Petra. 716 Geplaatst 13 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2023 Op 9-1-2023 om 04:44 zei Lobke: Hey Petra, Ja, ik zing weer ☘️ "Flashmob Flash Mob - Ode an die Freude ( Ode to Joy ) Beethoven Symphony No.9 classical music" Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 3 september 2023 Rapport Share Geplaatst 3 september 2023 Een oude moe uitziende hond loopt de tuin van een man in. Hij onderzoekt de halsband van de hond en voelt zijn goed gevoede buik en weet dat de hond een thuis heeft. De hond volgt hem het huis in, gaat door de hal, springt op de bank en valt in slaap. De man vindt het nogal vreemd, maar laat hem slapen. Na ongeveer een uur wordt de hond wakker, loopt naar de deur en de man laat hem eruit. De hond vertrekt kwispelend. De volgende dag komt de hond terug en krabt aan de deur. De man doet de deur open, de hond komt binnen, gaat door de hal, springt op de bank, gaat lekker zitten en valt weer in slaap. De man laat hem slapen. Na ongeveer een uur wordt de hond wakker, loopt naar de deur en de man laat hem eruit. De hond vertrekt kwispelend. Dit gaat dagen zo door. De man wordt echt nieuwsgierig, dus prikt hij een briefje op de halsband van de hond: "Je hond doet elke dag een dutje bij mij thuis. " De volgende dag arriveert de hond met nog een briefje aan zijn halsband: "Hij woont in een huis met vier kinderen , hij probeert zijn slaap in te halen. Mag ik morgen met hem mee? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten