Hongerige Wolf 0 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Het zit zo. Ik ben weer 'ns voor vent uitgemaakt. Dat is al de zoveelste keer. Ik moet dus een andere nick. Wat zal ik eens doen? Help mij. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Het zit zo. Ik ben weer 'ns voor vent uitgemaakt. Dat is al de zoveelste keer. Ik moet dus een andere nick. Wat zal ik eens doen? Help mij. Eulogia werd voor vrouw uitgemaakt. Misschien kunnen jullie ruilen? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 hoef je daarom andere nick? Ursa is toch ook al eens voor meisje vernoemd, en Hann al voor jongen? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Het zit zo. Ik ben weer 'ns voor vent uitgemaakt. Dat is al de zoveelste keer. Ik moet dus een andere nick. Wat zal ik eens doen? Help mij. Sorry OT: Hongerige Wolvin natuurlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Ik ben ook vaak zat voor man uitgemaakt. Terwijl Skippy in de serie een buidel heeft, en alleen vrouwtjeskangoeroes hebben een buidel. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Ik ben ook vaak zat voor man uitgemaakt. Terwijl Skippy in de serie een buidel heeft, en alleen vrouwtjeskangoeroes hebben een buidel. Jij Bent Een VROUW???? Eh, oeps Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Ik ben ook vaak zat voor man uitgemaakt. Terwijl Skippy in de serie een buidel heeft, en alleen vrouwtjeskangoeroes hebben een buidel. EchT?????, ik dacht ook dat jij een man waart. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Hahahaha... Ik word wel eens gezien als een dame inderdaad. Waarschijnlijk komt het omdat mijn username eindigt op een 'a'. Misschien dat we een gendertopic moeten doen: deel je sekse! Kijken of ik er overal bij naast zit... Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Ik heb er ook al vaak naast gezeten Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Het zit zo. Ik ben weer 'ns voor vent uitgemaakt. Dat is al de zoveelste keer. Ik moet dus een andere nick. Wat zal ik eens doen? Help mij. Verander je nick naar hongerige wolvin Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Trouwens, als ik 'Hongerige Leeuwin' of 'Hongerige Koe' zou heten zou ik er niet raar van op kijken als mensen mij vrouw zouden noemen. Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Dan huppel je hier al bijna tien jaar rond en weten ze nog niet dat je een vrouw bent Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Dan huppel je hier al bijna tien jaar rond en weten ze nog niet dat je een vrouw bent Sorry Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Dan huppel je hier al bijna tien jaar rond en weten ze nog niet dat je een vrouw bent Ik wist het wel! Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 14 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Maar suggesties? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Maar suggesties? Ruilen met Eulogia of Ursa Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Dan word ik Lupus en jij Hongerige Berin. Idee? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 je eigen naam gebruiken of een enkele letters vervangen zoals ik doe Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Zwelgje van Olivier B Bommel is ook een schatje en volgens mij is dat ook wel en vreetschuit, maar klinkt wat vrouwelijker. Link naar bericht Deel via andere websites
DeThomas 35 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Ik ben weer 'ns voor vent uitgemaakt. Je omschrijft het zeer vleiend en met veel respect voor de andere sekse. Ik ben trouwens een man, en biedt voor de derde keer Ursa mijn excuses aan omdat ik hem ooit aanzag voor een dame. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 @ Hongerige Wolf, je hebt een jongensnaam en praat vaak over je vriendin, zo vreemd is het dan toch niet? Ik dacht ook dat Ursa een vrouw was vanwege de 'a' op het eind inderdaad en Skippy leek me een man. Nu weet ik wel beter! Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 Als ik het niet zeker weet dan probeer ik het hij/zij probleem te vermijden. Maar misschien is wolvin inderdaad wat? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 Vroeger hadden we op het forum een 'gender symbool' bij je nickname staan. Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 ach, het maakt toch niet uit of je een man of vrouw bent? Als ze het fout hebben dan zeg je dat tegen ze maar in principe maakt het niet uit voor je reactie lijkt me. Ik ben indd ook al vaak zat voor jongen aangezien. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 Hahahaha... Ik word wel eens gezien als een dame inderdaad. Waarschijnlijk komt het omdat mijn username eindigt op een 'a'. Misschien dat we een gendertopic moeten doen: deel je sekse! Kijken of ik er overal bij naast zit... Ik dacht eerst ook dat je een vrouw was, Ursa, Ursula.. Ik vind het wel geinig eigenlijk dat je het hier niet weet. Op dat Amerikaanse forum hebben ze er een tekentje bij staan wat iemand is, maar dat werkt ook niet altijd. Er kwam een nieuwe man en die had er per ongeluk een vrouw-teken bijstaan en dat kon niet meer weg. Dus hij vroeg hoe dat moest en kreeg als commentaar: Je zit hier net en wilt nu al een geslachtsverandering. Hongerig Wolfje misschien. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten