Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 113
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dat is een persoonlijkheid type van een jungtest mbti. Er zijn 16 persoonlijkheid types.

Slechts een paar procent van de mensheid zijn intj.

En wat houdt dat in? :)

Moeilijk om dit uit te leggen.

http://expeditiehuis.nl/intj-de-mastermind/

Misschien met deze link dat je het beter begrijpt.

Het is een leuk middel om je zelf beter te leren kennen.

Volgens de test ben ik INFJ, de raadgever. Het is bijna griezelig hoe dat profiel bij mij past, aan de hand van een aantal vragen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

En wat houdt dat in? :)

Moeilijk om dit uit te leggen.

http://expeditiehuis.nl/intj-de-mastermind/

Misschien met deze link dat je het beter begrijpt.

Het is een leuk middel om je zelf beter te leren kennen.

Volgens de test ben ik INFJ, de raadgever. Het is bijna griezelig hoe dat profiel bij mij past, aan de hand van een aantal vragen.

Bizar he, ik vind het een leuke test. Ik doe de test al een aantal jaar, en iedere keer komt er INTJ uit. Deze persoonlijkheid klopt ook wel bij mij, mensen in mijn omgeving kunnen het beamen.

Misschien hier een topic over maken?

Kunnen anderen de test doen, en uitslag presenteren op het forum.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook ik kom uit op INFJ (raadgever). Al snap ik eigenlijk niet wat die types te maken hebben met "een mooi christen" kunnen zijn of niet. Je kan wel zeggen een mastermind te zijn, zoals Piet en Puk, maar ook bescheidenheid is een eigenschap die naar mijn mening zou moeten toebehoren aan een christen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ook ik kom uit op INFJ (raadgever). Al snap ik eigenlijk niet wat die types te maken hebben met "een mooi christen" kunnen zijn of niet. Je kan wel zeggen een mastermind te zijn, zoals Piet en Puk, maar ook bescheidenheid is een eigenschap die naar mijn mening zou moeten toebehoren aan een christen.

Ik mag ook gewoon Wietse zijn. Ik geef direct toe, ik ben denk ik wel de slechtste christen die er rond loopt op deze planeet. En toch houd ik van Jezus, Hij is mijn alles :).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat doet het er dan toe welk persoonlijkheidstype je bent?

Overigens vind ik internettesten altijd zo-zo, mensen met een totaal verkeerd zelfbeeld kunnen uitkomen op een type dat ze eigenlijk misschien helemaal niet zijn. Het lijkt me beter dat deskundigen bij zoiets aan te pas komen, voor wat het nut ook moge zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wat doet het er dan toe welk persoonlijkheidstype je bent?

Overigens vind ik internettesten altijd zo-zo, mensen met een totaal verkeerd zelfbeeld kunnen uitkomen op een type dat ze eigenlijk misschien helemaal niet zijn. Het lijkt me beter dat deskundigen bij zoiets aan te pas komen, voor wat het nut ook moge zijn.

Voor mij persoonlijk heeft het veel waarden, lukt mij niet om het uit te leggen aan een ander.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Paul volgens mij zou menige dame gelukkig zijn met jou als man :) Niet zo neerkijken op jezelf ;)

Waar baseer je dat op?

Uiteraard slechts op je posts hier. En daar blijkt n sprankelende, vriendelijke en intelligente persoon uit.

Vriendelijk dat klopt nog wel, maar sprankelend en soms vooral intelligent willen in de praktijk nog weleens tegenvallen. Toch bedankt voor de complimenten hoor!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je hoeft absoluut niet ongelukkig te zijn als je vrijgezel bent of samen of in een andere positie verkeert.

Het belang is dat je de ware God aanbidt en een discipel van zijn zoon,Jezus, bent.

Geluk moet anders gedefinieerd worden dan hoe de meeste mensen het bezien.

Denk aan de 9 "gelukkig prijzingen" die Jezus opsomt in Mat.5:3-11.

Jezus was bewust vrijgezel om zonder te worden afgeleid de wil van zijn hemelse Vader te kunnen doen. Daarom zij hij over de vrijgezelle staat.....(Mat.19:12) "Wie er plaats voor kan maken, make er plaats voor".

Maar de Bijbel geeft de raad...(1Kor.7:9) Maar indien zij geen zelfbeheersing hebben, laten zij dan trouwen, want het is beter te trouwen dan te branden [van hartstocht].

good day for the roses.

Ed

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid