Spring naar bijdragen

Varen, varen over de baren.


Aanbevolen berichten

  • 7 months later...
  • Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hey Petra, Ja, ik zing weer en ik kom net van de dock of the bay  af, het werd me nu te koud. Mensen een goed 2023 zover dat in je vermogen ligt. Ik kom binnenkort wat langer klets

Lees ik hier en merk ik dat Petra ook op visite geweest is op de ouwe schuit. Waarom hep niemand mij gewaarschuwd? Dragende kracht, daar kan ik mij niets meer bij voorstellen Petra. De Kaptein was een

@Willempie, gelukkig hep je nog van Bob Dylan. ik heb de lp nog van het Newport festival, geweldig.   Vandaag was ik even van boord af . We mosten zingen met een scratshkoor in Amersfoort, d

Een oude moe uitziende hond loopt de tuin van een man in. Hij onderzoekt de halsband van de hond en voelt zijn goed gevoede buik en weet dat de hond een thuis heeft.

De hond volgt hem het huis in, gaat door de hal, springt op de bank en valt in slaap. De man vindt het nogal vreemd, maar laat hem slapen. Na ongeveer een uur wordt de hond wakker, loopt naar de deur en de man laat hem eruit. De hond vertrekt kwispelend.

De volgende dag komt de hond terug en krabt aan de deur. De man doet de deur open, de hond komt binnen, gaat door de hal, springt op de bank, gaat lekker zitten en valt weer in slaap. De man laat hem slapen. Na ongeveer een uur wordt de hond wakker, loopt naar de deur en de man laat hem eruit. De hond vertrekt kwispelend.

Dit gaat dagen zo door. De man wordt echt nieuwsgierig, dus prikt hij een briefje op de halsband van de hond: "Je hond doet elke dag een dutje bij mij thuis. "

De volgende dag arriveert de hond met nog een briefje aan zijn halsband: "Hij woont in een huis met vier kinderen , hij probeert zijn slaap in te halen. Mag ik morgen met hem mee?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid