Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Coby, jij zit op FunkyFish? Welke naam heb je daar? :P En Sabr, verbieden heeft geen zin denk ik, dat maakt het alleen maar aanlokkelijker. Je ervaringen aangeven aan je kinderen is me zo erg nog niet, maar om meteen te verbieden...

Hahahahaha, ik zit er al niet meer, maar ik zat er gewoon onder cobybryant, lekker makkelijk onthouden. Alleen er reageerde iemand die gelijk wou daten en toen schrok ik me het apezuur en ben weer weggegaan. Ik had 'm inderdaad gewoon op vriendschap moeten zetten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 63
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Niet zo handig om jezelf cobybryant te noemen terwijl je geen man bent hè :+

Sinds wanneer is Coby uitsluitend een mannennaam.

Ik ken er maar één, terwijl ik meerdere vrouwelijke Coby's ken.

O, echt geen moment aan gedacht, hahaha. Bedankt voor de tip.

Heb ik iets gemist?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het punt met christelijke datingsites is dat daar ook allerlei types komen. Christenen zijn niet netter of beter dan andere mensen. Voor dagen moet je gewoon bepaalde voorzorgsmaatregelen in acht nemen, triest maar waar.

Overigens ken ik mijn vriendin van een contactadvertentie, op de website van het jongerentijdschrift Expreszo. Toen waren we nl. nog jongeren. :# Ik herinner me dat daar ook gekke types op schreven. En dan vinden die mensen het raar dat ze single zijn ook nog vaak. Maar goed, dat kun je dus wel filteren als je erop bedacht bent denk ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nee, het valt best wel mee hoor, die datingsites. Heb nu een paar normale figuren gesproken. Alleen cobybryant heeft er definitief de brui aan gegeven. Bij ideale match heb ik gezet: Jezus.

Je was "getrouwd" met Hem schreef je eerder.

Wat nu, als je wel een heel fijne man ontmoet, waar je meer voor voelt, dan alleen vriendschap?

Ga je dan vreemd? :E

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nee, het valt best wel mee hoor, die datingsites. Heb nu een paar normale figuren gesproken. Alleen cobybryant heeft er definitief de brui aan gegeven. Bij ideale match heb ik gezet: Jezus.

Je was "getrouwd" met Hem schreef je eerder.

Wat nu, als je wel een heel fijne man ontmoet, waar je meer voor voelt, dan alleen vriendschap?

Ga je dan vreemd? :E

Nee, dat niet, maar het is ideaal zo, want ik ben beslist niet toe aan een relatie momenteel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid