ikbenBen 0 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 De Telegraaf lees ik liever niet. Dat heeft een nare nasmaak op mij. Beetje roddel achtig en dat hoort niet echt toch? Het Algemeen Dagblad vind ik wel een leuke krant om te lezen. De Trouw weet me niet echt te boeien, weet niet waardoor dat komt. De Volkskrant vind ik niet echt lichtverteerbaar evenals het NRC Handelsblad. Nederlands Dagblad vind ik wel weer een leuke krant zeker omdat zij ook christelijke artikelen publiceren. Alleen vind de krant wel wat mager qua dikte! Het Reformatorisch Dagblad vind ik weer wat te ingewikkeld voor mij. Dan nog het Parool, deze krant weet mij als lezer niet echt vast te houden. Wat het is weet ik niet. Misschien weten jullie dat? Wat is jullie favoriete krant? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Volkskrant is wel begrijpelijk, goede kwaliteitskrant. NRC Next is flut, NRC Handelsblad vind ik dan weer wel 'niet echt lichtverteerbaar'. Nederlands Dagblad nooit van gehoord. Algemeen Dagblad is ook wel aardig ja. Telegraaf heb ik alleen tijdens het EK of WK ivm TeleSport. ;p Telegraaf is niet roddelachtig vind ik (tenzij je de Privé pagina opent), misschien wat ongenuanceerd en soms minder objectief. Hou ook niet echt van dat schreeuwerige van de Telegraaf. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ik heb geen krant. Vroeger zou ik het NRC Handelsblad genoemd hebben, maar sinds de redactie verandering stelt die krant me flink teleur. Ik neig momenteel naar Trouw, of de Volkskrant. Telegraaf vind ik een vreselijke rechtse populistische VVD manipulerende en propaganderend roddelblad. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ik lees verschillende kranten gratis op internet. Wat me opvalt is dat zogenaamde kwaliteitskranten veelal ht niveau van de Telegraaf niet overstijgen. Bij voorkeur lees ik de regionale krant voor het nieuws uit de streek. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Vroeger las ik altijd de metro in de trein. maar nu zijn mijn treinreizen gevuld en lees ik niet meer. als ik in NL ben, lees ik wel eens de krant die er op tafel ligt. geen idee welke het is Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Vroeger las ik altijd de metro in de trein. maar nu zijn mijn treinreizen gevuld en lees ik niet meer.als ik in NL ben, lees ik wel eens de krant die er op tafel ligt. geen idee welke het is Dat is het Nederlands Dagblad. Ik las ook altijd Metro of Spits in de trein. Maar nu volg ik al het nieuws op Fok.nl al is de helft daarvan non-nieuws. Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenBen 0 Geplaatst 25 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Regionale krant lees ik ook wel. Metro is overgenomen door de Telegraaf toch? De Sp!ts noemt zich zelf de tweede krant van Nederland. Spits is van de Telegraaf. De Telegraaf is volgens mij wel de grootste krant van Nederland. Dan nog het Financieel Dagblad. Soms wel interessante stukjes staan daarin. Maar meeste boeit me niet echt. Meende dat NRC Handelsblad wel een kwaliteitskrant is? Meer voor hoger opgeleiden dacht ik? www.kranten.com is wel een leuke site vind ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ik heb ooit een abonnement gehad op het Nederlands Dagblad (hoort bij de zuil) en de NRC Next. De Next vond ik altijd wel grappig. ND ging me een beetje tegenstaan, alleen kerknieuws en achtergronden waren soms nog interessant. Voor nieuws hoef je die krant niet te lezen. Tegenwoordig lees ik hier en daar wat online, soms van Trouw, de Volkskrant of NRC. Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Trouw Met name voor de Verdieping en de analyses van het nieuws. Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Ik lees de Metro en de Spits. Geen hoogstaande kranten, maar ik ben gewoon wel graag een beetje op de hoogte van wat er speelt. Van de betaalde kranten vind ik Trouw, ND,RD en volkskrant goed. Soms koop ik wel eens een losse krant. Link naar bericht Deel via andere websites
Chappo 0 Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 OV: Spits en Metro Dagelijks leven: ND & RD Soms: volkskrant, trouw of NRC Next Maar het is bij mij heel simpel: ik lees wat voor handen is Ik heb geen abo en koop nooit zelf een krant. Dus het is puur wat ik oppik van het station, bij familie of op de universiteit. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Trouw. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Metro, Spits en nu.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Trouw, de Standaard of de metro. Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenBen 0 Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 De Standaard leuk! Belgische krant! Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Ik lees alleen de provinciale krant, Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 De Standaard leuk! Belgische krant! Ja ik woon daar tegenwoordig, vandaar Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenBen 0 Geplaatst 3 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Daar ook christelijke kranten zoals wij in Nederland kennen? Doel op ND of RD? Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Tertio (A) Nee denk het niet echt. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Vanaf 2 januari krijg ik elke dag weer een Volkskrant in de bus, en ik kijk er naar uit! Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ik lees Trouw. Losse verkoop, of soms een weekendabonnemenent als er een mooie aanbieding is. Link naar bericht Deel via andere websites
St. Ignatius 48 Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 OV: Metro, Spits (de echte 'zwarte vingers' krant dus) Regio/Stad: Het Parool (via iphone app) Online: Katholiek Nieuwsblad, NRC, Trouw, The Guardian Alleen de OV kranten lees ik dagelijks, de rest alleen af en toe, ca. 3x per week ofzo. (ik vind nog steeds jammer dat De Pers is opgeheven) Link naar bericht Deel via andere websites
Hans1961 0 Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Online lees ik diverse kranten binnenlands en buitenlands, van de papieren versie lees ik het Katholiek nieuwsblad. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Brabants Dagblad, Financieel Dagblad, teletekst, nu.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Vanaf 2 januari krijg ik elke dag weer een Volkskrant in de bus, en ik kijk er naar uit! Ja, 2 januari was-ie er inderdaad. Daarna nog niet weer één door de bus gehad, helaas . En de buren hebben hem ook niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten