Kaasjeskruid 994 Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 7 uur geleden zei Lobke: Is de tijd nu jou vriend of vijand? Heeft de tijd het verdriet uit je ogen doen wissen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 (bewerkt) Mijn avatar ik ben eraan gehecht deze Quilcene jongen. Hij heeft niet alleen verdriet in zijn ogen als je goed kijkt zie je veel meer. Maar ik ben het zelf niet, niet verwarren. 21 november 2018 bewerkt door Lobke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 8 minuten geleden zei Lobke: Mijn avatar ik ben eraan gehecht deze Quilcene jongen. Hij heeft niet alleen verdriet in zijn ogen als je goed kijkt zie je veel meer. Maar ik ben het zelf niet, niet verwarren. Jou avatar beeld een indiaan uit. Die kijkt boos. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 16 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Jou avatar beeld een indiaan uit. Die kijkt boos. Kijk eens goed Kaasjeskruid! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 6 minuten geleden zei Lobke: Kijk eens goed Kaasjeskruid! Laat mij eens aandachtig deze zaak van dichtbij beschouwen en tot de constatering komen dat hij waarschijnlijk ietwat moeilijk kijkt. Dat klinkt beter als boos wellicht. Hij kijkt moeilijk omdat hem een keutel dwars zit denk ik. Maar het zouden ook de vlechten kunnen zijn die hij eigenlijk liever bij zijn zuster ziet hangen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 2 uur geleden zei Kaasjeskruid: Laat mij eens aandachtig deze zaak van dichtbij beschouwen en tot de constatering komen dat hij waarschijnlijk ietwat moeilijk kijkt. Dat klinkt beter als boos wellicht. Hij kijkt moeilijk omdat hem een keutel dwars zit denk ik. Maar het zouden ook de vlechten kunnen zijn die hij eigenlijk liever bij zijn zuster ziet hangen. Ik zie zoveel meer; maar ik ben Lobke en jij Kaasjeskruid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 48 minuten geleden zei Lobke: Ik zie zoveel meer; maar ik ben Lobke en jij Kaasjeskruid. Zo is dat. Allebei mens, maar geenszins gelijk! Divergentie in motie. Beiden uniek en toch behorend tot een soort. Waar de een wat mist, vult de ander wat aan... wat heb jij eigenlijk aan te vullen dan? Wat is jou perspectief op die tronie? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 (bewerkt) 2 uur geleden zei Kaasjeskruid: Zo is dat. Allebei mens, maar geenszins gelijk! Divergentie in motie. Beiden uniek en toch behorend tot een soort. Waar de een wat mist, vult de ander wat aan... wat heb jij eigenlijk aan te vullen dan? Wat is jou perspectief op die tronie? Is dat een foto van jezelf? Je bent ws aan het lezen, hier of daar. Een geconcentreerde blik maar ook iet wat verveeld. Niet onaardig om te zien en nog redelijk jong. 21 november 2018 bewerkt door Lobke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 21 minuten geleden zei Lobke: Is dat een foto van jezelf? Je bent ws aan het lezen, hier of daar. Een geconcentreerde blik maar ook iet wat verveeld. Niet onaardig om te zien en nog redelijk jong. Natuurlijk ben ik dat. Waarom zou ik andermans foto plaatsen? Niet zo van dat benauwde hoor. Ik trek daar expres een gekke bek en frons mijn wenkbrauwen wegens alle onzin die ik tegen kom op deze site. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 2 uur geleden zei Kaasjeskruid: Natuurlijk ben ik dat. Waarom zou ik andermans foto plaatsen? Niet zo van dat benauwde hoor. Ik trek daar expres een gekke bek en frons mijn wenkbrauwen wegens alle onzin die ik tegen kom op deze site. Dat dacht ik al; "die man zit op Credible te lezen. Kaasjeskruid reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 @Lobke, deze zingt ook veel over God. Al is het wonder waar ik op hoop, waar ik om bid, nog uitgebleven, toch vind ik troost in dit geloof: mijn naam staat in het boek van leven. Dat is het wonder waar het allemaal om draait. Een groter wonder kan ik mij niet voorstellen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Kaasjeskruid: @Lobke, deze zingt ook veel over God. Ja, ik ken Sela! Het is mooi! 22 november 2018 bewerkt door Lobke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos 26 Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos 26 Geplaatst 24 november 2018 Rapport Share Geplaatst 24 november 2018 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos 26 Geplaatst 27 november 2018 Rapport Share Geplaatst 27 november 2018 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 (bewerkt) 28 november 2018 bewerkt door Willempie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos 26 Geplaatst 29 november 2018 Rapport Share Geplaatst 29 november 2018 Willempie en Lobke reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos 26 Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos 26 Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 Willempie en Lobke reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 2 december 2018 Rapport Share Geplaatst 2 december 2018 (bewerkt) Prachtig gitaarspel! Dit ook. 2 december 2018 bewerkt door Willempie Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 Heerlijke gouwe ouwe's. @Hermanos, Na Leonard Cohen is Jeff Buckly diegene die voor mij het dichts bij het nummer ~~Hallelujah~~ komt. Willempie reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos 26 Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 Willempie reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Totale overgave aan mijn Schepper en Verlosser. Dat geeft mij de vrede die de wereld niet kan geven. Dat maakt me onoverwinnelijk! Met Hem aan onze zijde zijn we niet meer kapot te krijgen. Geprezen zij uw heilige naam, mijn Heer en mijn God. Mijn enige rots en mijn behoud. Zonder U besta ik niet. Dank U voor uw oneindige liefde en trouw! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten