Ursa 1 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Als je maar koffie kunt zetten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Omdat ik zelf geen koffie drink, heb ik een waterkoker en oploskoffie in huis. Dus als je daarmee genoegen kunt nemen (wat ik hoor is het gewoon koffie, maar dan anders bereid), ben je van harte welkom om eens langs te komen als alles klaar en ingezegend is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Oh oploskoffie is prima, dus de volgende meeting is bij jou Robert F ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Roytje die echt altijd mijn spullen kan vinden als ik iets kwijt ben. Ongelofelijk, zit ik maar te zoeken naar die motor van m'n bakfiets, zo'n ding zie je toch niet over het hoofd? Doet ie de luxaflex omhoog: kijk, hij zit gewoon nog op de bakfiets. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 ... Bumblebee die in een halve zin mijn langlopende twijfel heeft weggenomen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bumblebee 7 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Graag gedaan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 zo ben je Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 RK Diaken, Fijn dat iemand daarin wat voor je betekend heeft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Mooi hoor. Wat voor twijfel? Hallo trouwens BBB. Ik ben vandaag echt zo blij met het feit dat de dag bijna om is, getsie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Leuke dag gehad. En toen ik thuis kwam vertelde mijn moeder, dat iemand op het koor waar ze op zit, mijn nieuw ontworpen logo op een shirt had laten drukken. Dat is best wel tof! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 PSV - Ajax 2-3 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 ... de gezellige middag die ik heb besteed met onze kerkjeugd. Mijn (vooral sociale) gedrag verbaasde me in positieve zin.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 dinnetje ging me een kadootje doen spontaan en zo lieffff Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst 23 april 2013 Wasmachine, droger, koelkast, combimagnetron, televisie, DVD- en Blu-rayspeler, mijn bed, dat alles staat nu gereed voor gebruik. Ook een slaapbankje en een paar bouwpakketten voor een kastje en een bureau. De vloer ligt er nu al een tijd mooi te wezen, de muren en een enkele kast zijn geschilderd en de benodigde reperaties zijn door de woningbouwvereniging verricht. De komende dagen op de matras op de grond slapen, nog een paar dingen die gedaan worden en zaterdag de verhuizing. In de hoop dat die twee bouwpakketten zo snel mogelijk in elkaar gezet kunnen worden en ook de lampen opgehangen kunnen worden. En dat ik natuurlijk internet zo snel mogelijk aan de praat krijg. De televisie doet het al, dat heeft Expert al helemaal voor mij gedaan. De eerstkomende mis die ik ga bijwonen zal dus in mijn nieuwe woonplaats zijn. Het komt nu allemaal echt dichtbij, er is nu echt geen weg meer terug. Slik... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Sabr 0 Geplaatst 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst 23 april 2013 Ik ben vandaag héél blij met de 9 die ik heb gekregen op mijn filosofisch essay. Ik ben daar stiekum zo trots op, dat ik blijkbaar goed kan beargumenteren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst 23 april 2013 Gelukkig een , is het een kast van Ikea? Duurt wel effe voor die in elkaar zit. Woon je nu ver van je vorige woonplaats? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst 23 april 2013 Nee, niet van Ikea, want dan had ik het wel door hen laten doen. Dat kan (tegenwoordig) namelijk ook, zo had ik begrepen. Waar ik nu woon is niet ver van mijn huidige plaats, maar met het OV wel stukken beter bereikbaar, ook in het weekend. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst 23 april 2013 Nee, niet van Ikea, want dan had ik het wel door hen laten doen. Dat kan (tegenwoordig) namelijk ook, zo had ik begrepen. Waar ik nu woon is niet ver van mijn huidige plaats, maar met het OV wel stukken beter bereikbaar, ook in het weekend. Succes met je nieuwe woning en nieuwe woonplaats, Robert Frans! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst 23 april 2013 De eerstkomende mis die ik ga bijwonen zal dus in mijn nieuwe woonplaats zijn. Het komt nu allemaal echt dichtbij, er is nu echt geen weg meer terug. Slik... Tof Robert, veel plezier op je nieuwe stekkie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Internet! Ik besta weer! Yep, zit nu in mijn nieuwe huis. De komende weken zullen de verdere meubels stukje bij beetje aankomen, maar mijn bureau (mijn oude dan nog, de nieuwe gaat nog in elkaar gezet worden), bed en keuken zijn al klaar voor gebruik. Omdat de combimagnetron nog een uur lang ritueel nodig had voordat ik het kon gebruiken (het hele huis ruikt nu beetje naar een splinternieuwe en flink druk bezig zijnde oventje ), toch maar even eten gehaald. Morgen dan opwarmen wat ik gisteren gemaakt had en de komende dagen natuurlijk alle spullen uitpakken en in de kasten zetten. Maar pas als alle meubels er zijn en ook nog de twee gordijnen die ik besteld heb, dan zal het echt helemaal mijn thuis worden. Maar het begin is er en dat is prima. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Lekker Robert Frans, veel plezier met je nieuwe stek. Ik ben vandaag blij met wederom mijn sociale gedrag. Voor het eerst in een familiebijeenkomst van mijn vaders kant heb ik normaal sociaal gedrag vertoont. En het loonde! Heb lekker ontspannen met neven en nicht kunnen prsaten enzo. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Mannen fijn!!!!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Ik ben vandaag blij met Roytje, die in 1 keer nachtzindelijk is geworden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2013 Ik ben blij met de familiereünie van gister. Mijn broer en zus + aanhang waren er en dat was gezellig. Mijn broer zie ik sowieso maar eens per jaar of minder. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2013 Ik ben vandaag blij met de zelfgemaakte moederdagcadeaus die ik heb gekregen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten