Anne_ 0 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Haha, geen idee, ik slaap dan zelf natuurlijk hè! Maar volgens mij niet xD. Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Haha, geen idee, ik slaap dan zelf natuurlijk hè! Maar volgens mij niet xD. Vaak helpt het om de slapende persoon even op zijn zij te leggen, dus problem solved. Link naar bericht Deel via andere websites
Anne_ 0 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Oke, moet ik dat eens proberen als m'n broertje snurkt! Dat kan ik soms namelijk in mijn slaapkamer nog horen! (Slaapkamers naast elkaar). Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Wat misschien ook een idee is: Joon stuurt een vraag van een vrouw a door naar man c of een vraag van man c naar man b. Of is dat te veel werk Joon? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Dat was oorspronkelijk de bedoeling Menorah maar ik heb nog geen vragen gekregen, enkel van man/vrouw die reageert op vragen. Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Dat was oorspronkelijk de bedoeling Menorah maar ik heb nog geen vragen gekregen, enkel van man/vrouw die reageert op vragen. Nou lieve mensen opsturen die vragen dus! Link naar bericht Deel via andere websites
Peter-.- 0 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Leuk dit onderwerp! Aangezien ik niet zoiets heb gevonden wat lijkt op 'even voorstellen' skip ik dat meteen maar. Is het spel nogsteeds beschikbaar? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Hoi Peter! Je kunt een eigen topic openen om jezelf voor te stellen in het subforum Het Portaal. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Dat was oorspronkelijk de bedoeling Menorah maar ik heb nog geen vragen gekregen, enkel van man/vrouw die reageert op vragen. Nou lieve mensen opsturen die vragen dus! Menorah, zit je nog steeds op die vragen te wachten of ben je maar ergens anders gaan zoeken? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Ik heb Menorah al een tijdje niet meer gezien, dus ik denk inderdaad dat hij aan de vrouw is en het ware geluk heeft gevonden waarnaar hij zo smachtte. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Ik doe weer mee want ik voel vlinders in mijn buik voor een zekere dame. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Ik doe weer mee want ik voel vlinders in mijn buik voor een zekere dame. Wie is het? Ze heet, ze heet. Nee dat zeg ik niet. Elk jaar in de lente ben ik verliefd zowat en daardoor is dit mijn favoriete jaargetijde geworden. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Zit ze op het forum? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Zit ze op het forum? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Ze zit op dit forum en is net als ik een beetje forum verslaafd en het mooie is dat de liefde ook nog van twee kanten komt. Hier bloeit iets op, wat is het? Wat wordt het? Wat kan het worden? De tijd zal het leren, zolang er niet te veel vragen gesteld worden is alles mogelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Misschien moet je haar een kookboek geven? Dat is toch een leuk cadeautje? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Misschien moet je haar een kookboek geven? Dat is toch een leuk cadeautje? Nou dat lijkt me inderdaad geen overbodige luxe. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 De lente begint pas op 21 maart, vroege vogel. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 De lente begint pas op 21 maart, vroege vogel. Zo nauw luistert dat helemaal niet! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Misschien moet je haar een kookboek geven? Dat is toch een leuk cadeautje? Nou dat lijkt me inderdaad geen overbodige luxe. Nou, dan weet ik wie het is! Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Misschien moet je haar een kookboek geven? Dat is toch een leuk cadeautje? Nou dat lijkt me inderdaad geen overbodige luxe. Nou, dan weet ik wie het is! Houd het nog even stil, want we zitten nog maar in het prille begin! Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Stil houden, maar je zit zelf wel iedereen nieuwsgierig te maken!! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 van mij hoor je niets, maar ik gok dat je hints voor de meerderheid wel genoeg gaan zijn om het te raden Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Stil houden, maar je zit zelf wel iedereen nieuwsgierig te maken!! Dat is waar ook, had ik beter niet kunnen doen maar liefde maakt blind. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 van mij hoor je niets, maar ik gok dat je hints voor de meerderheid wel genoeg gaan zijn om het te raden Welnee dat heeft niemand in de gaten. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten