Pinkeltje 0 Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Zeker. Ik drink beslist teveel. Misschien kunnen we een lijstje maken van single vrouwen? Ik weet ze zo niet allemaal op te noemen hoor. En dan zetten we er een lijstje met single mannen naast en dan mag je vijf posts speeddaten. Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 hah wauw, het regelt zich helemaal vanzelf hier. goed, ik ben single en wil best voor proefkonijn fungeren. Ik garandeer geen succes! Moet je nog meer dingen weten behalve of iemand single is of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Eventuele wensen/eisen? Of gaat Pinkeltje nog een korte vragenlijst opstellen? ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Lawrencelot 0 Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Wat dacht je van dit systeem: 1 iemand die zelf niet meedoelt, verzint een stel vragen. De kandidaten geven anoniem (via e-mail?) twee antwoorden op die vragen: 1 antwoord heeft betrekking op henzelf, het andere antwoord op hun ideale man/vrouw. En dan daarna de resultaten bekend maken Voorbeeld: wat is je kleur ogen? Antwoord: mijn ogen zijn blauw/bruin/groen, en die van mijn ideale man/vrouw zijn blauw/bruin/groen (doorhalen wat niet van toepassing is) De moeilijkheid is om goede vragen voor dit systeem te verzinnen... en we moeten wel genoeg kandidaten hebben natuurlijk. Misschien kunnen niet-singles gewoon voor de lol meedoen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Wat dacht je van dit systeem: 1 iemand die zelf niet meedoelt, verzint een stel vragen. De kandidaten geven anoniem (via e-mail?) twee antwoorden op die vragen: 1 antwoord heeft betrekking op henzelf, het andere antwoord op hun ideale man/vrouw. En dan daarna de resultaten bekend maken Voorbeeld: wat is je kleur ogen? Antwoord: mijn ogen zijn blauw/bruin/groen, en die van mijn ideale man/vrouw zijn blauw/bruin/groen (doorhalen wat niet van toepassing is) De moeilijkheid is om goede vragen voor dit systeem te verzinnen... en we moeten wel genoeg kandidaten hebben natuurlijk. Misschien kunnen niet-singles gewoon voor de lol meedoen. Prachtig idee, Lawrencelot! Lijkt me het handigst om dan via PB uit te voeren. Organiseer jij het? Link naar bericht Deel via andere websites
Lawrencelot 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Nee want ik ben zelf kandidaat . Ik kan trouwens geen PB's sturen, als alle anderen dat wel kunnen wil ik het wel organiseren (alleen de kandidaten moeten iets sturen) Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 OK. Je kunt trouwens wel PB's sturen hoor, je bent al een poos geen 'groentje' meer. Zie boven, naast Gebruikerspaneel. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Ik wil het wel organiseren (als het niet teveel tijd eist) wat moet ik doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Goed idee! Link naar bericht Deel via andere websites
Lawrencelot 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Ik wil het wel organiseren (als het niet teveel tijd eist)wat moet ik doen? Leuke vragen verzinnen waar je twee antwoorden op kan geven: zowel voor jezelf, als voor je droomman/vrouw. En alle kandidaten moeten de antwoorden naar jou sturen. De antwoorden maak je dan pas later openbaar. Trouwens, op zich kan iedereen wel meehelpen met vragen verzinnen eigenlijk. Er hoeft alleen maar iemand zijn waar de antwoorden naartoe gestuurd worden, joon dus in dit geval. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Oke, topje! en dan maak ik de antwoorden bekend als: man 1 antwoordt dat? en dan vrouwen kunnen dan mailen met vragen die ze aan man 1 willen stellen ik voel me een huwelijksbureau Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 27 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 hahaha ik begin nooit maar aan dingen zonder er over na te denken dat mensen ze wel eens serieus kunnen nemen! (okee, dit is een leugentje want dit neem ik me al mn hele bewuste leven voor geloof ik) Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Oke, topje! en dan maak ik de antwoorden bekend als: man 1 antwoordt dat?en dan vrouwen kunnen dan mailen met vragen die ze aan man 1 willen stellen ik voel me een huwelijksbureau Ik kan alleen nog geen PM sturen maar dat komt nog wel dan. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Met Boer Zoekt Vrouw afgelopen, lijkt dit me wel een mooie vervanger. Maar dan wel graag meer kandidaten. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Arch, Jij mag Yvonne zijn Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 27 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 moet je wel van die leuke regenlaarsjes dragen en altijd mensen vragen over hun gevoelens Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Yvon Jaspers ziet er goed uit, ik snap nog steeds niet waarom geen enkele boer haar gekozen heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 moet je wel van die leuke regenlaarsjes dragen en altijd mensen vragen over hun gevoelens Heb jij zulke laarsjes? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 moet je wel van die leuke regenlaarsjes dragen en altijd mensen vragen over hun gevoelens Heb jij zulke laarsjes? Ik heb (mijn zus eigenlijk, ma sssst) de BzV laarsjes van de belgische uitzending Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 27 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 moet je wel van die leuke regenlaarsjes dragen en altijd mensen vragen over hun gevoelens Heb jij zulke laarsjes? nee ik heb te grote voeten voor schattige regenlaarsjes, helaas! mijn diepste wens is eigenlijk dat ze volwassen jip en janneke laarzen op de markt brengen. Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 moet je wel van die leuke regenlaarsjes dragen en altijd mensen vragen over hun gevoelens Heb jij zulke laarsjes? nee ik heb te grote voeten voor schattige regenlaarsjes, helaas! mijn diepste wens is eigenlijk dat ze volwassen jip en janneke laarzen op de markt brengen. De eerste vraag is al gesteld zie ik Over laarsjes. Ik heb nooit BZV gekeken eigenlijk, maar zie dat er hier liefhebbers zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 27 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Heb jij zulke laarsjes? nee ik heb te grote voeten voor schattige regenlaarsjes, helaas! mijn diepste wens is eigenlijk dat ze volwassen jip en janneke laarzen op de markt brengen. De eerste vraag is al gesteld zie ik Over laarsjes. Ik heb nooit BZV gekeken eigenlijk, maar zie dat er hier liefhebbers zijn? ja, weet je niet hoe belangrijk de schoenen zijn van een vrouw voor Ken? En dan met name eigenlijk laarzen.. BZV is trouwens echt geweldig <3 Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 nee ik heb te grote voeten voor schattige regenlaarsjes, helaas! mijn diepste wens is eigenlijk dat ze volwassen jip en janneke laarzen op de markt brengen. De eerste vraag is al gesteld zie ik Over laarsjes. Ik heb nooit BZV gekeken eigenlijk, maar zie dat er hier liefhebbers zijn? ja, weet je niet hoe belangrijk de schoenen zijn van een vrouw voor Ken? En dan met name eigenlijk laarzen.. BZV is trouwens echt geweldig <3 Alles kan belangrijk zijn, ook kleine dingen zijn net zo belangrijk. Oog voor detail he Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Tja dan valt Pinkeltje helaas weer af. Jaloers? Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Ken, volgens mij heb jij gewoon een laarzenfetisj! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten