Dwarrel 43 Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 iemand nog interesse in 2 credible-stickers van "de-goede-oude-tijd" het kleine formaat: Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 wat is tegenwoordig een leuk blad/tijdschrift voor een jongen die 12 word ? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Donald Duck. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Donald Duck. ja dat dacht k ook maar daarop antwoordde hij mwah. ondanks dat hij hem vorige jaar nog grijs las ik kwam dit net tegen...: http://www.zpress.nl/web/index.php?opti ... &Itemid=35 https://www.stoer.tv/nieuws Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 national geographic junior? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 national geographic junior? ja dat lijkt me ook wel wat! Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Ik ben niet zo thuis in de Franstalige films, iemand hier die er zo een paar kan aanraden (en nee, geen Amélie... )? Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Il y a longtemps que je t'aime Entre les murs La fille du RER Le fils du l'épicier Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Taxi 1 Taxi 2 Taxi 3 Taxi 4 Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Taxi 1Taxi 2 Taxi 3 Taxi 4 Die zijn best hilarisch inderdaad. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Als je van de emotionele films houdt: Oscar et la dame rose. Heb ik op school gekeken en de helft van alle meiden moest huilen, inclusief de lerares die hem al 10x gezien had. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 L'extraordinaire Spider-Man. Die Fransen moeten alles nasynchroniseren. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 ik moet binnenkort met de bus in nederland. Nu heb ik zo'n ov-kaart, en heb bij de NS reizen op saldo geactiveerd. Maar nu staat er dat ik dat op moet halen ofzo? dus er zal wel zo'n punt zijn als ik op het vliegveld aankomt, maar hoe lang blijft dat 'product' op dat oplaadpunt staan? want er staat, over een uur kun je het ophalen, maar ik ben voorlopig nog niet in Nederland. (ik heb dat ding nog nooit gebruikt) Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Dat ophalen kun je doen bij een kaartautomaat op het station. Je houdt je kaart voor de lezer, kiest "Bestelling ophalen" en volgt vervolgens de verdere aanwijzingen. De bestelling blijft zo'n beetje voor eeuwig staan, dus je hoeft niet te haasten. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 ok gelukkig, ik was bang dat het misschien maar een week zou blijven staan ofzo. Dankjewel! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 21 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2013 Sommige bestellingen (zoals studentenreisproduct) kunnen niet eeuwig blijven staan. Volgens mij heb je een maand de tijd om die op te halen. Ik neem ook aan dat je reizen op saldo via internet hebt aangevraagd. Als je in de week voor vertrekt nog even controleert hoe het ermee zit, kun je in het geval dat hij toch al verwijdert is wel nog op tijd opnieuw aanvragen En op aanraden van Eli7 ben ik toch maar weer eens een kijkje aan het nemen. En ik ben zo lang weg geweest dat ik weer een beetje verdwaalt ben enzo. Maar die "bedankjes" waren er nog niet toen ik nog actief was. Hoe zit het daarmee, hoe werkt het en waar is het voor? Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 21 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2013 bedankt volgens mij is het een soort van manier om je waardering voor een post uit te spreken, zonder direct een post te hoeven typen. Dat is iig hoe ik het gebruik. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 21 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2013 Ah en het knopje zit dus boven je post zie ik net Op die manier Dankjewel! *gaat op knopje drukken* Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 21 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2013 Goed bezig met oefenen en welkom terug! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 21 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2013 Ik ben niet zo thuis in de Franstalige films, iemand hier die er zo een paar kan aanraden (en nee, geen Amélie... )? En astublieft: http://www.imdb.com/list/LNpeyiKs6ZI/ Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 bedankt volgens mij is het een soort van manier om je waardering voor een post uit te spreken, zonder direct een post te hoeven typen. Dat is iig hoe ik het gebruik. Klopt als een bus. Het is handig voor mensen die wel meelezen, maar niet zoveel posten en toch hun waardering willen uiten. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Klopt als een bus. Dat is een contaminatie Het is of 'Dat klopt als een zwerende vinger' of 'Dat sluit als een bus'. [/betweter-modus] Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Hoe kan je een bericht wat je geplaatst hebt verwijderen? Of kan dat niet? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Dat kan je binnen 24 uur doen, door recht boven in je post op het potlood te klikken. Na 24 uur kun je een der mods vragen om het te doen, geef dan wel goed aan welke post het om gaat. Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Maar door op het potlood te klikken kan je je bericht toch alleen wijzigen? Ik bedoel eigenlijk meer dat het helemaal weg is, maar als je al de tekst weghaalt, verschijnt er: dit bericht heeft te weinig tekens. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten