Spring naar bijdragen

Verfrissen jeugdlokaal/kinderlokaal


Aanbevolen berichten

Morgen geef ik de eerste keer les aan de kinderen, ik geef morgen les aan de 9-12jarigen. ik ging deze week eens het leslokaal binnen, en je merkt er niks vrolijk -O-

ik ga het proberen op te frissen/beetje pimpen, maar heeft iemand ideeën?

liefst iets dat ik met hen kan doen?

Mijn zus wil ook het jeugdlokaal verfrissen, maar heeft iemand hier ook ideeën voor?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Koop wat verf en kwasten bij de plaatselijke bouwmarkt. Haal een hele muur leeg en laat de kinderen zich (binnen bepaalde kaders) uitleven op de muur. Zorg ervoor dat ze eerst even een schets maken op een A3 vel wat nou eigenlijk precies de bedoeling is.

Verven op ramen is ook erg leuk om te doen met kinderen en dan ziet het er van buiten gelijk erg leuk uit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou niet teveel afleidende decoratie er ophangen of neerzetten. Geef het een paar rustige, vrolijke pastelkleuren, zet hier en daar een plant neer en laat de kinderen enkele mooie kunstwerken maken met verf of oliepastel die aan de muur kunnen worden gehangen. Misschien kun je zelfs ieder kind een kunstwerk laten maken, waarbij de mooiste drie of vijf worden opgehangen. Een beetje competitie hoeft niet verkeerd te zijn en kinderen vinden dat vaak wel leuk. Of je laat ze samen in groepen enkele grotere werken maken, die sowieso zullen worden opgehangen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

collages maken kan altijd, grote vellen met eigen plaksels van tijdschriften-plaatjes. (iets wat je een keer als onderwerp heb)

slingers van stroken/ringen papier met teksten erop over wat je hun lesgeeft. of hun namen.

als je wat geld te besteden hebt zijn die kunst-klimop's altijd leuk die kan je overal en nergens omheen draaien voor wat gezelligheid.

raamverf is altijd leuk en kan simpel :)

als je nog meer dwarrrel-crea inspiratie nodig heb moet je het maar laten weten :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid