annia 0 Geplaatst 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst 7 december 2005 Ben laatste tijd weer voorzichtig aan begonnen met dwarsfluiten. Ik kan nog best wat, na al die tijd Link naar bericht Deel via andere websites
jamesb_rules 0 Geplaatst 21 december 2005 Rapport Share Geplaatst 21 december 2005 Ja ik speel trombone.. past totaal niet bij mij maar ik hou wel van een uitdaging Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst 30 december 2005 Quote: Op zaterdag 03 december 2005 15:13:15 schreef Gilrea het volgende: ik speel gitaar.. akoestisch.. niets gaat boven het geluid van een mooie akoestische gitaar.. Je hebt helemaal gelijk!!! Quote: Op zaterdag 03 december 2005 15:13:15 schreef Gilrea het volgende: Voornamelijk speel ik anouk.. Anouk is cool. Vanavond de laatste zwemles en volgend jaar ga ik op gitaarles. Iemand nog suggesties voor een goede leraar? Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst 30 december 2005 kom maar in Oud-beijerland wonen.. dan kan je bij mij op gitaarles, ik heb nog nooit zoveel geleerd in een jaar.. Bij mijn leraar bedoel ik he.. Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst 30 december 2005 Waar ligt Oud-Beijerland helemaal? Ik heb er nog nooit van gehoord, eerlijk gezegd. Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst 30 december 2005 whahahaha.. 20 km onder rdam.. Link naar bericht Deel via andere websites
spiritueel-satanist 0 Geplaatst 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst 30 december 2005 Ik heb een band ben zelf zanger. Onze band heet Benocrofist. We hebben helaas nog geen aandacht getrokken in de media maar binnenkort maken we een album met een compleet nieuw gevoel De site is helaas nog niet on air dusjah onze nummers kunnen eventjes niet geluisterd worden. We spelen trouwens beetje alternative rock/metal met punk en gothic invloeden. Erg gevarieerd dus Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2006 Schiet een beetje op met die site, ik wil het horen! Ik durf het niet, maar ik heb steeds meer zin om iets met mijn stem te gaan doen. Ik heb me in elk geval dit voorgenomen: als ik gitaar kan spelen, ga ik op de culturele avond 'Ice Queen' van Within Temptation acoustisch zingen en spelen. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2006 Ik wil nog even melden dat ik een drummer ben. Ik leg me voornamelijk toe op het extreem metal drummen(blasten, dubbelbass enzo). Takkeherrie band beginnen iemand? Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2006 Ik speel piano (vijf jaar ofzo) en blokfluit (8 jaar ongeveer). Ik kan een heeeeeeeeeeel klein beetje drummen. (Ik zit niet op drumles) Ik speel ook in een bandje. (We zijn pas net begonnen met dat bandje en met de twee nummers die we al hebben, speelde ik piano) Ook begeleid ik nu een kerkkoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2006 Ik speel altfluit, blokfluit(is niet egt een instrument mjah) en orgel Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2006 ik speel dwarsfluit en een beetje gitaar en keyboard doe ik ook nog Link naar bericht Deel via andere websites
IvanHo 0 Geplaatst 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2006 Speel basgitaar in System Flatline (nu-metal) en in een band nog zonder naam, maar das speed/ trashmetal Link naar bericht Deel via andere websites
zouteloos 0 Geplaatst 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2006 ik speel nu ongeveer een jaartje electrisch gitaar, en ben er nu zeer verslaafd aan... Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 Quote: Op woensdag 25 januari 2006 19:10:56 schreef karin1204 het volgende: ik speel dwarsfluit en een beetje gitaar en zingen doe ik ook nog Ik wil ook dwarsfluit gaan spelen Link naar bericht Deel via andere websites
Treggats 0 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 ik speel viool/elek.gitaar/bas.gitaar en ik zing Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 wowie das een hoop bij mij houdt het op bij pianospelen ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Treggats 0 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 en dat kan ik weer niet Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 nou, ik ook niet meer zo heel erg goed...kon het vroeger beter Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2006 hmm... het enige wat ik eigenlijk écht bespeel is het keyboard. ik kan dus als een gevolg ook een beetje piano spelen. ik richt mij met name op pop-muziek. Link naar bericht Deel via andere websites
Skywalker 0 Geplaatst 14 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2006 Ik speel wat Opwekkingsliedjes en een klein beetje Dire Straits op mijn akoestische gitaar, waarschijnlijk krijg ik een elektrische gitaar voor me verjaardag! Ook al ben ik nog maar 2 maanden bezig, ik ben er helemaal verslaafd aan! Wat een uitdaging Ik speel een beetje keyboard, maar ik ben niet zo muzikaal meer als vroeger. Toen had ik een mondharmonica, blokfluit, kleiner keyboard, en een fluitje. Ohja ik moet erbij zingen, anders klinkt het niet, maar ik vind dat ik helemaal niet kan zingen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 14 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2006 ik krijg een semi-acoustische gitaar voor mn verjaardag van mn o zo lieve vriendin Hijs besteld en over 6 weken kunnen we em ophalen.. we gaan samen gitaarles nemen bij mn oom heel handig Link naar bericht Deel via andere websites
yojo 0 Geplaatst 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2006 HIhi wat leuk dat er zoveel musici op dit forum zijn ik speel viool and I'm loving it! Ik vind het echt superleuk en oefen elke dag best veel enzo echt superleuk! ik zit ook in een ensemble met cello en dwarsfluit en donderdag voor het eerst opgetreden, echt superleuk nou mensen keep on playing music Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst 13 april 2006 Ik speel al 20 jaar (!) drums Maar heb ondertusen ook piano les gehad, en vanaf mijn 20e ben ik gitaar gaan leren en ook zang. En omdat gitaar de perfecte combinatie is van melodisch (piano) en ritmisch (drums) heb ik mij hier volledig op gestort, heb les en ben van plan de vooropleiding van het conservatorium te volgen. Alles naar Zijn leiding.. Verder wil ik mij ook in het schrijven van nummers verdiepen, om mijn uitingen naar God te geven... bless.. Ramon Link naar bericht Deel via andere websites
Diliaantje 0 Geplaatst 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst 13 april 2006 Quote: Op zondag 19 maart 2006 16:40:17 schreef yojo het volgende: HIhi wat leuk dat er zoveel musici op dit forum zijn ik speel viool and I'm loving it! Ik vind het echt superleuk en oefen elke dag best veel enzo echt superleuk! ik zit ook in een ensemble met cello en dwarsfluit en donderdag voor het eerst opgetreden, echt superleuk nou mensen keep on playing music Ohh leuwk, ik wil ook! Maar dat is nogal duur hé? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten