Lobke 467 Geplaatst 19 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2017 7 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Daarom, de krant is er vooral voor de verkoop. Dus maar negeren die hap? God's weg is de beste? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 19 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2017 Zojuist zei Lobke: Dus maar negeren die hap? God's weg is de beste? Seksueel misbruik moet je nooit negeren. Echter ook niet gebruiken voor de verkoopcijfers van je krant. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 19 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2017 3 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Seksueel misbruik moet je nooit negeren. Echter ook niet gebruiken voor de verkoopcijfers van je krant. De krant moet nieuws brengen, zijn dat ook niet acties die op dit moment gevoerd worden? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 19 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2017 1 minuut geleden zei Lobke: De krant moet nieuws brengen, zijn dat ook niet acties die op dit moment gevoerd worden? Acties tegen? Ik vind het best als men ergens tegen is, maar dan wel graag in het juiste perspectief. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 19 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2017 20 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Daarom, de krant is er vooral voor de verkoop. Ja, ze kunnen ze hier aan de straatstenen niet slijten . Iedere keer als ik in de stad kom staan ze mensen te smeken om een gratis krant aan te nemen. Niemand wil ze. (ik ook niet nee). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 2 december 2017 Rapport Share Geplaatst 2 december 2017 Citaat Het klinkt keihard, maar we hebben hier te maken met een onverbeterlijke crimineel.’ Woorden die haast in contrast stonden met de kleine, 82-jarige vrouw in het beklaagdenbankje. Toch was ze voor de zoveelste keer gesnapt voor winkeldiefstal. http://www.dvhn.nl/drenthe/82-jarige-vrouw-uit-Hoogezand-kan-stelen-niet-laten-22711823.html De wijsheid komt niet altijd met de jaren. Citaat Bejaarde vrouw (70) test zelfgemaakt gif op medebewoners verzorgingshuis Een bejaarde dame die in een Amerikaans verzorgingshuis zelf het vergif ricine bereidde, heeft bekend het middel te hebben getest op haar medebewoners. Ze zou het vergif gedurende enkele weken in hun eten en drinken hebben gedaan. https://www.ad.nl/bizar/bejaarde-vrouw-70-test-zelfgemaakt-gif-op-medebewoners-verzorgingshuis~acbe5bc9/ Ik kan werkelijk niet begrijpen hoe iemand zulke dingen kan doen met andere mensen. Dat er mentale problemen zijn, vind ik geen verklaring, want ze komt toch maar mooi wel op het idee om eerst maar eens op anderen uit te testen of het middel wel voor een zachte dood kan zorgen, voordat ze het zichzelf aandoet. Is het geen psychopatologische verpleegkundige die het doet, dan is het wel een medebewoner. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 2 december 2017 Rapport Share Geplaatst 2 december 2017 17 minuten geleden zei Dolce Vita: Ik kan werkelijk niet begrijpen hoe iemand zulke dingen kan doen met andere mensen. Dat er mentale problemen zijn, vind ik geen verklaring, want ze komt toch maar mooi wel op het idee om eerst maar eens op anderen uit te testen of het middel wel voor een zachte dood kan zorgen, voordat ze het zichzelf aandoet. Is het geen psychopatologische verpleegkundige die het doet, dan is het wel een medebewoner. Een psychopathische medebewoonster. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten