Hongerige Wolf 0 Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 ... het feit dat ik met de pastoor een datum heb gekozen waarop ik het H. Vormsel ga ontvangen, ik heb zojuist mijn doopbewijs opgevraagd bij de gemeente waar ik dertig jaar geleden gedoopt ben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Wauw Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 ... de pluim die ik heb gekregen van de directie van de school waar ik nu werk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 winterrrrr Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 sneeuw Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Het bericht dat het weer zou gaan dooien, want er is er een niet blij met deze kou en dat mocht de hele stad luid en duidelijk horen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik vind de kou prima, dus ben blij dat er nog sneeuw ligt en het vriest. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik vind de kou prima, dus ben blij dat er nog sneeuw ligt en het vriest. Ik vind het ook niet erg, maar mijn 3jarige denkt er anders over. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Eindelijk weer iets fitter, antibiotica slaat aan!! Vrijdag zeer waarschijnlijk, nederlandse kampioenschappen schaatsen op natuurijs---Veluwemeer bij Elburg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 @Lobke hopen dat je wint dan ik ben vandaag blij met een ochtendje rust thuis en dat ik omringt ben met hele mooie boeken die ik allemaal kan lezen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 De scriba van mijn oude gemeente heeft toegezegd het doopbewijs te zullen opsturen. Mooi. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Freedom Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Mijn kinders, die vragen waarom ze geen cadeau's kunnen krijgen als ze wekig zijn. Jarig, maandig, wekig. En het heerlijke vooruitzicht dat ze vanaf morgen weer gewoon boven kunnen spelen 's ochtends. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ik wou gisteren zeggen met een dode mus, maar zie, er kwam een levende bij me op het station zitten. Vandaag ben ik blij met mijn vader die broodjes kaas voor me heeft gesmeerd en met mijn nieuwe mailvriendin, die mij volkomen begrijpt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ik ben blij, want ik ga vrijdag in mijn ééntje een uurtje oppassen bij mijn ADHD nichtje van twee jaar en neefje van twee maanden. Heel leuk, maar ook eng, want ik heb het nog nooit alleen gedaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 ik ben blij met rijlessen Alleen wat minder met de rekening natuurlijk (A) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ik wou gisteren zeggen met een dode mus, maar zie, er kwam een levende bij me op het station zitten. Vandaag ben ik blij met mijn vader die broodjes kaas voor me heeft gesmeerd en met mijn nieuwe mailvriendin, die mij volkomen begrijpt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ik ben blij, want ik ga vrijdag in mijn ééntje een uurtje oppassen bij mijn ADHD nichtje van twee jaar en neefje van twee maanden. Heel leuk, maar ook eng, want ik heb het nog nooit alleen gedaan. Je gaat dat heel goed doen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ik was heel blij met m'n bord avondeten, ook al lag er broccoli op. Ik was vanmorgen m'n boterhammen vergeten mee te nemen naar school, waar ik dus 's morgens en 's middags van eet. Had dus basically niets gegeten, behalve een mandarijn en een chocobroodje met pudding (jarige lln, leuk!!).... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 al het goede nieuws - De oorspronkelijke prijzen van de beneluxtrein zijn terug: geen 24euro meer maar 13,4. ( de uren van de vervangtrein zijn wel minder ideaal ) - ik heb voor de komende 6 weken een job op mijn school, dus een vast inkomen, en daarbij nog bijles, dus ik kan tijdje verder. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Gideon300 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Het is vandaag een mooie dag. Het zonnetje schijnt. En ik ben lekker nostalgisch aan het doen met mijn PS2. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Ja, de zon schijnt weer. Vanochtend dacht ik: ik ben blij dat de sneeuw weg is en met deze gratis douche. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 door de discussie op facebook in de groep van de VUB (mijn school) Iemand zocht mensen voor een christelijk-democratische studentenkring te starten om te praten over politiek en zo ontdek ik Ichtus brussel, een christelijke studentenkring Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Haha, ik zag het. Ben benieuwd of ze een beetje lijken op de Nederlandse variant. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten