joon 0 Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Dat ik opnieuw mocht ervaren hoe God alles leidt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 het feit dat mijn zus een nieuwe auto gaat kopen. Want dit wilt zeggen dat ik de hare krijg. Eindelijk de echte Joonmobiel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Met het leuke weekend. Gezellig gehad met vrienden en kennissen en leuke dingen in mijn eentje ondernomen. Oja, ook nog vandaag een fijne kerkdienst gehad in een kerk waar ik nog niet eerder geweest was. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Ik ben vandaag blij met het weer! Droog, heldere lucht, zon.. Krijg al lentekriebels Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Krijg al lentekriebels Dat gevoel had ik vanochtend. Heerlijk! Ik ben vandaag blij met... dat ik me gelukkig voel. Voor het eerst lijkt alles op z'n plaats te zitten/staan/vallen. En het dromen is fijn. Ah, yes. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Ik ben vandaag happy met het feit dat ik gewoon om tien over acht uit m'n bed geknikkerd ben zonder daar echt een probleem mee te hebben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Ik ben vandaag blij met... dat ik me gelukkig voel. Voor het eerst lijkt alles op z'n plaats te zitten/staan/vallen. En het dromen is fijn. Ah, yes. Ooooh, dat is goed nieuws! Ik ben zo blij voor/met je! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 I knew it. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Miesje. 0 Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ik ben vandaag blij met het feit dat meneer verhuurder toch nog even zijn huurcontract wilt nakijken.. Nu hopen dattie wel goed is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 dat ene persoontje die speciaal zijn wekker vanmorgen zette om mij een succesberichtje te sturen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Met mijn M&Ms. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ik ben blij met dat fijne gesprek van vanochtend waarin ook daadwerkelijk iets bereikt is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ik moest vanmorgen denken aan Flevoland en WOII. Sowiezo Olorin en Leidenschaft zullen eht ongetwijfeld weten, maar Flevoland is de enige Nederlandse provincie die de tweede wereldoorlog niet heeft meegemaakt. Toen stond ze op het punt gemaakt te worden, kom ik net achter via de site van de gemeente Dronten. Toen ik daar vanmorgen aan dacht, was ik best blij, ik zag het als een openbaring... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 de Grootheid van God. Ik ben zo ontzettend blij dat Hij mij nooit heeft opgegeven toen ik hem gedag zei. Dat hij me met open armen terug ontving toen ik besefte dat ik toch niet zonder Hem kan. En de pijnlijke momenten zijn niet leuk, en je beseft vaak niet waarom ze er zijn. Maar na een tijdje wordt alles duidelijk. God is perfect Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Vandaag heb ik op webfeud 2 spellen afgesloten door al mijn stenen weg te spelen. Weliswaar heb ik er een toch nog van verloren, maar dat maakt niet uit, ik was mijn stenen kwijt:) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Ik ben blij met The big bang theory. De serie maakt me blij en vrolijk. Al snap ik misschien net iets teveel van hun geeky grapjes en voel ik me teveel verwant aan hun social awkwardness. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 al wat het maar een klein vreugdemomentje.. Ik had op facebook een foto gedeeld met daarin allemaal Bijbelse namen en hun "gebreken". Het slot was: reply als je weet dat je niet perfect bent, maar dat je weet dat Hij aan jou werkt. Iemand van mijn klas zei: ik wist niet dat je christelijk bent? Ben ik blij om, gisteren al mooie getuigenis kunnen geven, nu opnieuw iemand die het weet. Voelt goed Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Ik ben blij met de kou. Ik kleed me erop, zorg dat ik in beweging blijf als ik buiten ben, en dst zorgt ervoor dst ik geen last heb van de kou. Ik neem het wel waar, maar ik heb het idee dat mijn lichaam het nietveracht. Ze geeft haar grens ook aan, maar dan nog. De kou voelt gezond aan, en brengt een sfeer die je alleen in wintertijd waarneemt. Geniet ik graag van! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Ik ben blij dat er iemand is die meer om mij geeft dan dat ik zelf doe. Ik ben blij dat ik veilig ben aangekomen in Amerika en bovenal ben ik blij dat ik over een week weer lekker in mijn eigen bed lig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 ... dat ik na 6weken blok en examens eindelijk eens mijn bureau/kamer deftig heb kunnen kuisen. Het was echt nodig, zo'n pak stof achter mijn laptop Note: Joon is daarbuiten echt wel een proper, net meisje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Kuisen is dus schoonmaken, naar ik aanneem? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Jeps Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 ... de voldoende die ik terugkreeg voor mijn essay en het vak dat ik gehaald heb! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
AgainstFair 0 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 hallo iedereen! Ik ben vandaag blij met een geestelijke doorbraak die de here God mij geopenbaard heeft Zijn hier overigens luitjes uit Hengelo (ov) en omstreken? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Ik ben blij met alle leuke dingen die ik deze week ga doen en gedaan heb, ik moet zelfs dingen afzeggen (dat is wel weer jammer..). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten