joon 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Jamaja, een koppel is er pas als effectief gekust wordt. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Jamaja, een koppel is er pas als effectief gekust wordt. Ja, ik wou gisteren al een Joon-topic aanmaken. Het is een effectief koppel. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ja, ik wou gisteren al een Joon-topic aanmaken. Waarom dat? en congrats Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ja, ik wou gisteren al een Joon-topic aanmaken. Waarom dat? en congrats Ik wou je op de hoogte houden van de vorderingen, omdat boer zoekt vrouw zo tegenviel, eigenlijk een joon/archillion/lobke topic, die tonen de meeste interesse, hahaha. Nou vooruit het begon zo: Ik stuurde een pm met Ken ik ken er ook niks aan doen. Toen pmde Ken: Waar kun je niets aan doen? Coby: Dat mijn scherpe blik al dagen zoek is. Gelukkig is het ook een Doe Maar fan en begreep hij wat ik ermee bedoelde. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ja, ik wou gisteren al een Joon-topic aanmaken. Waarom dat? en congrats Ik wou je op de hoogte houden van de vorderingen, omdat boer zoekt vrouw zo tegenviel, eigenlijk een joon/archillion/lobke topic, die tonen de meeste interesse, hahaha. Nou vooruit het begon zo: Ik stuurde een pm met Ken ik ken er ook niks aan doen. Toen pmde Ken: Waar kun je niets aan doen? Coby: Dat mijn scherpe blik al dagen zoek is. Gelukkig is het ook een Doe Maar fan en begreep hij wat ik ermee bedoelde. Hahaha, leuk! En gefeliciteerd. Mooi, zo'n nieuw Credible stelletje. Tijd voor een Credible baby. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Leuk Coby en Ken!! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Lopen we nou slap te ouwehoeren of is er echt een nieuw stelletje ontstaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Lopen we nou slap te ouwehoeren of is er echt een nieuw stelletje ontstaan? beide Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ik wou je op de hoogte houden van de vorderingen, omdat boer zoekt vrouw zo tegenviel, eigenlijk een joon/archillion/lobke topic, Zou er nog eens bij moeten komen, een polygamie topic op een christelijk forum, tss. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Zo, na een zeer geslaagd weekend is Coby weer met de trein op weg naar huis. Het was erg gezellig! Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ik wou je op de hoogte houden van de vorderingen, omdat boer zoekt vrouw zo tegenviel, eigenlijk een joon/archillion/lobke topic, Zou er nog eens bij moeten komen, een polygamie topic op een christelijk forum, tss. Inderdaad, ik gruw ook bij de gedachte aan zo'n topic hier, nee dan liever lekker op elkaar inhakken over de drie-eenheid of een ander christelijk onderwerp. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Zo leuk allemaal! En ik had helemaal niks door, totdat Ken het zo duidelijk zei. Nieuw credi-koppel!! Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ja hoor, het stond al in de sterren beschreven.... Als ik me niet vergis twee mensen die elkaar wel aan kunnen, gevoel voor humor hebben, het leven heeft ze al wat deukjes gegeven. Maar!!!!!!!!!!!!!! Geen dalen zonder bergen, geniet ervan Ken en Cobybryant. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ik wou je op de hoogte houden van de vorderingen, omdat boer zoekt vrouw zo tegenviel, eigenlijk een joon/archillion/lobke topic, Zou er nog eens bij moeten komen, een polygamie topic op een christelijk forum, tss. Oh da's ook een leuk idee, maar dat bedoelde ik niet helemaal. Op dat Amerikaanse christelijke forum kan die mening gewoon gegeven worden trouwens zonder een ban te krijgen, dat vond ik erg opmerkelijk. Nee, ik zag gewoon wat overeenkomsten met dingen die Joon postte, die ik wel grappig vond, zoals die sexy buitenlander, maar Archillion spreekt Nederlands. Ik moet nou Fries leren, anders versta ik 'm niet. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ik versta Archillion altijd, hij mij minder als ik mijn vlaams bovenhaal. en ook al is het dezelfde taal, toch is er soms verwarring Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Fries is een andere taal. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ik versta Archillion altijd, hij mij minder als ik mijn vlaams bovenhaal.en ook al is het dezelfde taal, toch is er soms verwarring Oh ja, natuurlijk, niet aan gedacht. Ik heb Ken al een regel Vlaams geleerd: er is een ruut uut huus en as 't reint reint rein. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Fries is een andere taal. Kunnen die dan echt geen gewoon NEderlands? En die zin versta ik zelfs niet Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Fries is een andere taal. Een andere taal en een ander land, vandaar ook dat de fijnproevers onder Hollanders hier altijd naartoe komen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Fries is een andere taal. Kunnen die dan echt geen gewoon NEderlands? Sommige niet nee, als je diep doordringt in de krochten van Fryslân. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ik versta Archillion altijd, hij mij minder als ik mijn vlaams bovenhaal.en ook al is het dezelfde taal, toch is er soms verwarring Oh ja, natuurlijk, niet aan gedacht. Ik heb Ken al een regel Vlaams geleerd: er is een ruut uut huus en as 't reint reint rein. Ja dat is net fries. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ik versta Archillion altijd, hij mij minder als ik mijn vlaams bovenhaal.en ook al is het dezelfde taal, toch is er soms verwarring Oh ja, natuurlijk, niet aan gedacht. Ik heb Ken al een regel Vlaams geleerd: er is een ruut uut huus en as 't reint reint rein. Ja dat is net fries. Moest even denken, net, ja ik snap 'm. Die vlag is ook mooi met die hartjes. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ken, tijd om die avatar van gebroken hart weg te doen he Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ken, tijd om die avatar van gebroken hart weg te doen he Geloof me, die tijd wordt het nooit want het is geen gebroken maar een besneden hart. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Fries is een andere taal. Kunnen die dan echt geen gewoon NEderlands? Sommige niet nee, als je diep doordringt in de krochten van Fryslân. Tja, diep in de krochten van Frankrijk spreekt men ook geen fries, raar is dat hé? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten