Jipperd 0 Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 ... het feit dat ik eindelijk onder woorden heb kunnen brengen wat er precies aan de hand is/ en dat vriendje alles heel lief oppakte en dat allemaal helemaal niet gek vond. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 ik kreeg net deze naam: Hare Koninklijke hoogheid prinses Joon (oke, normaal mijn echte naam) van het koninkrijk van de Heer der Heirscharen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Ik ben blij dat ik morgen mijn vader zijn regebroek mag lenen. De mijne is kapot gegaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 de maquette werkt eindelijk!!!!!!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 het eerste bijleskindje dat geslaagd is!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 Dat wij een half jaar getrouwd zijn En dat, hoewel ik totaal geen sociaal leven meer heb, mijn afstudeervoorstel nu ergens op begint te lijken! Dat het me vrij goed lukt om ondertussen weinig de SOGGEN. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 ... met het feit dat ik nog maar anderhalf dagje hoef te werken, we morgen als lunch naar een nieuw sushirestaurant gaan (alle sushi $3 openingssale!), zaterdag al Kerst vieren en de cadeautjes openmaken en zaterdagavond NAAR NEDERLAND VLIEGEN!!! Wooot! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 En vandaag ben ik blij dat ik nog maar 1 nachtje hoef te slapen tot we naar Nederland gaan! Heb er superveel zin in! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Wat gaaf dat je naar NL komt Esther! Geniet ervan! Ik ben vandaag blij met de leuke opdracht op mijn werk: de winkel in kerstsfeer brengen voor pakkendag. Ik ben blij vandaag met pakkendag. Alle mannen bij mij op het werk in pak zien vanwege de kerst. En het mooiste aan vandaag is dat mijn vriend vanavond komt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 ...dat we er gisteren toch in geslaagd zijn om de kertsboom te zetten en dat er toch al wat cadeautjes klaar staan. ...dat mijn Desigual-jas is aangekomen, ook gisteren. Het was toch een opkikkertje dat ik hem nog voor de Kerst heb aangekregen. Is wel heel mooi Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 En vandaag ben ik blij dat ik nog maar 1 nachtje hoef te slapen tot we naar Nederland gaan! Heb er superveel zin in! Kom door de week een keer langs de Mac in Barneveld, en vraag naar Paul. Kan je mannetje zien wie die jongen is die over Bucko and Champs begon;) australians let us barbeque, for christmastime is here OT: Ik ben vandaag blij dat ik maandag dor mijn enkel ben gegaan na een glijpartij. Dat heeft me laten zien dat ik ook gewoon voorzichtig moet doen, net als de rest van ons. Je leert er toch van:p Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 OT: Ik ben vandaag blij dat ik maandag dor mijn enkel ben gegaan na een glijpartij. Dat heeft me laten zien dat ik ook gewoon voorzichtig moet doen, net als de rest van ons. Je leert er toch van:p dacht je dat je Tarzan was ja? (kennen jullie die uitdrukking ook?) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ik ben vandaag erg blij met mijn schoonfamilie. Warme fijne mensen. Lijkt wat dat betreft veel op mijn familie. Fijn om je ergens snel thuis te voelen. Ben ook blij met kerst. Dat Jezus op aarde is gekomen om ons eeuwig leven te kunnen geven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 OT: Ik ben vandaag blij dat ik maandag dor mijn enkel ben gegaan na een glijpartij. Dat heeft me laten zien dat ik ook gewoon voorzichtig moet doen, net als de rest van ons. Je leert er toch van:p dacht je dat je Tarzan was ja? (kennen jullie die uitdrukking ook?) Ik ken de uitdrukking n elk geval niet, maar inderdaad, ik dacht dat ik Tarzan was:p OT: Ik ben vandaag blij met het Nederlandse kerstlied wat gemaakt is na aanleiding van Jesaja 9:5. Daat staat in een van de coupletten 'Het geknakte riet zal hij niet verbreken, en het zwakke vuur zal hij niet doven. Het onderwerp zelfmoord is deze week in mijn omgeving aan bod is geweest, en dat heeft bij mij een soort smet achtergelaten. Daardoor voelde ik me gisteravondm en ook vanochtend nog, niet heel happy enzo. Tijdens de zangoefening kwam dit lied aan bod, en bij het zingen van de bovengenoemde tekst wist ik bijna meteen dat het om onder andere mij en mijn vuur gaat. Dat maakte een hoop goed! Voelde me de rest van de dag, tot vandaag aan toe, vele beter. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Sarieke 0 Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Met kerstmuziek en het feit dat ik oren heb, die het ook nog doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 OT: Ik ben vandaag blij dat ik maandag dor mijn enkel ben gegaan na een glijpartij. Dat heeft me laten zien dat ik ook gewoon voorzichtig moet doen, net als de rest van ons. Je leert er toch van:p dacht je dat je Tarzan was ja? (kennen jullie die uitdrukking ook?) Ik ken de uitdrukking n elk geval niet, maar inderdaad, ik dacht dat ik Tarzan was:p OT: Ik ben vandaag blij met het Nederlandse kerstlied wat gemaakt is na aanleiding van Jesaja 9:5. Daat staat in een van de coupletten 'Het geknakte riet zal hij niet verbreken, en het zwakke vuur zal hij niet doven. Het onderwerp zelfmoord is deze week in mijn omgeving aan bod is geweest, en dat heeft bij mij een soort smet achtergelaten. Daardoor voelde ik me gisteravondm en ook vanochtend nog, niet heel happy enzo. Tijdens de zangoefening kwam dit lied aan bod, en bij het zingen van de bovengenoemde tekst wist ik bijna meteen dat het om onder andere mij en mijn vuur gaat. Dat maakte een hoop goed! Voelde me de rest van de dag, tot vandaag aan toe, vele beter. Met Tarzan zijn, bedoelen we dat je denkt dat je alles kan. Maar over het andere stuk: ik kan jouw blijdschap geheel volgen Had ik enkele dagen geleden ook. Ik dacht aan de aanslagen in Luik, in Noorwegen deze zomer. En ik was toch wat bang dat dit hier ook perfect kan gebeuren. Maar toen dacht ik al: God beschermt zijn kinderen. En de ochtend daarop leek het alsof ik Psalm 34 moest lezen. en die psalm is getiteld: God beschermt de zijnen. en dan heb ik altijd iets van: God is inderdaad echt altijd bij je. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 ... het feit dat ik, ondanks de gebeurtenissen van laatst, toch een superleuk kerstweekend heb gehad. Ben gisteren ook weer bij m'n pa thuis geweest, voor het eerst in 3 jaar of zo, en dat viel redelijk goed mee. Kerstavond was hier bij m'n moeder, samen met de broers/zus en hun aanhang + kinderen, was ook heel fijn, terwijl ik het eerder niet echt zag zitten. Vandaag met vriendje alleen nog een topdag gehad. Alleen jammer dat het nu alweer voorbij is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 ... dat het erop lijkt dat de jetlag wat minder wordt - ben de afgelopen 2 nachten steeds alm om 7u naar bed gegaan omdat ik gewoon omviel van de slaap en werd dan wel weer al vroeg wakker. Nu ben ik ook wel erg moe, maar niet dat ik niet nog even op kan blijven. En natuurlijk ben ik blij om in mijn geliefde Nederland te zijn! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Voor hoe lang ben je hier? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 1 maand, tot 25 januarie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 .... dat ik nu 3 dagen echt helemaal niks hoef, en gewoon vakantie in mijn eentje kan hebben. 10 uur wakker, in bed blijven lezen met boek en kopje thee, honger krijgen, eruit, naar de bakker, vers brood kopen, terug naar huis, de hele dag NIKS doen, heerlijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ik vakantie heb Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 de E-reader die toekwam ^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Mijn groene haar, nieuwe schoenen (2paar) , blousje, rokje, legging, shirt en zoveeeel meer dat ik gister eergister en vandaag gekocht hebbbb Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Mijn groene haar, nieuwe schoenen (2paar) , blousje, rokje, legging, shirt en zoveeeel meer dat ik gister eergister en vandaag gekocht hebbbb en voor de rest heb je geen geld om naar Harrypotterland te gaan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten