Dolce Vita 346 Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 24 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2019 Dolce Vita reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chaim 157 Geplaatst 26 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2019 (bewerkt) Het Kaddiesj: (Met dank aan Lobke, van wie ik deze ooit heb ontvangen). 26 juni 2019 bewerkt door Chaim Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 26 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2019 7 uur geleden zei Chaim: Het Kaddiesj: (Met dank aan Lobke, van wie ik deze ooit heb ontvangen). Met dank aan Gershom van wie ik deze ooit ontving. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 27 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 27 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 27 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2019 Kaasjeskruid reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 30 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 16 minuten geleden zei Lobke: Die mevrouw brengt voorlopig geen zuivere noten en kan beter in het publiek gaan zitten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 5 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Die mevrouw brengt voorlopig geen zuivere noten en kan beter in het publiek gaan zitten. Nee, ze brengt waarschijnlijk geen zuiver noten meer. Maar haar droom kwam uit; één keer meespelen in een groot orkest. Ze heeft een neurologische ziekte en dat emoties dan zó meespelen begrijp ik . Muziek zonder emoties is doods. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Zojuist zei Lobke: Nee, ze brengt waarschijnlijk geen zuiver noten meer. Maar haar droom kwam uit; één keer meespelen in een groot orkest. Ze heeft een neurologische ziekte en dat emoties dan zó meespelen begrijp ik . Muziek zonder emoties is doods. Dat klopt, maar muziek die door emoties niet wordt gespeeld kan niet worden gehoord. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Beter luisteren;observeren; lichaamstaal kan al muziek op zich zijn. Het zou betekenen dat een doof mens niet van muziek kan genieten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Zojuist zei Lobke: Beter luisteren;observeren; lichaamstaal kan al muziek op zich zijn. Het zou betekenen dat een doof mens niet van muziek kan genieten. Ik zie wat de gespeelde muziek met haar doet, maar heb haar geen muziek horen spelen. Voor hetzelfde geld is het een vorm van zelfbeklag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 3 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Ik zie wat de gespeelde muziek met haar doet, maar heb haar geen muziek horen spelen. Voor hetzelfde geld is het een vorm van zelfbeklag. Misschien!! Was het ook zelfbeklag toen jij van slag was toen je nicht van de berg viel? En waar was dat ? Je kunt haar emotie in twijfel trekken maar ik kan dat ook met de jouwe doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Lobke: Je kunt haar emotie in twijfel trekken maar ik kan dat ook met de jouwe doen. Dat zou je kunnen doen, echter ik blijf muziek maken. 1 juli 2019 bewerkt door Kaasjeskruid Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 1 minuut geleden zei Lobke: Nee Lobke, het leven is niet de mens. Het leven is God. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 En beste Kaasje verwacht God oprechtheid,eerlijkheid of is alles geoorloofd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 6 minuten geleden zei Lobke: En beste Kaasje verwacht God oprechtheid,eerlijkheid of is alles geoorloofd. God en pragmatisme gaan niet samen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 (bewerkt) Nee, dat dacht ik ook. Iets is pragmatisch wanneer het zich richt op het nut en de bruikbaarheid. Ik ben blij dat je vindt dat niet alles geoorloofd is. 1 juli 2019 bewerkt door Lobke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 6 minuten geleden zei Lobke: Iets is pragmatisch wanneer het zich richt op het nut en de bruikbaarheid. Iets is pragmatisch wanneer het zich richt op het nut en de bruikbaarheid zoals het de mens goeddunkt in eigen ogen. De mens wil ontdekken wat schijnt te werken om de doelstellingen van zijn bediening te bereiken, en ze willen dan hun eigen doelstellingen najagen door gebruik te maken van de vormen en systemen die de resultaten hebben voortgebracht die ze zelf wensen. Ongeacht het waarheidsgehalte, zolang het maar werkt. Onze wensen staan centraal in het pragmatisme en niet de wil van God. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten