jeffrey_1989 0 Geplaatst 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst 14 april 2006 ikzelf speel geen instrument.. ik zing wel (in de kerk ofzow).. owja mijn hele familie bespeelt trouwens wel een instrument (dus op mij na iedereen) Link naar bericht Deel via andere websites
Jelmer 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Quote: Op maandag 09 augustus 2004 21:15:41 schreef Merijn het volgende: Als je het tegen mij had, ik heb een Ibanez RG2820CTTW wat een erg exclusief model is waarvan er maar 200-300 van gemaakt zijn. Hij ziet er erg mooi uit en ik ben er erg blij mee Ik hou het op een BC Rich Warlock, NJ series Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2006 Ik ben journalist bij Kidsweek en op zoek naar jonge mensen die een instrument bespelen. Die wil ik graag interviewen. Lijkt het je leuk om in Kidsweek iets te vertellen over je instrument, je band of andere muzikale projecten waar je mee bezig bent? Mail mij dan: Knip. Mod-edit: Dit is niet toegestaan. Link naar bericht Deel via andere websites
undeceived 0 Geplaatst 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2006 ik speel gitaar (voornamelijk elektrisch), ik zing, en ik speel tinwhistle. vanaf volgend jaar (hoop ik) ook doedelzak. ik zit ook in een band, Basic Workout, en ik rommel zelf wat aan met teksten en muziek enzo. ik wil ooit nog in een folk (evt. in combinatie met metal) band spelen. Link naar bericht Deel via andere websites
thijssieboi 0 Geplaatst 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2006 Ik speel gitaar & basgitaar. Ook in een bandje, met gitaar dan. Voornamelijk zelf beetje liedjes maken en beetje life@opwekking Link naar bericht Deel via andere websites
Funky Animal 0 Geplaatst 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2006 Drums. Pearl, Sabian & Vater. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2006 Ik heb mijn fluit weer onder het stof vandaan gehaald. Heerlijk met een cd meespelen. Alhoewel de kat en mijn familie het iets minder waarderen En ik speel orgel. Binnenkort ga ik weer op les, mijn droom is om ooit in een kerk te kunnen spelen. Link naar bericht Deel via andere websites
Peer 0 Geplaatst 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2006 ik speel akoestische gitaar, maar dan zonder lessen... Gewoon btje tabs pingelen Verder kan ik denk ik ook vast wel triangelen (tegen zo'n ding slaan) en in een mondharmonica blazen. Of dat door prof. bespelers van die dingen als mooi word gevonden is dan weer de vraag, mja Link naar bericht Deel via andere websites
Funky Animal 0 Geplaatst 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2006 Ow probeer tegenwoordig ook beetje gitaar te leren ...probeer hé! :S Link naar bericht Deel via andere websites
Peer 0 Geplaatst 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2006 in die fase ben ik na een jaar ook nog or Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2006 ik zing en speel piano, en aangezien ik in mn eigen huis geen piano heb, wil ik eigenlijk wel graag weer gitaar gaan spelen. Link naar bericht Deel via andere websites
Funky Animal 0 Geplaatst 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2006 'k zou het prachtig vinden om ooit een multi-instrumentalist te kunnen zijn drums, gitaar, piano... en als ik nou eens kon zingen..maar daar heb ik dus echt de stem niet voor ... Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2006 Mijn zusje zingt in een band. Zij is nu hier dus we zitten met z'n 3en (2 zusjes) te zingen op de liedjes die in het keyboard alhier staan geprogammeerd (en het klinkt ook nog). Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2006 Tjah, ik kan fluit, piano en orgel spelen Maar of dat nu zo'n voordeel is Link naar bericht Deel via andere websites
Funky Animal 0 Geplaatst 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2006 Quote: Op woensdag 21 juni 2006 23:50:15 schreef MarianneT het volgende: Tjah, ik kan fluit, piano en orgel spelen Maar of dat nu zo'n voordeel is Ze kunnen altijd van pas komen! Ik wou dat ik al een beetje piano kon spelen... Link naar bericht Deel via andere websites
Marcoooooo 0 Geplaatst 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2006 Ik speel keyboard, 101 toetsen indeling US International Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2006 Quote: Op woensdag 21 juni 2006 23:56:50 schreef Funky Animal het volgende: [...] Ze kunnen altijd van pas komen! Ik wou dat ik al een beetje piano kon spelen... Ik kan het beter zo zeggen: Ik kan een piano bespelen. Als je orgel kunt spelen weet je hoe een piano werkt, wat dat betreft is orgelspel in het begin moeilijker dan piano. Maar met piano zit je toch met toesten (ik zal het nooit echt goed kunnen spelen doordat het teveel pijn kost om de zware toesten in te drukken) maar uiteindelijk zijn piano en orgel even moeilijk, bij orgel heb je weer pedalen. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2006 Quote: Op dinsdag 03 augustus 2004 19:21:41 schreef little_peet het volgende: Hallo, Zijn er hier misschien mensen die een instrument bespelen en/of zingen? En zo ja doe je dat dan alleen, in een bandje, koor of een combintie van deze. Zelf speel ik gitaar en speel ook in een bandje. We spelen veel opwekking en om de twee maanden in de kerk. groetjes ROOOOAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGHHHH!!!!! Ik grunt! Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 22 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2006 ik speel dwarsfluit, ik heb alleen geen les meer en doe t dus nu nog maar zelden, speel alleen nog als we schoolconcert hebben zingen waag ik me maar niet aan, vind ik zielig voor mijn medemensen Link naar bericht Deel via andere websites
Gladness 0 Geplaatst 22 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2006 Ik moet voor school allemaal verschillende instrumenten bespelen, waarmee je ritme kan aanhouden, xylofoon is daarvan de moeilijkste , maar ja, echt muziek kan je het niet noemen. Best leuk *was blij dat ik mijn praktijktentamen heb gehaald*. Als ik dalijk weer tijd en geld heb, wil ik weer dwarsfluit gaan spelen, want dat blijf ik mooi vinden Link naar bericht Deel via andere websites
Heleentjuh.. 0 Geplaatst 22 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2006 ik heb nu 4 jaartjes panfluitles, errug leuk, ik speel thuis een beetje op de piano en zingen doe ik ook veel wel ja.. Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 22 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2006 panfluitles!! wat onwijs leuk!! echt origineel! Link naar bericht Deel via andere websites
heleen91 0 Geplaatst 22 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2006 Ik speel dwarsfluit en piano (lekker origineel he ) en verder zing ik ook wel veel maarja.. Link naar bericht Deel via andere websites
MetalxSlut_ 0 Geplaatst 27 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2006 Ik speel gitaar Ik drum En zoals jullie zeggen Zijn dat Satanistische instrumenten Whahaha -,- Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 27 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2006 Welke jullie? * Raido speelt gitaar Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten