Gast Anon_phpbb Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Aha, oké. Dat verklaart een en ander. Ooit wel ja. juist, uit die tijd ken ik je Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Dat klopt. Ik had al snel een vermoeden dat ik je kende - hoewel toen onder een andere forumnaam. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Dat klopt. Ik had al snel een vermoeden dat ik je kende - hoewel toen onder een andere forumnaam. Hij die eens die andere was.... Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Krijg ik ineens een mailtje dat credible 10 jaar bestaat. WOW! en wat een mooie en fijne herinneringen heb ik aan de tijd dat ik hier actief was. Veel te veel onzin posten op een dag, maar ook de fijne serieuze gesprekken. De ontmoetingen, de vriendschappen. Moderator zijn. pfff, teveel om op te noemen Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 @Ken,Opvallend dat van de 5 leden die jij noemt, 4 ervan vrouw zijn. Waarom is dat nou opvallend? Deze opmerking heb ik slapeloze nachten om gehad. Ik weet nu hoe het komt: Voetballen dat kon ik niet, dus echte vriendjes had ik niet. Ze wonnen al mijn knikkers... Overigens heb ik irl meer mannen dan vrouwen als vrienden, maar één ding hebben ze alle drie gemeen: het zijn geen voetballers! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 He Taam, leuk om jou terug te zien. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 He Taam, leuk om jou terug te zien. Taam? Edit: Ow ik snap het, dacht dat je op mijn bericht reageerde. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 He Taam, leuk om jou terug te zien. Dat zou wederzijds zijn als ik je oude username zou weten denk ik? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 He Taam, leuk om jou terug te zien. Dat zou wederzijds zijn als ik je oude username zou weten denk ik? Voldemort, Lord Voldemort. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 He Taam, leuk je voorbij te zien komen. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Welkom terug Taam. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Hey Taampie! Leuk je weer te zien! Hoe is met je? Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Wat een warm welkom Lord voldemort...hahaha, ja die naam had ik niet achter je gezocht En olorin en henriette, stelletje die hards! Robert, alleen jij mag me zo noemen hoor! Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 En olorin en henriette, stelletje die hards! Erg he. Olorin nog een beetje meer dan ik! Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Robert, alleen jij mag me zo noemen hoor! Weet ik, daarom doe ik het ook. *:} Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Krijg ik ineens een mailtje dat credible 10 jaar bestaat. WOW! en wat een mooie en fijne herinneringen heb ik aan de tijd dat ik hier actief was. Veel te veel onzin posten op een dag, maar ook de fijne serieuze gesprekken. De ontmoetingen, de vriendschappen. Moderator zijn. pfff, teveel om op te noemen Leuk dat je even langs komt. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 knuf @ meisje Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Hoi Taampje! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Hai Taam, leuk je weer even te zien hier! Een herinnering die me nu te binnen schiet: Het is nog weleens zo geweest dat ik hier volop in de koffiebar mee zat te doen met speltopics. Geweldig vond ik het! En maar zo veel mogelijk proberen je naam als laatste poster zo veel mogelijk onder elkaar te krijgen... Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Krijg ik ineens een mailtje dat credible 10 jaar bestaat. WOW! en wat een mooie en fijne herinneringen heb ik aan de tijd dat ik hier actief was. Veel te veel onzin posten op een dag, maar ook de fijne serieuze gesprekken. De ontmoetingen, de vriendschappen. Moderator zijn. pfff, teveel om op te noemen Leuk dat je even langs komt. straks word ik weer verslaafd! En nog even antwoord op de vraag van Robert; het gaat goed met me echt eerlijk waar En met jou? en dan bot maar weer Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Dat vind ik fijn om te horen, Taampie! En ik zou het leuk vinden als je hier weer vaker actief bent. Niet élke verslaving is namelijk even verkeerd... Met mij gaat het nu wel goed, ondanks allerlei gebeurtenissen die hier op het programma stonden en staan. Op één of andere manier weet Onze Lieve Heer van de vastentijd voor mij altijd weer een periode van nieuwe dingen en confrontaties te maken, zonder dat ik daarvoor echt iets speciaals hoef te doen. Dus hoop ik dat het snel Pasen wordt. (en als je verder off-topic wil kletsen hierover, dan denk ik dat we dat beter niet hier doen ) Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Even een reminder voor mezelf dat ik hier echt nog moet reageren. 10 jaar mensen, ik word oud! *nu al zin in botox* Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 wb Link naar bericht Deel via andere websites
bj 0 Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Nou run ik 6 jaar een geloofsforum, maar Credible overtreft het aardig, God's zegen verder! Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Oh en alle meetings en dat ik admin ben geweest en de gesprekken en het feit dat ik taampie genoemd word, en dwarrel en nynthe en wonderfullstar en michiel en diana en oogje en en en en en.... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten