GeenChristen 0 Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Hallo, Ik ben GeenChristen, 45 jaar, man. Ik hang geen enkel geloof aan. Ik heb mij hier ingeschreven om, als het topic mij aanstaat, mee te discusieeren. Heb geen hoge verwachtingen van mij. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Welkom! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 3 uur geleden zei GeenChristen: Hallo, Ik ben GeenChristen, 45 jaar, man. Ik hang geen enkel geloof aan. Ik heb mij hier ingeschreven om, als het topic mij aanstaat, mee te discusieeren. Heb geen hoge verwachtingen van mij. Welkom. Wat gaat je positieve bijdrage aan dit christelijke forum zijn? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GeenChristen 0 Geplaatst 27 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 43 minuten geleden zei Thorgrem: Welkom. Wat gaat je positieve bijdrage aan dit christelijke forum zijn? Geen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 4 minuten geleden zei GeenChristen: Geen. Wat is je toegevoegde waarde dan hier. Gezien je reeds geopende topics zie ik die momenteel niet. Wellicht kan je wat vertellen waarom ik je niet zou moeten blokkeren? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GeenChristen 0 Geplaatst 27 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 5 minuten geleden zei Thorgrem: Wat is je toegevoegde waarde dan hier. Gezien je reeds geopende topics zie ik die momenteel niet. Wellicht kan je wat vertellen waarom ik je niet zou moeten blokkeren? Ik zou graag mee willen discusieeren in een klein select aantal topics/draadjes. Zoals ik al aangaf moet men geen verwachtingen hebben. Dit om eerder genoemde reden. U bent voornemend mij te blokkeren? Is dat vanwege de twee geopende discussieonderwerpen, of omdat ik niet christelijk ben, en dus volgens u geen positieve bijdrage ga geven? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Ik kijk het even aan. Er zijn hier meerdere atheïsten die wel degelijk een goede bijdrage leveren. Handig om te lezen; https://credible.nl/faq/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Niet @Thorgrem zeidat je geen positieve bijdrage ging leveren, dat zei je zelf. Thorgrem een bewering in de schoenen schuiven en daar een motief bij verzinnen getuigt niet van zindelijk discussiëren. De ervaring leert dat onzindelijk discussiëren hier vrij snel tot uitsluiting leidt. Geloofsovertuigingen niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GeenChristen 0 Geplaatst 27 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 12 minuten geleden zei Flash Gordon: Niet @Thorgrem zeidat je geen positieve bijdrage ging leveren, dat zei je zelf. Thorgrem een bewering in de schoenen schuiven en daar een motief bij verzinnen getuigt niet van zindelijk discussiëren. De ervaring leert dat onzindelijk discussiëren hier vrij snel tot uitsluiting leidt. Geloofsovertuigingen niet. Over het hoofd gezien. Ik heb er over nagedacht, maar ik denk dat dit forum uiteindelijk niks voor mij is. Vooral de vrij onbeschofte houding van mr/mvr Thorgrem is daar een reden van. Wordt vervolgd, maar vandaag niet meer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 13 uur geleden zei GeenChristen: Over het hoofd gezien. Ik heb er over nagedacht, maar ik denk dat dit forum uiteindelijk niks voor mij is. Vooral de vrij onbeschofte houding van mr/mvr Thorgrem is daar een reden van. Wordt vervolgd, maar vandaag niet meer. Nu al? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Appie B 134 Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Eerlijk is eerlijk, hij had ons gewaarschuwd: Op 27-8-2017 om 09:29 zei GeenChristen: Heb geen hoge verwachtingen van mij. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 31 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2017 Duss... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Op 27-8-2017 om 14:04 zei GeenChristen: Over het hoofd gezien. Ik heb er over nagedacht, maar ik denk dat dit forum uiteindelijk niks voor mij is. Vooral de vrij onbeschofte houding van mr/mvr Thorgrem is daar een reden van. Wordt vervolgd, maar vandaag niet meer. Onder mijn meest close vrienden zitten een aantal erg overtuigde atheïsten en eigenlijk heb ik maar een paar christelijke vrienden, merendeel van mijn vrienden is dat niet. En dat is eigenlijk helemaal prima, het zijn fantastische mensen. Het zijn goede mensen waar je echt op kunt bouwen (ik heb het over die atheïsten he). En heb trouwens fantastische gesprekken met die mensen. En ben het trouwens ook nog regelmatig met ze eens, dat ook... Jij komt binnen met in je openingspost "heb geen hoge verwachtingen van mij" en je zegt even later dat je geen positieve bijdrage hebt. Je eerlijkheid siert je trouwens. Wat ik wel jammer vind is dat je dan zegt dat Thorgrem een onbeschofte houding heeft. Als je dit terug leest, wat zeg je nou zelf? Je hakt met de botte bijl naar binnen zonder er überhaupt nog een gesprek is. Je komt mij eerlijk en oprecht over, maar ik vind het wel jammer dat je gelijk in de slachtofferrol springt, terwijl slechts gerepeteerd wat je eigen woorden zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Nou, echt openhartig werd hij hier niet verwelkomt. Wat mij betreft is hij meer dan welkom. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 In het verzet gegaan in juni 1945 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten