Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 113
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb 12 verschillende meiden gedate via funky fish gedate (dus christelijk) en ik ben hierbij een aantal keren afgewezen na 1 date ...altijd krijg ik te horen...''je bent zo leuk en zo lief, maar ik voel vriendschap'' met als gevolg dat ze dus ook geen 2de ontmoeting willen ...

..

Jullie kunnen toch gewoon daten op vriendschappelijke basis?

Ben ik nu ook aan het doen, nu een maand. We weten dat we niet verliefd zijn op elkaar, hebben geen behoefte om de koffer in te duiken, maar vinden het gewoon leuk om samen uitstapjes te maken. Niks mis mee, hoor.

Sommige mensen zullen dan zeggen; 'verspilde moeite', maar ik zou niet weten waarom daten persee moet lijden tot meer. Ik zie een leuke date als een doel op zich, en niet als middel van een of andere 'relatie-verwachting'.

Daarbij, als ik moet gaan zitten wachten op de ware, dan mis ik op die manier toch een hoop leuke uitjes..

Link naar bericht
Deel via andere websites
Single zijn is een prima levensstijl voor een christen, je kunt helemaal op jezus richten zonder gedoe van een partner of gezinsleven.

En als je een leuk inkomen hebt kun je een mooi leventje hebben.

Wietse is een happy single volgens mij.

Ja zeker, ik vermaak me wel. :D

Soms kan het wel een beetje eenzaam zijn, maar dat kan ook met een partner. Voor mij zijn vrouwen de mooiste schepsels wat God geschapen heeft, mocht ik een leuke vrouw in leven dan ga ik er ook voor. Single zijn is voor niet heilig, maar ben niet ongelukkig zoals de ts.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb 12 verschillende meiden gedate via funky fish gedate (dus christelijk) en ik ben hierbij een aantal keren afgewezen na 1 date ...altijd krijg ik te horen...''je bent zo leuk en zo lief, maar ik voel vriendschap'' met als gevolg dat ze dus ook geen 2de ontmoeting willen ...

..

Jullie kunnen toch gewoon daten op vriendschappelijke basis?

Ben ik nu ook aan het doen, nu een maand. We weten dat we niet verliefd zijn op elkaar, hebben geen behoefte om de koffer in te duiken, maar vinden het gewoon leuk om samen uitstapjes te maken. Niks mis mee, hoor.

Sommige mensen zullen dan zeggen; 'verspilde moeite', maar ik zou niet weten waarom daten persee moet lijden tot meer. Ik zie een leuke date als een doel op zich, en niet als middel van een of andere 'relatie-verwachting'.

Daarbij, als ik moet gaan zitten wachten op de ware, dan mis ik op die manier toch een hoop leuke uitjes..

Platonisch kan ook heel mooi zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ dedisz: wel jammer dat ze dan zeggen: 'vriendschap', maar bedoelen: 'doei, ik ga daten met iemand anders'.

@ Wietse: dat lijkt me een gezonde houding. Ken je 1 Kor. 7 ook? Daar geeft Paulus zijn persoonlijke advies voor de getrouwden en de ongetrouwden. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
@ dedisz: wel jammer dat ze dan zeggen: 'vriendschap', maar bedoelen: 'doei, ik ga daten met iemand anders'.

@ Wietse: dat lijkt me een gezonde houding. Ken je 1 Kor. 7 ook? Daar geeft Paulus zijn persoonlijke advies voor de getrouwden en de ongetrouwden. :D

Ik heb hem wel gelezen, singles komen er niet slecht van af indd :P

Maar ik sta wel open voor een vriendin, maar single zijn vind ik prima. Wat mij wel leuk lijkt, is een alleenstaande moeder. Zijn bijzondere mensen met veel levenservaring, respect :).

Link naar bericht
Deel via andere websites

tja ik ben zelf ook single en zit soms wel eens te denken... nou... het moet niet al te lang meer duren... want dan kom ik in tijdnood. maar God kent de verlangens van mijn hart... en ik geloof wel dat er een man voor me is...

soms twijfel ik... maar.. maar ik vertrouw maar gewoon op Hem.

het liefst wil ik wel een christelijke man.. maar ja... die zijn moeilijk te vinden.

en ik heb ook geen droomfiguur en ben er een met gebruiksaanwijzing dus.. zo makkelijk te koppelen ben ik denk ik niet.

ach een uitdaging voor het hemelse datingbureau.

Link naar bericht
Deel via andere websites
tja ik ben zelf ook single en zit soms wel eens te denken... nou... het moet niet al te lang meer duren... want dan kom ik in tijdnood. maar God kent de verlangens van mijn hart... en ik geloof wel dat er een man voor me is...

soms twijfel ik... maar.. maar ik vertrouw maar gewoon op Hem.

het liefst wil ik wel een christelijke man.. maar ja... die zijn moeilijk te vinden.

en ik heb ook geen droomfiguur en ben er een met gebruiksaanwijzing dus.. zo makkelijk te koppelen ben ik denk ik niet.

ach een uitdaging voor het hemelse datingbureau.

:D

Nou zijn ze nog moeilijk te vinden, maar als de opwekking komt kun je zeggen: It's raining men, hallelujah!!

Ik ben gestopt naar een bruidegom te zoeken (en ik was behoorlijk desperate), ik heb besloten God te helpen met het zoeken naar Zijn bruid. Nou ben ik eindelijk een happy single.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hik er een beetje tussenin. Aan de ene kant heb ik 'gewoon' geen zin in een meid: Ik vind mezelf er nog weleens te kansloos voor. Ik heb in mijn ogen niks te bieden, vooral omdat ik nog thuis woon. Ik weet niet of ik op een voor de wereld normale manier een liefdesrelatie aan kan gaan, ben uiteindelijk toch een autist. Verder wil ik mezelf eerst echt volwassen(er) zien worden/zijn, voor mezelf kunnen zorgen. Als een relatie dan niet loopt, en ik weer op mezelf kom wonen, kan ik mezelf allicht redden, al zal het ongetwijfeld moeilijk zijn in het begin.

Aan de andere kant ik heb ik natuurlijk ook mijn zwijmelmomenten. Waarom geen relatie? Er zijn autisten die een lang- en goedlopende relatie hebben(weet het van 1 paar, die ik niet ken). Waarom zou dat er voor mij niet in zitten? Er is vast wel iemand die helemaal gek op me word/misschien al wel is zoals ik nu ben.

Een antwoord erop die ik nu zou kunnen geven: Ik denk dat ik mijn ego er op een verkeerde manier mee vul, dat ik er niet zo goed mee om kan gaan. Mijn hart kan niet zo goed met dit idee omgaan. Mijn huidige zelfwaarde laat het, ondanks dat het beter is, ook nog niet altijd toe. Als dit verkeerd afloopt, dan hangen er toch wel een aantal gevolgen aan, en ik weet niet of ik sterk genoeg ben om die te dragen...

Deze twist zegt overigens niets over mijn flirtgehalte. Die is me overigens nog weleens iets te hoog...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn tweede man was autistisch en ik had behoorlijke borderlinetrekken. Da's niet zo'n hele goeie combi hahahahahahaha. Ik zag 'm laatst, keigezellig, al die kerels zijn gezellig zolang je er maar niks mee hebt, en hij zei: Ik ga NOOIT meer trouwen. Oh erg. Ik zei: Nee, ik ook niet. Ik ga nog maar eens een koppie koffie met 'm drinken. Hij is hartstikke aardig, de combinatie was alleen rampzalig. Oh en dan die drie kinderen van me, hij werd er horendol van. Hij is zo blij dat ie lekker rustig achter z'n pc kan zitten nou zonder geschreeuw om 'm heen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mijn tweede man was autistisch en ik had behoorlijke borderlinetrekken. Da's niet zo'n hele goeie combi hahahahahahaha. Ik zag 'm laatst, keigezellig, al die kerels zijn gezellig zolang je er maar niks mee hebt, en hij zei: Ik ga NOOIT meer trouwen. Oh erg. Ik zei: Nee, ik ook niet. Ik ga nog maar eens een koppie koffie met 'm drinken. Hij is hartstikke aardig, de combinatie was alleen rampzalig. Oh en dan die drie kinderen van me, hij werd er horendol van. Hij is zo blij dat ie lekker rustig achter z'n pc kan zitten nou zonder geschreeuw om 'm heen.

Dat dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mijn tweede man was autistisch en ik had behoorlijke borderlinetrekken. Da's niet zo'n hele goeie combi hahahahahahaha. Ik zag 'm laatst, keigezellig, al die kerels zijn gezellig zolang je er maar niks mee hebt, en hij zei: Ik ga NOOIT meer trouwen. Oh erg. Ik zei: Nee, ik ook niet. Ik ga nog maar eens een koppie koffie met 'm drinken. Hij is hartstikke aardig, de combinatie was alleen rampzalig. Oh en dan die drie kinderen van me, hij werd er horendol van. Hij is zo blij dat ie lekker rustig achter z'n pc kan zitten nou zonder geschreeuw om 'm heen.

Grappig, ik zou wel een gezin willen. Maar dan wel als internationaal vrachtwagenchauffeur. Soms kan wel een misantroop zijn :#

Link naar bericht
Deel via andere websites

...ja...

mijn vader was internationaal vrachtwagen chauffeur.

kan ik je echt niet aanraden als je een gezin wil... en een relatie met je kinderen.

ons hele gezin was messed up toen hij gedwongen moest stoppen.

zijn vader rol was bijna niet meer aanwezig, en ja hij deed echt zijn best in het weekend en was dan een lieve vader.

hij was er alleen nooit... en heeft ons allemaal meer dan eens teleurgesteld.

het is echt niet aan te raden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ook de meest rustige kinderen kunnen voor autisten vaak al veel te onrustig, onvoorspelbaar en onredelijk zijn. Kinderen blijven kinderen en die roze wolk is niet voor iedereen vanzelfsprekend.

Mijn kinderen zijn ook best rustig hoor en heel makkelijk, vind ik dan. Hij was een iets andere mening toegedaan. Ik ben zelf niet autistisch en zat een tijdje op zo'n datingsite, maar ik dacht: daar heb ik helemaal geen zin in joh, een gescheiden man met nog tig kinderen erbij. Asjeblieft, 3 is me wel zat. Hahaha ik was zo desperate dat ik met een man begon te kleppen die 6 kinderen had. En ineens dacht ik: Dan is het straks de Sound of Music en ben ik Maria.

Er zijn ook mannen zonder kinderen. Ook zijn er mannen zonder kinderen, die een vrouw met kinderen een relatie wilt hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid