Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Thorgrem:

Wat is je toegevoegde waarde dan hier. Gezien je reeds geopende topics zie ik die momenteel niet. Wellicht kan je wat vertellen waarom ik je niet zou moeten blokkeren?

Ik zou graag mee willen discusieeren in een klein select aantal topics/draadjes.

Zoals ik al aangaf moet men geen verwachtingen hebben. Dit om eerder genoemde reden.

U bent voornemend mij te blokkeren? Is dat vanwege de twee geopende discussieonderwerpen, of omdat ik niet christelijk ben, en dus volgens u geen positieve bijdrage ga geven?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet @Thorgrem zeidat je geen positieve bijdrage ging leveren, dat zei je zelf.

Thorgrem een bewering in de schoenen schuiven en daar een motief bij verzinnen getuigt niet van zindelijk discussiëren.

De ervaring leert dat onzindelijk discussiëren hier vrij snel tot uitsluiting leidt. Geloofsovertuigingen niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Flash Gordon:

Niet @Thorgrem zeidat je geen positieve bijdrage ging leveren, dat zei je zelf.

Thorgrem een bewering in de schoenen schuiven en daar een motief bij verzinnen getuigt niet van zindelijk discussiëren.

De ervaring leert dat onzindelijk discussiëren hier vrij snel tot uitsluiting leidt. Geloofsovertuigingen niet.

Over het hoofd gezien. Ik heb er over nagedacht, maar ik denk dat dit forum uiteindelijk niks voor mij is.

Vooral de vrij onbeschofte houding van mr/mvr Thorgrem is daar een reden van.

Wordt vervolgd, maar vandaag niet meer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
Op 27-8-2017 om 14:04 zei GeenChristen:

Over het hoofd gezien. Ik heb er over nagedacht, maar ik denk dat dit forum uiteindelijk niks voor mij is.

Vooral de vrij onbeschofte houding van mr/mvr Thorgrem is daar een reden van.

Wordt vervolgd, maar vandaag niet meer.

Onder mijn meest close vrienden zitten een aantal erg overtuigde atheïsten en eigenlijk heb ik maar een paar christelijke vrienden, merendeel van mijn vrienden is dat niet. En dat is eigenlijk helemaal prima, het zijn fantastische mensen. Het zijn goede mensen waar je echt op kunt bouwen (ik heb het over die atheïsten he). En heb trouwens fantastische gesprekken met die mensen. En ben het trouwens ook nog regelmatig met ze eens, dat ook...
 

Jij komt binnen met in je openingspost "heb geen hoge verwachtingen van mij" en je zegt even later dat je geen positieve bijdrage hebt. Je eerlijkheid siert je trouwens. Wat ik wel jammer vind is dat je dan zegt dat Thorgrem een onbeschofte houding heeft. Als je dit terug leest, wat zeg je nou zelf? Je hakt met de botte bijl naar binnen zonder er überhaupt nog een gesprek is. Je komt mij eerlijk en oprecht over, maar ik vind het wel jammer dat je gelijk in de slachtofferrol springt, terwijl slechts gerepeteerd wat je eigen woorden zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid