Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Adanpm en Eva hadden ook een probleem. En vooral met hun zoons. Sinds wanneer zijn homoadoptieouders een probleem? Het produceren van kleinkinderen is wat astig als Eva de enige vrouw is Link naar bericht Deel via andere websites
eclammers 0 Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 (Genesis 5:4, 5) . . .En de dagen van Adam nadat hij de vader van Seth was geworden, werden achthonderd jaar. Intussen werd hij de vader van zonen en dochters. Dus er waren meer vrouwen voorhanden. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 - Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 bon, broers met zussen, ook fijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Hitchens 134 Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 (Genesis 5:4, 5) . . .En de dagen van Adam nadat hij de vader van Seth was geworden, werden achthonderd jaar. Intussen werd hij de vader van zonen en dochters.Dus er waren meer vrouwen voorhanden. In die tijd had men een wat lossere moraal? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 let op, nu komt de "voor de zondvloed kon dat allemaal..." met een prachtige verklaring over veranderde atmosfeer enzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Een holle aarde hebben we ook al weer een tijdje niet langs zien komen. Het zal eens tijd worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Of het zo gebeurd is weet ik niet maar wanneer het niet anders kan, er alleen maar broers en zussen zijn lijkt me het logisch. Hadden ze toen dezelfde normen over incest, lijkt me niet. De aarde moest bevolkt worden en w.s deed men dat graag. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 of het hele verhaal is gewoon mythologie Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Laten we het houden bij de discussie over visie van de RKK op homofilie. Een gesprek over de schepping kan in een ander topic plaatsvinden. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Laten we het houden bij de discussie over visie van de RKK op homofilie. Een gesprek over de schepping kan in een ander topic plaatsvinden. Die visie is vrij sterk gebaseerd op de schepping, zoals ik heb aangegeven. Link naar bericht Deel via andere websites
Lovato 0 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Een paus kan homo zijn, zolang hij niet praktiseert. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Dan zu hij het wel erg moeilijk krijgen binnen de groep mannen waarin hij dagelijks vertoefd. Denk je niet, Lovato?(Welkom op dit forum overigens;)) Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Dan zu hij het wel erg moeilijk krijgen binnen de groep mannen waarin hij dagelijks vertoefd. Denk je niet, Lovato?(Welkom op dit forum overigens;)) Want ik heb het als mannelijke leerkracht erg moeilijk in een functie waar ik vrijwel enkel vrouwelijke collega's heb? Link naar bericht Deel via andere websites
Hitchens 134 Geplaatst 12 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Een paus kan homo zijn, zolang hij niet praktiseert.Seksuele onderdrukking kan een gevaarlijk iets zijn. Het lijkt me bijna praktisch onmogelijk, tenzij iemand aseksueel is. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Dan zu hij het wel erg moeilijk krijgen binnen de groep mannen waarin hij dagelijks vertoefd. Denk je niet, Lovato?(Welkom op dit forum overigens;)) Want ik heb het als mannelijke leerkracht erg moeilijk in een functie waar ik vrijwel enkel vrouwelijke collega's heb? Dat hangt er van af of jij en/of zij getrouwd zijn, hoe ehmmm.... aantrekkelijk je elkaar vindt, hoe ze zich kleden, gedragen etc etc. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Toen ik niet getrouw was en geen relatie had (weliswaar op de Pabo) en ook mijn vrouwelijke medestudenten vrijgezellig waren was het geen enkele moeite, hoe aantrekkelijk de student ook, om mijzelf in te houden. Het is dus niet moeilijker of minder moeilijk dan anders. Een homoseksuele paus heeft dus echt niet meer moeite om zijn celibaat te houden dan een heteroseksuele paus. Het hangt helemaal van de persoon af en de suggestie die gewekt wordt dat het voor een homoseksueel moeilijker is om zich te onthouden verwerp ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Hitchens 134 Geplaatst 12 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Dan zu hij het wel erg moeilijk krijgen binnen de groep mannen waarin hij dagelijks vertoefd. Denk je niet, Lovato?(Welkom op dit forum overigens;)) Want ik heb het als mannelijke leerkracht erg moeilijk in een functie waar ik vrijwel enkel vrouwelijke collega's heb? Dat hangt er van af of jij en/of zij getrouwd zijn, hoe ehmmm.... aantrekkelijk je elkaar vindt, hoe ze zich kleden, gedragen etc etc.Als je dan de parallel trekt met de paus. Suggereer je dan dat wanneer het clubje oude mannen dat zich rond de paus begeeft strakke yoga broekjes aantrekt en lekkere geurtjes draagt, de homopaus het wel eens heeeeel moeilijk kon krijgen? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Dan zu hij het wel erg moeilijk krijgen binnen de groep mannen waarin hij dagelijks vertoefd. Denk je niet, Lovato?(Welkom op dit forum overigens;)) Want alle homo's kunnen niet van alle mannen afblijven? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Dan zu hij het wel erg moeilijk krijgen binnen de groep mannen waarin hij dagelijks vertoefd. Denk je niet, Lovato?(Welkom op dit forum overigens;)) Want ik heb het als mannelijke leerkracht erg moeilijk in een functie waar ik vrijwel enkel vrouwelijke collega's heb? Als het goed is ga jij aan het eind van je werkdag weer naar huis. Ik neem aan dat een paus in een klooster zit, met dag in dag uit dezelfde mannen om zich heen. Of zie ik dat fout? Dan zu hij het wel erg moeilijk krijgen binnen de groep mannen waarin hij dagelijks vertoefd. Denk je niet, Lovato?(Welkom op dit forum overigens;)) Want alle homo's kunnen niet van alle mannen afblijven? Dat niet, maar zie mijn reactie op Thorgrem. Ik denk dat als een homoseksuele paus weer een periode heeft waarop zijn testosteron om aandacht vraagt, dat hij het in elk geval heel erg moeilijk gat krijgen, wil het zo zijn dat hij niet mag praktiseren... Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Want ik heb het als mannelijke leerkracht erg moeilijk in een functie waar ik vrijwel enkel vrouwelijke collega's heb?Dat hangt er van af of jij en/of zij getrouwd zijn, hoe ehmmm.... aantrekkelijk je elkaar vindt, hoe ze zich kleden, gedragen etc etc.Als je dan de parallel trekt met de paus. Suggereer je dan dat wanneer het clubje oude mannen dat zich rond de paus begeeft strakke yoga broekjes aantrekt en lekkere geurtjes draagt, de homopaus het wel eens heeeeel moeilijk kon krijgen?Als dat is wat de Paus aantrekkelijk vindt, wie weet. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Als het goed is ga jij aan het eind van je werkdag weer naar huis. Ik neem aan dat een paus in een klooster zit, met dag in dag uit dezelfde mannen om zich heen. Of zie ik dat fout? De paus woont niet in een klooster, maar heeft een eigen appartement in Vaticaanstad. Uiteraard komt hij op zijn werkterrein voornamelijk mannen (op leeftijd) tegen, maar ook vrouwen. Verder is hij ook veel op reis, waarbij hij ook vele mensen tegenkomt, zodat hij dus niet dag in dag uit op dezelfde stek zit. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Ah, weten we dat ook weer. Dank je, Robert Frans. Link naar bericht Deel via andere websites
Lovato 0 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Dan zu hij het wel erg moeilijk krijgen binnen de groep mannen waarin hij dagelijks vertoefd. Denk je niet, Lovato?(Welkom op dit forum overigens;)) Dankje. En mwah, natuurlijk blijft het een mens en heeft hij zijn momenten dat ie het er moeilijk mee zal hebben maar ik denk dat hij zich dan meteen tot God richt en om Zijn hulp vraagt. Alles is mogelijk door God, dus ook een paus die eigenlijk homo is. Link naar bericht Deel via andere websites
Hitchens 134 Geplaatst 12 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Dan zu hij het wel erg moeilijk krijgen binnen de groep mannen waarin hij dagelijks vertoefd. Denk je niet, Lovato?(Welkom op dit forum overigens;)) Dankje. En mwah, natuurlijk blijft het een mens en heeft hij zijn momenten dat ie het er moeilijk mee zal hebben maar ik denk dat hij zich dan meteen tot God richt en om Zijn hulp vraagt. Alles is mogelijk door God, dus ook een paus die eigenlijk homo is. Dat is een beetje naïef te zeggen. Er zijn genoeg priesters ondanks Gods hulp toch niet helemaal in staat bleken om hun seksuele onderdrukking onder controle te houden. En dan druk ik me heel zacht uit. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten