Archillion 0 Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Ik heb vandaag het konijnenhok in mijn eentje afgemaakt. Een grote onderneming - voor iemand die niet vaak iets in elkaar zet - en ik ben er best trots op. En ik kreeg een mailtje van een redacteur van het Nederlands Dagblad, ze hebben een stuk van mijn boek gelezen en vonden het erg goed. Nog wat werken aan mijn spelling en zinnen, dat was het enige commentaar. Happy! Hopelijk komen zaterdag de konijnen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 dat ik gevraagd ben om in augustus ook te gaan werken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Lekkah Joon! Ze hebben inene wel wat voor je ja? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Lekkah Joon! Ze hebben inene wel wat voor je ja? Eigenlijk heeft de student van augustus afgehaakt. maar toen de verantwoordelijk het kwam vragen, hadden mijn collega's al ja in mijn plaats geantwoord. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 dit lied: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Ik ben blij met mijn lieve ouders die bij ons op vakantie zijn Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Wat fijn Esther! .. met mijn collega die me zei dat ik heel vaak mooie jurkjes draag Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Leuk is dat h1e, complimentjes! Ik ben vandaag heeel blij dat mijn broer weer terug samen is met zijn vriendin. Gisteren leek dat even absoluut niet het geval. Fijn! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 @Ester, Wat fijn geniet ervan! En dan te bedenken dat 200 jaar geleden mensen vertrokken naar Australie en hun famillie nooit weer zagen, alleen brieven schrijven. Gelukkig is er nu de p.c, skype, digitale foto's etc. Maar er gaat niets boven elkaar in het echt zien hè? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Bedankt Jazeker, het is een zegen om in deze tijd te leven waar het zo makkelijk is om even te bellen of te skypen! En waar het geen fortuin meer kost om een vliegreis te maken, al is goedkoop natuurlijk anders, maar voor familie hebben we het zeker en vast over! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 hoeveel kost eigenlijk zo'n heen-terug naar Australie? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 @Esther, sorry dat ik je naam verkeerd schreef. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Ik ben vandaag blij met mijn nieuwe zwarte (goh wat een verassende kleurkeuze! ) jas. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Fotooooooooo! Ik ben blij met de lieve mensen in mijn leven. Omdat ze er zijn En met het feit dat ik -hou je vast- de afwas heb gedaan! Maar t wordt toch weer tijd voor een vaatwasser... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Mijn vrije middag Voorlopig eventjes de laatste... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 ... een vrij normale redelijke dag zonder al te veel hobbels. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 WEEKEND!!!! Een beetje blij maar hoor Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 ... ik al hele tijd blij met de jongen die God mij gaf gisteren zei hij iets waardoor het bleek dat hij me beter kent dan wie ook. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 ... ik al hele tijd blij met de jongen die God mij gaf gisteren zei hij iets waardoor het bleek dat hij me beter kent dan wie ook. Heerlijk hè. Geniet ervan! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 ... ik al hele tijd blij met de jongen die God mij gaf gisteren zei hij iets waardoor het bleek dat hij me beter kent dan wie ook. Dit maakt mij blij. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Ja hoe kan het anders. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 ...het terugkrijgen van mijn rijbewijs. Gesprek ging goed, ik zit weer in de molen om hem terug in bezit te krijgen. Lekkah! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Goed van je, Paul. Kan je hem straks gewoon weer ophalen of moet je eerst opnieuw examen afleggen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 @GPaul, Geweldig fijn voor je!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BlueMountainSky 0 Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Met de geboorteaankondiging van een dochter van vrienden. Hun dochtertje ziet er zo schattig uit! Een echt wonder. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten