Fee 0 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Post, altijd. Maar ik ben ouderwets. Heb jij wel eens gefaxt? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Nog nooit. Wat is het beste biermerk? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Stella Artois Hoeveel koffie drink je per dag? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Zes bakken denk ik. Waarom heb ik nog geen Stella Artois gehad? Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Geen idee Ursa! Wie weet welke liederen de Jehova getuigen zingen. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 ik in ieder geval niet wat is een leuke date? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Naar de bios: Iron Man 3. Wat is je meest waardevolle bezitting? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 (een date is leuk als beide wederhelften het leuk vind Archillion ) Pfff, dat is een lastige. Ik hecht niet aan bezit (a) In absolute termen denk ik mijn pc-kast, in relatieve termen... het fragiele bijbeltje dat ik als 11-jarige kreeg. Met welke muziek mag men jou wakker maken? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Het liedje fireflies van owl city komt nu spontaan in me op, in die stijl ongeveer Of zo'n luide wekker mag ook wel. Zou je kledij kopen uit een tweedehandswinkel, en waarom wel/niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Ja hoor. Als iets kwalitatief goed is, waarom zou ik het dan nieuw moeten hebben. Er bestaan hele mooie vintage spullen voor een relatief schappelijke prijs en ik heb iets tegen die weggooi cultuur. Overigens heb ik het praktisch nooit gedaan, al ben ik wel in vintage winkels binnen gelopen. Ik vind het lastig om als man iets te vinden wat ik echt mooi vind en dan in mijn maat is. Stel je voor dat je vandaag een vrije dag hebt zonder verplichtingen: Wat zou je doen op die dag? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Met griep in mijn bed liggen Zielig he? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Nehh. Ik heb me ziek gemeld voor school omdat ik geen zin had, stoerrrrrrr hè? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Je aan de regels houden, da's pas stoer. Waar ben je trots op? Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Mezelf.. is dat heel arrogant?? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Nee Hoe laat is het? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Wat is het verste land waar je ooit bent geweest Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Ik denk de Filipijnen, tenzij Mexico verder is. Voor werk overigens. Voor vakantie is frankrijk ver genoeg Wat s het raarste land waar je ooit geweest bent? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Nederland Wat is het vieste eten dat je ooit hebt gehad? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Zeefruit, eerste gang in het Okura. De rest was super, maar dit. Bah. Waar zou je nog graag eens eten? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 International Space Station, niet om het voedsel. Sushi of bitterballen? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Sushi Waar zou je illen eten om het eten? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 KFC... als ik daar met zo'n bucket zit is het toch lastig om atheïst te zijn, gezien de hemelse smaak. Hoeveel uur achter elkaar ben je wakker gebleven (record)? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 48 ongeveer Wel eens geslapen achter het stuur van een rijdend vervoermiddel? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Als een fiets meetelt, dan: ja. Waarom is het zo lastig een goede vraag te bedenken? Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 niks lastigs aan Hoe ter wereld kan je fietsend in slaap vallen?? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten