bram2294 0 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Hee allemaal, Ik ben Bram een spontane jongen van 19 jaar. Ik ben iemand, die in zijn vrije tijd graag iets met vrienden doet. Ik doe graag aan hardlopen en fietsen. Maar ik kan ook heel lui zijn, ik hou namelijk ook erg van films. Ik doe een opleiding tot autotechnicus. Er is wel iets wat ik erg mis in mijn leven. En dat is een leuke, gezellige meid. Ik zoek een lieve meid waar het geloof een belangrijke rol speelt. En in de omgeving van Utrecht woont. Als je meer wilt weten, of als ik je interesse gewekt heb, dan zie ik wel een berichtje verschijnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jerommel 0 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Hee, dat zoek ik ook! Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 er is een koppeltopic hiervoor Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 http://www.christianmingle.com/joinnow_ ... _started=1 graag gedaan, als je toch via internet zoekt, doe het dan goed. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Of voor Nederland: www.funkyfish.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ik zou persoonlijk het woord 'meid' vermeiden vermijden. Een meid is iemand die in dienst is van iemand anders en daar het huishouden doet. Even aangenomen dat je een liefdesrelatie wilt en niet een werkrelatie, zou ik het woord 'meisje' of 'vrouw' gebruiken. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Misschien in jouw deel van het land, hier (Noord-Holland) is meid even gangbaar als meisje en vrouw. Meisje vind ik zelfs nog iets te kleinerend klinken, maar dat zal wel aan mij liggen. anyway... BOT Link naar bericht Deel via andere websites
bram2294 0 Geplaatst 9 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 er is een koppeltopic hiervoor waar is dat topic? Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Misschien in jouw deel van het land, hier (Noord-Holland) is meid even gangbaar als meisje en vrouw. Meisje vind ik zelfs nog iets te kleinerend klinken, maar dat zal wel aan mij liggen. anyway... BOT Ah, wel dat heb ik nou precies met meid. Het koppeltopic is toch niet echt een serieus topic om te daten? Ik zou ook funkyfish aanraden. (Zie Ursa's post) Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Heb jij goede ervaringen via funkyfish Pinkeltje? Link naar bericht Deel via andere websites
bram2294 0 Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik heb op funkyfish gekeken, ziet er leuk uit:) Zijn er mensen met mooie ervaringen van funkyfish? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik heb op funkyfish gekeken, ziet er leuk uit:) Zijn er mensen met mooie ervaringen van funkyfish? Zelf niet (ik ben niet zo actief). Maar ik weet wel dat ze bijv. activiteiten organiseren zodat je met mensen in contact kunt komen. Hetzij om te daten, hetzij voor vriendschap. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik heb op funkyfish gekeken, ziet er leuk uit:) Zijn er mensen met mooie ervaringen van funkyfish? Niet geschoten....... Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 En op FunkyFish is het schieten like fish in a barrel!! Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik zou persoonlijk het woord 'meid' vermeiden vermijden. Een meid is iemand die in dienst is van iemand anders en daar het huishouden doet. Even aangenomen dat je een liefdesrelatie wilt en niet een werkrelatie, zou ik het woord 'meisje' of 'vrouw' gebruiken. Als je nu net een 'meid' zoekt(iemand die je pantoffels klaarzet als manlief thuiskomt) dan is het een prima woord . Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 In onze omgeving zeggen ze : meiden staan in de keuken. Vrouwen horen liever: meisje of vrouw als ik me niet vergis. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik hoor liever "onze almachtige heerser, moge hij eeuwig leven!" Als ze het over me hebben. Maar helaas, ook dat hoor ik maar zelden. Link naar bericht Deel via andere websites
Peter79 286 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid! Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Link naar bericht Deel via andere websites
Chappo 0 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik heb op funkyfish gekeken, ziet er leuk uit:) Zijn er mensen met mooie ervaringen van funkyfish? Heb er zelf eventjes rondgehangen, op zich een prima site. Ben er zelf snel weer weggegaan, maar dat had meer met persoonlijke redenen te maken. De site werkt prima. Vriend van mij is op het moment aan het daten met iemand die hij via funkyfish heeft ontmoet. Het is gewoon een plek waar je wel makkelijk veel christelijke jeugd kan ontmoeten en dat kan natuurlijk altijd tot meer leiden... Enige nadeeltje van funkyfish is misschien, maar dat hangt er ook vanaf hoe je er persoonlijk in staat. Mensen zijn over het algemeen volgens mij best wel een beetje terughoudend. Ik zou liever soms snel afspreken en na 2 uurtjes in een kroeg weet je dan allebei genoeg. Maar heb ook het geduld om soms weken, maanden digitaal contact te hebben... Als je gaat internetdaten: zorg dat je het goed doet. Lees jezelf daar even over in enzo. Is best wel wat goede informatie te verkrijgen. Wat tips en do's and dont's zijn nooit weg.. Link naar bericht Deel via andere websites
Jerommel 0 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik hoorde een aardige tip: Geen kroeg ofzo, gewoon ergens een kopje koffie, overdag of 's avonds. Dat is veel laagdrempeliger. Zelf geen ervaringen op dit gebied, maar wie weet (?) Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 In onze omgeving zeggen ze : meiden staan in de keuken. Vrouwen horen liever: meisje of vrouw als ik me niet vergis. Ik vind het niet erg om 'meid' genoemd te worden. 'Meisje' klinkt zo klein, je zegt ook niet 'jongetje'. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Ik heb op funkyfish gekeken, ziet er leuk uit:) Zijn er mensen met mooie ervaringen van funkyfish? Ik zit er ook, zij het niet specifiek voor een relatie. Ik heb inmiddels wel enkele vriendschappen opgedaan. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Ik heb op funkyfish gekeken, ziet er leuk uit:) Zijn er mensen met mooie ervaringen van funkyfish? Ik ken iemand die daar een partner heeft gevonden en nu getrouwd is. Ze hadden best een hoog slagingspercentage goede huwelijken, hoorde ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten