TTC 1.560 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 19 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Pragmatisme. Als je gelooft dat iedereen vals speelt, stop dan met spelen. Nog gehoord, waarom dagen we God niet voor de rechter? Alvast benieuwd naar z'n verdediging. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 1 minuut geleden zei TTC: Nog gehoord, waarom dagen we God niet voor de rechter? Alvast benieuwd naar z'n verdediging. Dat is al gebeurd. Maar Hij verdedigt zich niet. Hij verdedigde zich ook niet tegenover Job maar alleen al het feit dat Hij tegen Job sprak was voor Job al voldoende. God hoeft zich niet tegenover de mens te verdedigen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Zojuist zei TTC: Nog gehoord, waarom dagen we God niet voor de rechter? Omdat God niet de schuldige is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 1 uur geleden zei Willempie: Dat is al gebeurd. Maar Hij verdedigt zich niet. Hij verdedigde zich ook niet tegenover Job maar alleen al het feit dat Hij tegen Job sprak was voor Job al voldoende. God hoeft zich niet tegenover de mens te verdedigen. Zo is dat. Doet me trouwens denken aan een grappige film die ik vroeger heb gezien (staat hier nog ergens in de kast, misschien zet ik hem vanavond nog eens op) Mooi fragment: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 1 uur geleden zei Willempie: Dat is al gebeurd. Maar Hij verdedigt zich niet. Hij verdedigde zich ook niet tegenover Job maar alleen al het feit dat Hij tegen Job sprak was voor Job al voldoende. God hoeft zich niet tegenover de mens te verdedigen. Ik weet het, God heeft de mensheid alle middelen gegeven om er iets moois van te maken, ze liggen in de schuif. Enig idee wanneer de mensheid er iets mee zal doen? 1 uur geleden zei Kaasjeskruid: Omdat God niet de schuldige is. Die paranormale duivel dan maar weer? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 13 minuten geleden zei TTC: Die paranormale duivel dan maar weer? Nee, de mens. Adam had er ook voor kunnen kiezen om met deze kwestie naar God toe te gaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 6 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Nee, de mens. Adam had er ook voor kunnen kiezen om met deze kwestie naar God toe te gaan. Het lijkt stilaan op een grap, zij het een bijzonder pijnlijke. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Zojuist zei TTC: Het lijkt stilaan op een grap, zij het een bijzonder pijnlijke. Adam maakte geen grapje. En noch deed God dat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Zojuist zei Kaasjeskruid: Adam maakte geen grapje. En noch deed God dat. Wat we vandaag nog zien is dat wel, alsof er de afgelopen 2000 jaar geen boek geschreven werd, hallucinant is het. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 2 minuten geleden zei TTC: Wat we vandaag nog zien is dat wel, alsof er de afgelopen 2000 jaar geen boek geschreven werd, hallucinant is het. Echter ligt dit aan de ontvanger. Maak er maar geen grapje van, Adam slikte geen LSD. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Zojuist zei Kaasjeskruid: Echter ligt dit aan de ontvanger. Maak er maar geen grapje van. Alsof kijken naar deze wereld een pretje is? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Zojuist zei TTC: Alsof kijken naar deze wereld een pretje is? Nee, dat is het niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 12 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Nee, dat is het niet. Gewoon hallucinant, meer is het niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 3 minuten geleden zei TTC: Gewoon hallucinant, meer is het niet. Stoppen met zegeltjes plaatsen onder de tong. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 13 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 26 minuten geleden zei TTC: Gewoon hallucinant, meer is het niet. Hallucineren gebeurd alleen individuen Het overkomt geen groepen, weet je wetenschap Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 4 minuten geleden zei Thinkfree: Hallucineren gebeurd alleen individuen Het overkomt geen groepen, weet je wetenschap Correct, maar dat betekent niet dat niemand dezelfde hallucinatie kan hebben... Hoe deze beleefd wordt, is een andere kwestie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 30 minuten geleden zei Thinkfree: Hallucineren gebeurd alleen individuen Het overkomt geen groepen, weet je wetenschap Jazeker wel. Folie a deux is bekend. Maar ik kan je uit ervaring verzekeren dat er wel degelijk ook groepshallucinatie bestaat. Dat moet dan doorgaan voor "spiritualiteit",maar het zijn gewoon groepshallucinaties. Daar weet "de wetenschap" niets van, want deze dingen gebeuren meestal bij doorgaans "gezonde" mensen, die niet in het psychiatrische circuit terechtkomen, ofschoon ze meestal wel m.i. misleid verder door het leven gaan. En hoe denk je dat Hitler al die massa's op de been kreeg? Dat waren dan misschien wel geen groepshallucinaties maar toch zeker wel groepswaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hitchens 134 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 5 uur geleden zei MysticNetherlands: @Kaasjeskruid en @Dolce Vita niet meer 4 handen op 1 buik? Inderdaad zeg. Wat gebeurt hier? De twee personen die anderen veroordelen als hobby hebben, zijn nu elkáár aan het veroordelen. Wel een bijzonder spektakel om mee te maken... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 4 minuten geleden zei Hitchens: Inderdaad zeg. Wat gebeurt hier? De twee personen die anderen veroordelen als hobby hebben, zijn nu elkáár aan het veroordelen. Wel een bijzonder spektakel om mee te maken... Jij moet wel hele lange tenen hebben. Ik veroordeel niemand, maar beoordeel wel gedrag en doctrine. Als jij daar niet tegen kunt, is dat jou probleem. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hitchens 134 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 7 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Jij moet wel hele lange tenen hebben. Ik veroordeel niemand, maar beoordeel wel gedrag en doctrine. Als jij daar niet tegen kunt, is dat jou probleem. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 20 minuten geleden zei Hitchens: Inderdaad zeg. Wat gebeurt hier? De twee personen die anderen veroordelen als hobby hebben, zijn nu elkáár aan het veroordelen. Wel een bijzonder spektakel om mee te maken... De wensdroomgedachten van een troll. Boeiend. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 2 minuten geleden zei Hitchens: Stil maar, wacht maar, alles wordt nieuw. 1 minuut geleden zei Dolce Vita: De wensdroomgedachten van een troll. Boeiend. Ik hou nog steeds van je hoor, maar wat hebben we aan zwijgen? Daar leer jij niets van, maar ik ook niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 44 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Ik hou nog steeds van je hoor, maar wat hebben we aan zwijgen? Daar leer jij niets van, maar ik ook niet. Zo is dat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 1 uur geleden zei Thinkfree: Hallucineren gebeurd alleen individuen. Het overkomt geen groepen, weet je wetenschap Doe je dit met opzet? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 13 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 8 minuten geleden zei TTC: Doe je dit met opzet? Ben ik een zoutend zout ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten