om de veiligheid te kunnen waarborgen. Robert Frans, Lobke en Thorgrem reageerden hierop 3 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Super! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 4 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2018 Als ik tekst selecteer om te citeren dat werkt dit niet meer. Ik kan alleen de volledige tekst van een reactie selecteren (en moet dan de overtollige tekst eruit knippen). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 (bewerkt) Ik lijk posts niet langer meer te kunnen liken. Edit: ik gebruik de laatste versie van Chrome. Ook de laatste versie van Firefox heb ik geinstalleerd, en daar lijken de likes ook niet te werken. 5 mei 2018 bewerkt door The Black Mathematician Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Cybelle Hawke 17 Geplaatst 7 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 Als ik me aanmeld, krijg ik slechts de eerste pagina van een topic en kan niet de vervolgpaginas openen. Via de notificates, opent het topic weliswaar op verdere paginas, maar kan ik niet citeren Als gast kan ik bedoelde topics wel op alle paginas openen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 8 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2018 Het lijkt ermee te maken hebben dat het oude thema nog bij jullie actief is. Deze is nog als back-up aanwezig om, mochten er problemen zijn, snel weer terug te kunnen gaan naar een vorige versie. Deze heb ik nu verwijderd en hoop dat jullie nu automatisch terugvallen op het nieuwe thema die standaard ingesteld staat. Mocht het probleem niet opgelost zijn raad ik aan even met Ctrl + F5 of Ctrl + R de pagina te verversen en hoop dat het dan opgelost is. Zo niet dan hoor ik dat graag en kijk ik even verder. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Nope. Tenzij je post net door mij geliked it (wat ik zelf niet zie) dan werken de likes bij mij nog steeds niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten