TTC 1.560 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 17 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Stel dat dit lukt, dan is dat niet mijn verdienste. Wie z'n verdienste zou het dan wel zijn? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Zojuist zei TTC: Wie z'n verdienste zou het dan wel zijn? Die van de Heilige Geest. Het is onmogelijk voor diegenen die zich niet bekeerd hebben om over de macht van de Heilige Geest te beschikken. En het is simpelweg infantiel om van de Heilige Geest zaken te verwachten als propjes papier in de brand te steken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Appie B 134 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 29 minuten geleden zei MysticNetherlands: wat heeft dat ermee te maken? Geen idee, maar ik kan me herinneren dat Fundamenteel hierover heeft gesproken en dat dat voor hem een probleem was. Of dat werkelijk een oorzaak is weet ik niet. En dat heb ik ook niet geclaimd. Wat ik zie is dat hij er van alles bij haalt en van alles gelooft. Dat doet mij, samen met zijn eerder opmerking over OCD, obsessief aan. Maar ik ben uiteraard geen psycholoog/psychiater. Mocht Fundamenteel zich gekwetst voelen, dat was niet mijn bedoeling. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 8 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Die van de Heilige Geest. Het is onmogelijk voor diegenen die zich niet bekeerd hebben om over de macht van de Heilige Geest te beschikken. En het is simpelweg infantiel om van de Heilige Geest zaken te verwachten als propjes papier in de brand te steken. De Heilige Geest gaat door merg en been, denk niet dat velen daarop zitten te wachten. Veel praatjes, dat wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 3 minuten geleden zei Appie B: Geen idee, maar ik kan me herinneren dat Fundamenteel hierover heeft gesproken en dat dat voor hem een probleem was. Of dat werkelijk een oorzaak is weet ik niet. En dat heb ik ook niet geclaimd. Wat ik zie is dat hij er van alles bij haalt en van alles gelooft. Dat doet mij, samen met zijn eerder opmerking over OCD, obsessief aan. Maar ik ben uiteraard geen psycholoog/psychiater. Mocht Fundamenteel zich gekwetst voelen, dat was niet mijn bedoeling. Klopt, obsessie is geen liefde. Het doet mij eerder aan als bezeten zijn van een bepaald idee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 19 minuten geleden zei TTC: Dat is een moeilijke opgave inderdaad, hoe leg je aan een blinde uit dat hij/zij iets niet ziet. Veel succes, laat je nog weten wanneer het gelukt is? Dit wordt nog interessanter als een blinde aan een vermeende blinde uitlegt dat zij iets (nl. de blindheid en het vermeende fenomeen dat gezien zou moeten worden) niet zou zien wat er volgens hem aanwezig zou zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 6 minuten geleden zei TTC: De Heilige Geest gaat door merg en been, denk niet dat velen daarop zitten te wachten. Veel praatjes, dat wel. Praatjes en veren in de reet interesseren mij geen ene donder. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 24 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Die van de Heilige Geest. Het is onmogelijk voor diegenen die zich niet bekeerd hebben om over de macht van de Heilige Geest te beschikken. Het is ook onmogelijk voor diegenen die zich wel bekeerd hebben om over de macht van de Heilige Geest te beschikken..... Maar Kaasjeskruid lijkt Jezus in zijn eigen achterzak te denken te hebben zitten....... . Heel apart. Maar vooral levensgevaarlijk. Citaat En het is simpelweg infantiel om van de Heilige Geest zaken te verwachten als propjes papier in de brand te steken. Niemand heeft gezegd noch gesuggereerd dat de Heilige Geest propjes in brand steekt. Ofschoon ik zeker niet uitsluit dat dat in bijzondere gevallen kan gebeuren (doch niet door een mens, zoals in het voorbeeld). Maarja, de ervaring heeft me geleerd dat menig religieus in werkelijkheid ook gelooft dat Daniëls vrienden zijn omgekomen in de brandende oven, en dat het braambos niet brandde. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 3 minuten geleden zei Dolce Vita: Het is ook onmogelijk voor diegenen die zich wel bekeerd hebben om over de macht van de Heilige Geest te beschikken..... Flauwekul, het is maar net wat voor macht je verwacht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 6 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Flauwekul, het is maar net wat voor macht je verwacht. Neen, jij praat zelf flauwekul. Geen mens beschikt over de macht van de Heilige Geest. Je mag in Christus uitsluitend door geloof in gebed en levenswandel een beroep doen op de Heilige Geest, je mag dan vertrouwen op de Heilige Geest, maar over Hem beschikken zullen we nooit. De duisternis heeft Hem niet kunnen grijpen en zal dat ook nooit kunnen. God geeft Zijn Geest aan wie HIJ Wil, niet aan wie jij wilt of ik wil. Alleen God beschikt over Zijn Heilige Geest, de Derde Persoon van de Heilige Drievuldigheid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 @Kaasjeskruid en @Dolce Vita niet meer 4 handen op 1 buik? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Zojuist zei MysticNetherlands: @Kaasjeskruid en @Dolce Vita niet meer 4 handen op 1 buik? Is ze zwanger van mij dan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 5 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Is ze zwanger van mij dan? Ik zou hopen dat als dat zo zou zijn je dat niet van mij te weten zou komen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Zojuist zei MysticNetherlands: Ik zou hopen dat als dat zo zou zijn je dat niet van mij te weten zou komen Reken er maar op dat ik weet wat ik doe. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 37 minuten geleden zei Dolce Vita: Dit wordt nog interessanter als een blinde aan een vermeende blinde uitlegt dat zij iets (nl. de blindheid en het vermeende fenomeen dat gezien zou moeten worden) niet zou zien wat er volgens hem aanwezig zou zijn. Einstein zei ook al dat er maar twee dingen oneindig zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 1 minuut geleden zei TTC: Einstein zei ook al dat er maar twee dingen oneindig zijn. En daarmee dus gelijk de waarde van het IQ teniet doende. Het is niet IQ wat je gaat redden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 36 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Praatjes en veren in de reet interesseren mij geen ene donder. Het is wachten tot de euro valt, in het beste geval is er genoeg goud om ons aan vast te klampen. Zojuist zei Kaasjeskruid: En daarmee dus gelijk de waarde van het IQ teniet doende. Einstein bedoelde dat een beetje ironisch, hij wou zeggen dat we ook ons verstand kunnen gebruiken. Het is een optie, een vrije keuze. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Zojuist zei TTC: Het is wachten tot de euro valt, in het beste geval is er genoeg goud om ons aan vast te klampen. Tja, ik vind het prima. Doe mij de fijne florijn maar weer. Tot dan zal ik het moeten doen met 1 euro is 2,2 florijnen. Goud is niet alles. Vaardigheden heb je meer aan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 20 minuten geleden zei MysticNetherlands: Ik zou hopen dat als dat zo zou zijn je dat niet van mij te weten zou komen He gadver, wat een niveau allemaal. Maar om jullie uit de droom te helpen, behalve dat ik me reeds lang verbonden weet in een zeer trouwe Relatie (dan heb ik het niet over mijn relatie met Jezus, hoewel dat óók), en helemaal niet beschikbaar ben en ook nooit geweest, voor andere mannen, ben ik de vruchtbare leeftijd inmiddels gepasseerd. Hoera. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 14 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Tja, ik vind het prima. Doe mij de fijne florijn maar weer. Tot dan zal ik het moeten doen met 1 euro is 2,2 florijnen. Goud is niet alles. Vaardigheden heb je meer aan. In deze wereld hebben we al paranormale gaven nodig om uit te leggen dat zoiets regressie is, in de volksmond noemt dat logisch boerenverstand. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 12 minuten geleden zei TTC: In deze wereld hebben we al paranormale gaven nodig om uit te leggen dat zoiets regressie is, in de volksmond noemt dat logisch boerenverstand. Hypnotherapie. Ik geloof niet in regressie, wel in keuzes. 15 minuten geleden zei Dolce Vita: He gadver, wat een niveau allemaal. Maar om jullie uit de droom te helpen, behalve dat ik me reeds lang verbonden weet in een zeer trouwe Relatie (dan heb ik het niet over mijn relatie met Jezus, hoewel dat óók), en helemaal niet beschikbaar ben en ook nooit geweest, voor andere mannen, ben ik de vruchtbare leeftijd inmiddels gepasseerd. Hoera. Dat zei Sara ook! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 1 uur geleden zei Kaasjeskruid: Hypnotherapie. Ik geloof niet in regressie, wel in keuzes. Met reverse engineering kom je ook een heel eind. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Zojuist zei TTC: Met reverse engineering kom je ook een heel eind. Kwestie van broncode. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 8 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Kwestie van broncode. Zo gezien is alles paranormaal, als niet eigen aan de bron. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 7 minuten geleden zei TTC: Zo gezien is alles paranormaal, als niet eigen aan de bron. Pragmatisme. Als je gelooft dat iedereen vals speelt, stop dan met spelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten