Anne13 0 Geplaatst 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2007 En sinds wanneer is het normaal je muziek achterstevoren te spelen? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2007 Inderdaad, als je denkt dat een liedje van satan komt als je het achterstevoren speelt, speel je het toch gewoon niet achterstevoren? zoals hierboven al gezegd; ik vind het vergezocht. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2007 ... Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2007 Quote: Op donderdag 03 mei 2007 22:03:14 schreef Dostojevski het volgende: Dat moet erg raar klinken. Hoe zing je achterstevoren trouwens? De enige mogelijkheid die ik zie is om het eerst gewoon goed te zingen, dat vervolgens achterstevoren af te spelen en dat dan zo goed mogelijk proberen na te doen... Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2007 Ik hoorde dat je als je dat nummer van K3 (dacht ik), 'Oma's aan de top' achterstevoren afspeelt, je dan heel duidelijk iets als massamoord ofzo hoort. Geen idee of dat waar is hoor, maar het lijkt me wel typisch. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2007 ... Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2007 Is dit omdat we bang zijn voor satan, dat we daarom dingen gaan bedenken zodat we kunnen doen alsof we zo ver mogelijk van hem weg willen blijven? Zijn we bang voor satan? Nee toch..?! Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2007 Quote: Op donderdag 03 mei 2007 22:10:28 schreef Frique het volgende: Is dit omdat we bang zijn voor satan, dat we daarom dingen gaan bedenken zodat we kunnen doen alsof we zo ver mogelijk van hem weg willen blijven? Zijn we bang voor satan? Nee toch..?! Het idee dat je niet bang bent voor iemand betekent ook niet dat je dan gewoon lekker tegen die persoon aan moet gaan schurken. Kortom, je moet ergens een gezonde balans zien te vinden, tussen aan de ene kant niet bang zijn, maar aan de andere kant ook voorkomen dat je al te dichtbij komt. En dan denk ik ook dat die grens per persoon verschillend kan zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2007 Overigens, als je K3 eens achterstevoren wilt horen: klik. De gvd vloek zit erin, dus niet luisteren als je die niet wilt horen!! Wel freaky zo goed als je het kan horen in dit lied... geen idee wat erachter steekt. Ik ben ook niet zo van de satanistische bangmakerij hoor Dostojevski, ik vind dit alleen zo vreemd Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2007 Als je nagaat hoeveel nummers er zijn gemaakt dan is het toch niet zo heel bijzonder dat er in 1 van de miljarden liedjes een vloek inzit als je 'm achterstevoren draait? Ik vind het echt onzin van de bovenste plank om me hier druk om te maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2007 Ik vraag me trouwens wel af waarom mensen alleen gruwelijke dingen horen en nooit iets positiefs. Is dat selectief luisteren? lol@Dostojevski. Misschien is dit wel een reclamestunt van K3. Het werkt wel! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2007 Ik denk dat het van K3 een diabolisch complot is om tere kinderzieltjes in het verderf te storten. Ik wist 't! Iedereen weet dat tele-romeo ook een satanisch ritueel is waarbij vrouwen het bloed vergieten van een christenjongen. Je spreekt het uit als teeeeele..Romeoooooggghhh. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2007 Maarehm... serieus weer verder? Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2007 Sowieso; als je een goed hoorbaar bericht wilt verbergen in een nummer, hoor je dat wel als je 'em vooruit speelt. Dus het 'expres' erin stoppen is echt onzin, want het verpest je nummer... Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2007 ... Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2007 Dus dan hebben ze de tekst zo geschreven dat het achterstevoren een duivelse tekst is? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2007 In het geval van Led Zeppelin, ja. Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2007 Dat kan toch niet? Of ligt dat aan mij? Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2007 Er zijn ook artiesten die het er gewoon als grapje instoppen. Maar dan hoor je eigenlijk altijd wel dat er een boodschap in moet zitten, want dat stukje muziek zit dan vol onverstaanbare klanken. Luister via deze site maar eens Fire on high van ELO. Ik zou het stoer vinden als een christelijke artiest zoiets deed, en dat het dan iets als 'God is great' wordt als je het omdraait Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2007 Ja, ik noemde Fire On High ook al eerder. Dat is best wel vet! Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2007 link zelfs opwekkingsnummers zijn niet veilig Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2007 Quote: Op vrijdag 04 mei 2007 17:59:21 schreef hopeloos het volgende: link zelfs opwekkingsnummers zijn niet veilig Ik wist het wel! Altijd al gedacht dat het niet helemaal pluis was. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten