ZENODotus 142 Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Ik ben ook wel blij dat het forum blijft bestaan... Het zou spijtig zijn dat het verdwijnt, want volgens mij beantwoordt het wel aan een behoefte, misschien dan niet zozeer om de doelgroep dan wel voor anderen... Het is de laatste tijd wel wat rustiger vind ik, of is dat normaal? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 13 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Het is de laatste tijd wel wat rustiger vind ik, of is dat normaal? Door het eerste bericht werd het wat rustiger, maar buiten is het weer beter en de avonden langer, dat speelt in mindere mate mee. Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Goed nieuws, veel succes toegewenst voor de nieuwe crew Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 14 april 2015 Rapport Share Geplaatst 14 april 2015 Fijn dat Credible door gaat. Succes met de overdracht! There's a crack in everything... that's where the light comes in. (Cohen) Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Dat is goed nieuws! Succes met de overdracht en aan de nieuwe 'people in charge', succes met het beheer! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Succes met de doorstart! Michiel en Dingo, bedankt voor jullie inzet bij Credible in de afgelopen jaren, en het ga jullie goed in je toekomst. Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Het is fijn om alle positieve reacties te lezen! Hopen dat de verhuizing naar een andere server helemaal goed gaat en dat jullie er weinig van merken. Link naar bericht Deel via andere websites
Trotse-Moslim 0 Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 He-le-maal toppie! Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 pas maar op jij *grapje Link naar bericht Deel via andere websites
pj 0 Geplaatst 22 april 2015 Rapport Share Geplaatst 22 april 2015 Goed bericht! Credible heeft al heel wat jaren voor heel wat mensen een goede rol gespeeld. Het is voor mij al weer heel wat jaren geleden dat ik actief was op Credible. Ik zag dat m'n aanmelding al meer dan 12 jaar geleden was Maar het was een goede tijd en ik hoop dat Credible nog in lengte van jaren voor heel veel goede en intense gesprekken mag zorgen! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten