joon 0 Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Ik hoor aan het werk te zijn, maar ze hebben hier geen werk voor me. Dus dan lees ik maar ondertussen^^ en plan ik onze trip naar walibi Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Ik ben ondertussen bij mijn opa en oma aan het logeren. Oma is nu bezig met mijn jurk, toch handig dat ze naai lerares geweest is want ik kwam er niet meer uit:p Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Nieuw werk zoeken. Ik ben mijn baantje kwijt Hé wat naar, was het onverwacht? Ik ga vandaag een politieke partij officieel ondersteunen door op het gemeentehuis mijn handtekening te zetten, en daarna heb ik met een oude vriendin afgesproken, waar ik 6 jaar geleden bij in de klas heb gezeten. Heb er zin in ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Morgen naar Walibi en ik heb nu al stress. Nou ja, vandaag bezig met het verjaardagscadeautje voor mijn vriendin. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Aujourd'hui, je vais à la Wallonie. Walibi Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Veel plezier!! Ik ga straks op de markt kijken of er ritsen zijn en dan 1 uitzoeken voor mijn jurk dan issie af:D Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Even wat eten poken, en dan slapen. Programma van morgen: Eerst wakker zien te worden, dan klaarmaken voor mijn trip naar Hoogeveen. Is alles klaar, dan ga ik verder met het uitzoeken van de foto's die ik vandaag heb gemaakt, in totaal 951, tis werk zat gebleken, en verder zoeken naar de Limburgse mensen met wie ik evne in de trein heb gezeten vandaag. Ze waren erg gezellig Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Straks start het tuinfeest in de kerk. het gaat hard werken worden! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 2 dagen vrij, vandaag muziek luisteren op YT. Om 3 uur een afspraak, dan boodschappen doen. Misschien ga ik nog even vissen. Vanavond mijn zus ophalen, zij blijft vannacht overnachten en morgen gaan we wat leuks doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Vandaag boekje van vriend lezen op het werk om gedachten te verzetten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Zojuist boodschappen gedaan. Verder voor vandaag op de planning staan: de was strijken en opvouwen, schuimpjes maken, appelflappen maken, chips maken. Lekker gezond koken dus. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Eten, en vanavond Truckstarfoto's op facebook zetten. Waarschijnlijk lezen tussendoor, bed opmaken, en waarschijnlijk douchen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Zo naar bios. Step up 4 kijken ben benieuwd.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Hoe is het in vredesnaam mogelijk? Het is vandaag donderdag en ik was er heilig van overtuigd dat het woensdag was. Mijn ouders zijn dus net terug van hun maandlange vakantie en hebben nu schoonmaakdrift. Mijn dag bestaat uit Rollercoaster Tycoon spelen. Heerlijke nostalgie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Heej, ik heb dat ook^^ en gisteren was het voor mij dinsdag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Vandaag heerlijke dag gehad met vriendje en schoonouders. Samen naar intratuin, zij voor bloemen, wij voor de konijnen. Kreeg ik nadien een ijsje.^^ Daarna lekker Narnia gekeken, daar kan ik nu ook over meespreken. Heerlijke dag die me deugd deed Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 En het stokje was voor vriendlief zeker^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Geen stokje, het was een softijsje. En dan neem je er één met spikkeltjes en ben je opeens een klein kind. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Zo maar eens de serie Corleone gaan kijken met bier en borrelnootjes! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Als binnenkort het fenomeen "Songpop-verslaving" in de media opduikt, dan heb ik 't alvast. *heeft rond 18:00 uur d'r eerste potje songpop gespeeld en heeft tot nu toe praktisch niets anders meer gedaan* Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Vandaag weer werken, over twee uur moet ik weg. Dan boodschappen doen, koken, eten, de boel op orde brengen hier thuis. (Als ik alleen ben, wil het nog wel eens een bende worden). Verder me weer zorgen maken als het gaat regenen (niet wéér een overstroomde kelder hier en een overstroomde keuken bij de buren die op vakantie zijn en op wiens huis ik pas). En ergens tussendoor een afspraak maken met de installateur van die zelfde keuken, om de schade op te nemen. Onhandig, telefonisch een afspraak moeten maken met iemand die mij gaat bellen. Hopen dat hij niet belt terwijl ik aan het werk ben, want het is zo lullig als ik cliënten aan de telefoon heb op werk, en dan mobiel gebeld word. Dubio... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 6 maand geleden ging ik nu vol stress naar Schiphol. Vandaag ga ik vol stress richting Efteling Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 What she said. (En ik ga in de Python en de Villa Volta, de Vliegende Hollander, Joris en de Draak, Piraña, Vogelrok, Spookslot, Bobsleebaan, stoomtreintje, Droomvlucht, Fata Morgana, Halve Maen en toch maar niet in de Pyhton.) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Afwassen Ruzzle spelen Stofzuigen Ruzzelspelen Dweilen Ruzzle spelen Was ophangen Ruzzle spelen Eten koken Ruzzle spelenXD Beetje verslaafd denk ik:$ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 (En ik ga in de Python en de Villa Volta, de Vliegende Hollander, Joris en de Draak, Piraña, Vogelrok, Spookslot, Bobsleebaan, stoomtreintje, Droomvlucht, Fata Morgana, Halve Maen en toch maar niet in de Pyhton.) Python is toch gebeurd. Ik ben naar efteling gegaan. mijn trein voor de aansluiting met de internationale trein had 25min vertraging dus ik ging de aansluiting missen in roosendaal, dus dan nemen we maar een taxi. Rijdt je met de trein brussel binnen, merk je een grote zwarte rookpluim op. Zou het brand zijn? (het blijkt de h&m in brussel te zijn die in de fik staat) Kom je eindelijk aan in je eindstation, wil je fiets nemen. Merk je op dat je fiets niet op zijn gebruikelijke plek in het rek staat, dat die op een andere plek staat én dan het fietsslot is verdwenen. Dat is weg, maar fiets gelukkig niet. maar het is echt raar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten