Naeva 182 Geplaatst 29 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2017 Voor een positieve vibe: vertel hier waar je in het klein en groot dankbaar voor bent! Aftrapje: Ik ben dankbaar dat dit forum er nog steeds is, voor jullie als forumleden, de zinvolle onderwerpen en de crew die er tijd en energie in steekt. Really good to be back! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 30 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2017 Geen positieve vibe? Nou, ik ga gewoon verder. Ik ben dankbaar voor het mooie van de herfst. Prachtig seizoen, vanwege de natuur ook vanwege het effect van naar binnen keren. En voor het feit dat mijn kinderen in één keer zijn gaan slapen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 30 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2017 Ik ben dankbaar voor de mensen die ik ontmoet, er is altijd wel iets moois in te ontdekken, Ik ben erg dankbaar voor het geit dat het oude slot van onze kerk is teruggeplaatst zodat ik er weer 24/7 in kan Geit mag ook feit zijn Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 30 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2017 Ik ben dankbaar voor de nieuwe baan waar ik volgende maand aan begin, dankbaar voor onze nieuwe woning en dankbaar dat de kat redelijk goed kan wennen ondanks dat hij niet naar buiten mag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mcmadtasty 228 Geplaatst 30 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2017 Ik ben dankbaar dat ik besta. Ik ben dankbaar voor het wezen dat ik ben Ik ben dankbaar dat ik kan ervaren en ontdekken ik ben dankbaar voor de mogelijkheden Ik ben dankbaar voor mijn vrije wil Ik ben dankbaar voor mijn emoties Ik ben dankbaar voor de aarde en de diversiteit erop ik ben dankbaar verbonden te zijn met alles om heen,tot in de verste uithoeken van het universum Ik ben dankbaar één te zijn met dat wat is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 30 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2017 Ik ben dankbaar dat na regen zonneschijn komt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 3 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2017 Yes Yes Yes Yes YESSSSS, ik ga in januari starten met de opleiding die ik echt héél graag wil Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 3 november 2017 Rapport Share Geplaatst 3 november 2017 2 uur geleden zei Naeva: Yes Yes Yes Yes YESSSSS, ik ga in januari starten met de opleiding die ik echt héél graag wil Leuk hoor, iets doen waar je achterstaat. Welke opleiding betreft het? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 3 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2017 23 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Leuk hoor, iets doen waar je achterstaat. Welke opleiding betreft het? Ik stuur je even een berichtje, zet het niet online ivm herkenbaarheid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Hoe ik na 2 dagen min dochtertje nauwelijks gezien te hebben verbaasd was over hoe veel ze (ogenschijnlijk uiteraard) gegroeid was, hele zinnetjes vormde etc. Gisteren en vandaag lekker papa-dochter dag Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 4 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Leuk! Hoe oud is je dochter? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 3 uur geleden zei Naeva: Leuk! Hoe oud is je dochter? 2 jaar en één maand. Volgens haarzelf "ééég heel groot" Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Lief!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 6 november 2017 Rapport Share Geplaatst 6 november 2017 Ik ben dankbaar voor het feit dat ik dankbaar kan zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten