Spring naar bijdragen

Borstvoeding geven in het openbaar?


Aanbevolen berichten

inderdaad, maar to the point is het slim om het zicht van de borsten discreet te houden. Ik bedoel meer dat er genoeg mannen zijn die anders gerust van het zicht zillen genieten. Mijn eigen vader kan z'n ogen al niet van een vrouw is sweatshorts afhouden dus bedenk dan maar een vrouw die borstvoeding geeft.

Zelf heb ik er geen probleem mee. Sterker nog ik vindt het ongepast om vrouwen te bekijken op een andere manier dan met respect. Wat goed is om te bedenken is dat niet elke man zo denkt!

Ik kijk met uitermate veel respect, is dat wel toegestaan?

Vrouwenborsten, zeker die van jonge vrouwen zijn nu eenmaal het sterkste seksuele signaal wat er is, en het bijna tegenatuurlijk om daar niet naar te kijken (en dit is geen sneer naar de homosexuele medemens). Het feit dat er een kind aan wordt aangelegd doet daar wel iets aan af, maar ik denk dat veel mannen toch geen blik waren.

Ik voor mij kan geen genoeg krijgen van kijken naar lichamen. Ik ben dan ook van mening dat het lichaam net zo belangrijk is als de geest.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 90
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Schuif het maar weer af op het oog, het zijn toch echt de hersens die het signaal geven. Ruk je hersens er maar uit dus.

O wacht, Jezus bedoelde het natuurlijk niet letterlijk.

Oh dus die borsten verleiden ook, sorry dames, ma ruk die er dan ook af aangezien ze die in het openbaar tonen. Wel de theorie correct behandelen als je het letterlijk zegt!

Haha dat bedoelde Jezus niet.

Hij zei niet: de lichaamsdelen van een ander je verleiden, hak ze af! Dat kwam pas met de Profeet M. :#

haha _O- ik vond dat gewoon een slechte quote van die tekst _O-

Link naar bericht
Deel via andere websites
inderdaad, maar to the point is het slim om het zicht van de borsten discreet te houden. Ik bedoel meer dat er genoeg mannen zijn die anders gerust van het zicht zillen genieten. Mijn eigen vader kan z'n ogen al niet van een vrouw is sweatshorts afhouden dus bedenk dan maar een vrouw die borstvoeding geeft.

Zelf heb ik er geen probleem mee. Sterker nog ik vindt het ongepast om vrouwen te bekijken op een andere manier dan met respect. Wat goed is om te bedenken is dat niet elke man zo denkt!

Ik kijk met uitermate veel respect, is dat wel toegestaan?

Vrouwenborsten, zeker die van jonge vrouwen zijn nu eenmaal het sterkste seksuele signaal wat er is, en het bijna tegenatuurlijk om daar niet naar te kijken (en dit is geen sneer naar de homosexuele medemens). Het feit dat er een kind aan wordt aangelegd doet daar wel iets aan af, maar ik denk dat veel mannen toch geen blik waren.

Ik voor mij kan geen genoeg krijgen van kijken naar lichamen. Ik ben dan ook van mening dat het lichaam net zo belangrijk is als de geest.

Hier is dus (met alle respect) de bijbel heel duidelijk! Kijk alleen naar je eigen vrouw en kijk dus niet naar een andere vrouw. Laten we even voor nemen dat kijken hier kijken met lust betekent. Ik bedoel wat zou jij er van vinden als je eigen vrouw/vriendin whatever de hele tijd naar andere mannen kijkt in het zwembad? Nu, wat zou je ervan vinden als dat een beetje verderging dan kijken?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier is dus (met alle respect) de bijbel heel duidelijk! Kijk alleen naar je eigen vrouw en kijk dus niet naar een andere vrouw. Laten we even voor nemen dat kijken hier kijken met lust betekent. Ik bedoel wat zou jij er van vinden als je eigen vrouw/vriendin whatever de hele tijd naar andere mannen kijkt in het zwembad? Nu, wat zou je ervan vinden als dat een beetje verderging dan kijken?

kijken is niet hetzelfde als begeren. Ik zie weleens mannen waarvan ik denk goh.. wat leuk. Daarmee wil ik nog niet gelijk iets meer dan alleen kijken. En echt iedereen kijkt weleens hoor, dat houdt echt niet op zodra je een partner hebt.
Link naar bericht
Deel via andere websites
Hier is dus (met alle respect) de bijbel heel duidelijk! Kijk alleen naar je eigen vrouw en kijk dus niet naar een andere vrouw. Laten we even voor nemen dat kijken hier kijken met lust betekent. Ik bedoel wat zou jij er van vinden als je eigen vrouw/vriendin whatever de hele tijd naar andere mannen kijkt in het zwembad? Nu, wat zou je ervan vinden als dat een beetje verderging dan kijken?

Ik zie al bijna een opgeheven vingertje hier, wat vermanend heen en weer schudt.

Nu, wat ik er van zou vinden? Ten eerste heb ik de wellicht absurde stelregel dat, als ik graag naar vrouwen kijk, ik ook niet moet zeuren als mijn partner naar andere mannen kijkt.

Als het verdergaat dan kijken? Die dingen gebeuren. Ik hoop dat ze dan veel plezier heeft. Lust is namelijk mijn favoriete zonde, alhoewel ik mij ook graag overgeef aan enkele van de andere zes.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ok, geen nood, geen nood. Ik heb even gezocht en het onweerlegbaar bijbels bewijs gevonden dat het is toegestaan! :Y In Jesaja 66 vers 11 en 14 is het allemaal terug te vinden:

U mag zuigen en u verzadigen

aan haar borsten vol van troost,

u mag met volle teugen drinken

van haar volle moederborst.

Zielsblij zult u het aanschouwen,

en uw gebeente zal ontluiken als het groen.

Ik ben me bewust dat dit bijbels bewijs voor katholieken misschien niet sluitend is. Daarom heb ik inmiddels ook bewijs gevonden in de Traditio dat het geen enkel bezwaar is!

lactation.jpg

:#

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet hoeveel van de deelnemers hier weleens echt naar de borsten van een borstvoeding gevende vrouw gekeken hebben maar zo'n opgezwollen en dooraderde borst is weinig sexy hoor. Bij de meeste vrouwen die in het openbaar borstvoeding geven zul je ze ook niet te zien krijgen omdat ze hun kleding zo plooien dat je alleen het hoofdje van de kleine ziet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier is dus (met alle respect) de bijbel heel duidelijk! Kijk alleen naar je eigen vrouw en kijk dus niet naar een andere vrouw. Laten we even voor nemen dat kijken hier kijken met lust betekent. Ik bedoel wat zou jij er van vinden als je eigen vrouw/vriendin whatever de hele tijd naar andere mannen kijkt in het zwembad? Nu, wat zou je ervan vinden als dat een beetje verderging dan kijken?

kijken is niet hetzelfde als begeren. Ik zie weleens mannen waarvan ik denk goh.. wat leuk. Daarmee wil ik nog niet gelijk iets meer dan alleen kijken. En echt iedereen kijkt weleens hoor, dat houdt echt niet op zodra je een partner hebt.

We blijven mensen maar dat maakt het niet goed...

Ik weet niet hoeveel van de deelnemers hier weleens echt naar de borsten van een borstvoeding gevende vrouw gekeken hebben maar zo'n opgezwollen en dooraderde borst is weinig sexy hoor. Bij de meeste vrouwen die in het openbaar borstvoeding geven zul je ze ook niet te zien krijgen omdat ze hun kleding zo plooien dat je alleen het hoofdje van de kleine ziet.

dat is nu eig ook het beste advies voor de borstvoeding gevende vrouwen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Persoonlijk vind ik borsten van een zogende vrouw als "weinig sexy" omschrijven van een groter gebrek aan respect getuigen

Ik denk dat je de boodschap niet echt begrepen hebt.

, en al helemaal als de suggestie dat ze hun borsten maar moeten bedekken erop volgt.

Dat is geen suggestie maar een constatering van een feit. Persoonlijk vind ik het een schitterend gezicht als een kind bij de moeder aan de borst ligt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dingo, mijn reactie was in eerste instantie niet voor jou bedoeld. GuusVA had het erover dat naar vrouwen kijken getuigde van weinig respect. Ik ben dat niet met hem een, vooral gezien zijn eerdere pos richting mij waar hij, zoals ik al zei met zijn opgeheven vingertje leek te zwaaien.

Overigens ben je op geen enkele manier verplicht het aangezicht sexy, mooi, vertederend of wat dan ook te vinden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ze zeggen dat tot je 12e borstvoeding gezond is. Borstvoeding is het beste voor het kind. Beter dan kunstmatige voeding dat mensen namaken.

Ze zeggen ook dat hardlopen gezond voor je is. Ik ga straks weer een stukje hardlopen, als je me daarna ziet zou je niet zeggen dat het gezond is voor een mens. En ik voel me ook nog niet echt gezonder.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Kinderen die borstvoeding hebben gekregen zijn over het algemeen slimmer dan kinderen met de fles.

Ik denk dat als je er onderzoek naar doet dat blijkt dat kinderen die tot hun 12e borstvoeding hebben gekregen significant vaker het middelpunt zijn van pesterijen en (daardoor) sociaal minder succesvol zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Kinderen die borstvoeding hebben gekregen zijn over het algemeen slimmer dan kinderen met de fles.

Ik denk dat als je er onderzoek naar doet dat blijkt dat kinderen die tot hun 12e borstvoeding hebben gekregen significant vaker het middelpunt zijn van pesterijen en (daardoor) sociaal minder succesvol zijn.

Precies, kijk naar Robin Arryn, Lord of the Vale:

Link naar bericht
Deel via andere websites
Kinderen die borstvoeding hebben gekregen zijn over het algemeen slimmer dan kinderen met de fles.

Ik denk dat als je er onderzoek naar doet dat blijkt dat kinderen die tot hun 12e borstvoeding hebben gekregen significant vaker het middelpunt zijn van pesterijen en (daardoor) sociaal minder succesvol zijn.

Precies, kijk naar Robin Arryn, Lord of the Vale:

Goed voorbeeld haha. Overigens heb ik geen borstvoeding gekregen en ik doe HBO en mijn zus die wel borstvoeding heeft gekregen MBO, denk niet dat het veel uitmaakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat als je er onderzoek naar doet dat blijkt dat kinderen die tot hun 12e borstvoeding hebben gekregen significant vaker het middelpunt zijn van pesterijen en (daardoor) sociaal minder succesvol zijn.

Precies, kijk naar Robin Arryn, Lord of the Vale:

Goed voorbeeld haha. Overigens heb ik geen borstvoeding gekregen en ik doe HBO en mijn zus die wel borstvoeding heeft gekregen MBO, denk niet dat het veel uitmaakt.

In Nederland maakt het verschil tussen HBO en MBO inmiddels weinig meer uit. Daar heb je gelijk in. :#
Link naar bericht
Deel via andere websites

Precies, kijk naar Robin Arryn, Lord of the Vale:

Goed voorbeeld haha. Overigens heb ik geen borstvoeding gekregen en ik doe HBO en mijn zus die wel borstvoeding heeft gekregen MBO, denk niet dat het veel uitmaakt.

In Nederland maakt het verschil tussen HBO en MBO inmiddels weinig meer uit. Daar heb je gelijk in. :#

Er zit een heel groot verschil tussen hbo en mbo hoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid