Fundamenteel 1.017 Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Atheïsten, zijn zij geen koppige agnosten? }-) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 @Atheisten zijn zij die niet geloven in een god. Niet meer en niet minder. Verder kunnen ze dezelfde hobby's hebben als jij, niet van spruitjes houden. Ze kunnen sportief zijn of de hele avond voor de tv hangen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
DeThomas 35 Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Nee, Agnosten zijn Atheisten zonder ballen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 5 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Even serieus. Je kan het toch nooit zeker weten? Dus hoe kan je dan als atheïst zeggen, ik geloof niet in entiteiten? Je hebt dan naar mijn inzien niet alles onderzocht. Ben je ooit op kosmische reis geweest? Als je snapt wat ik bedoel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
DeThomas 35 Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Volgens de stricte wetten van de logica ben ik een Agnost aanagaande het bestaan God. Net zoals jij een agnost bent op het gebied van het bestaan van een zwingelzwops die zijn eieren alleen afzet in vochtige hogedrukgebieden terwijl hij ondertussen met een "make america great again" pet op zingt "hoezee, hoezee, de zwingelzwops doet mee!". Voor praktische toepassingen ben ik een Atheist. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 5 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 31 minuten geleden zei Lobke: @Atheisten zijn zij die niet geloven in een god. Niet meer en niet minder. Verder kunnen ze dezelfde hobby's hebben als jij, niet van spruitjes houden. Ze kunnen sportief zijn of de hele avond voor de tv hangen. Atheïsten zijn mensen die niet geloven in entiteiten. Maar ik heb anders ervaren. 16 minuten geleden zei DeThomas: Volgens de stricte wetten van de logica ben ik een Agnost aanagaande het bestaan God. Net zoals jij een agnost bent op het gebied van het bestaan van een zwingelzwops die zijn eieren alleen afzet in vochtige hogedrukgebieden terwijl hij ondertussen met een "make america great again" pet op zingt "hoezee, hoezee, de zwingelzwops doet". Voor praktische toepassingen ben ik een Atheist. Ik heb nooit gesproken over Make America great again. Enkel over act4America. Bij de les blijven als je jezelf boven mij wenst te stellen beste Dus je bent atheïst om het jezelf gemakkelijker te maken? OK dat is eerlijk, maar genoteerd. Ik vind dat inconsequent. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
DeThomas 35 Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Doe je nou expres of je me niet snapt, of snap je me werkelijk niet. Met het gevaar af ene garp uit te leggen op dat petje had ook kunt staan "Don't walk on the grass....smoke it" Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 5 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 17 minuten geleden zei DeThomas: Doe je nou expres of je me niet snapt, of snap je me werkelijk niet. Met het gevaar af ene garp uit te leggen op dat petje had ook kunt staan "Don't walk on the grass....smoke it" Ik snap je heel goed, je gaf reeds toe een koppige agnost te zijn. Daarmee is de kous toch af? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
DeThomas 35 Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Zolang ik mijn ballen mag houden.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 5 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 14 minuten geleden zei DeThomas: Zolang ik mijn ballen mag houden.... Ik ben getuige geweest van iets bovennatuurlijks. Houd jij je ballen maar. Maar ik ben getuige geweest. IETS speelde met mij en IETS was aanwezig gedurig mijn "reizen". Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
DeThomas 35 Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Zojuist zei Fundamenteel: IETS speelde met mij en IETS was aanwezig gedurig mijn "reizen Heb je enig idee hoe erotisch dit klinkt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 5 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 13 minuten geleden zei DeThomas: Heb je enig idee hoe erotisch dit klinkt? Het was ook erotisch. Ik was verbonden via een seksritueel en het gaf mij instructies. Ik heb nog nooit een meisje zo hard doen klaarkomen door die instructies te volgen. De waarheid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
DeThomas 35 Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Ik zou zeggen blijven doen dan. Er is een naam voor mensen die stemmen horen en instructies volgen, maar dat is jouw zaak. Maar vroeg of laat gaan de Mods hier ingrijpen, en ik zou ze zowaar niet eens ongelijk geven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 5 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 17 minuten geleden zei DeThomas: Ik zou zeggen blijven doen dan. Er is een naam voor mensen die stemmen horen en instructies volgen, maar dat is jouw zaak. Maar vroeg of laat gaan de Mods hier ingrijpen, en ik zou ze zowaar niet eens ongelijk geven. Dat kwam wel niet spontaan he. In het dagelijks leven hoor ik geen stemmen, en het waren geen stemmen in mijn hoofd. Eerder inzichten. Het nam plaats tijdens een "reis". Translate to English. Nu ga je al dreigen met moderatie, oooh Thomas toch. Ge zijt echt erg Ik wil hier entiteiten bespreken, mijn ervaring weerleggen en dan trek jij je terug op zulke laffe manier. De waanzin voorbij. Beter bij negeren gebleven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
DeThomas 35 Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Ik dreigen met moderatie? Jij bent echt een schertsfiguur zeg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 5 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 14 minuten geleden zei DeThomas: Ik dreigen met moderatie? Jij bent echt een schertsfiguur zeg. Zei jij dan niet dat ze hier vroeg en laat zouden ingrijpen verlinkt met zogezegde stemmen in mijn hoofd? Dat was jij toch, de koppige agnost/ongelovige Thomas? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Appie B 134 Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 1 uur geleden zei Fundamenteel: Atheïsten, zijn zij geen koppige agnosten? }-) Het één sluit het ander niet uit. Ik ben een agnostische atheïst (of atheïstische agnost) Weet jij zeker dat God bestaat? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 5 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 13 minuten geleden zei Appie B: Het één sluit het ander niet uit. Ik ben een agnostische atheïst (of atheïstische agnost) Weet jij zeker dat God bestaat? Neen ik weet dat niet zeker. Maar ik weet wel dat er IETS is. En ik weet dat het geen toeval kan zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
DeThomas 35 Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Zei jij dan niet dat ze hier vroeg en laat zouden ingrijpen verlinkt met zogezegde stemmen in mijn hoofd? Dat was jij toch, de koppige agnost/ongelovige Thomas? Als diep in jou stemmenwaarnemende geest dit besef is gereisd door mijn woorden, het zij zo. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Appie B 134 Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Zojuist zei Fundamenteel: Neen ik weet dat niet zeker. Maar ik weet wel dat er IETS is. En ik weet dat het geen toeval kan zijn. Ben jij dan ook niet agnostisch over het bestaan van God? En wat versta je onder "IETS"? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 5 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 13 minuten geleden zei Appie B: Ben jij dan ook niet agnostisch over het bestaan van God? En wat versta je onder "IETS"? Ik heb dat IETS nog niet uitgedokterd, ik ben nog jong en nog in volle zoektocht. Maar over het bestaan van God ben ik zeker agnostisch. Maar ik zou mezelf nooit atheïstisch noemen. Dat is mezelf tekort doen en de logica onteren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Appie B 134 Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 31 minuten geleden zei Fundamenteel: Even serieus. Je kan het toch nooit zeker weten? Dus hoe kan je dan als atheïst zeggen, ik geloof niet in entiteiten? Je hebt dan naar mijn inzien niet alles onderzocht. Ben je ooit op kosmische reis geweest? Als je snapt wat ik bedoel. Atheïsten hoeven ook niks zeker te weten. Zij zien gewoon geen reden om te geloven dat er een god bestaat. Dat wil niet zeggen dat ze niet open staan voor het bestaan van een god. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 5 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 16 minuten geleden zei Appie B: Atheïsten hoeven ook niks zeker te weten. Zij zien gewoon geen reden om te geloven dat er een god bestaat. Dat wil niet zeggen dat ze niet open staan voor het bestaan van een god. Maar hoe diep in het konijnenhol doken ze dan om dat uiteindelijk te zeggen? Ik durf ervoor te wedden dat het gros van de atheïsten nooit een heroïsche dosis nam, laat staan dmt rookten. En beide zijn essentieel in deze zoektocht naar "God". It is like losing your virginity. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Appie B 134 Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Zojuist zei Fundamenteel: Maar hoe diep in het konijnenhol doken ze dan om dat uiteindelijk te zeggen? Ik durf ervoor te wedden dat het gros van de atheïsten nooit een heroïsche dosis nam, laat staan dmt rookten. Waarom zou je diep in een konijnenhol moeten duiken? Er worden bepaalde claims gedaan door theïsten over het bestaan van een god. De respons van een een atheïst is: ik geloof die claim niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 5 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 14 minuten geleden zei Appie B: Waarom zou je diep in een konijnenhol moeten duiken? Er worden bepaalde claims gedaan door theïsten over het bestaan van een god. De respons van een een atheïst is: ik geloof die claim niet. Je kan in de leerstof duiken, of je kan in je geest duiken. Waarom zou je enkel buiten jezelf duiken als je ook in jezelf kan duiken? It's all in the mind. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten