Spring naar bijdragen

Liefde die pijn doet...!


Aanbevolen berichten

Manmanman nooo.gifnooo.gifnooo.gif... K zat gisteren in de auto met me broer... nosmile.gif Kwam de persoon "C" in het gesprek naar boven nosmile.gif

Wheeeeeeeeeeeheheheheeeeeeeeeeeeee cry.gif *snif* cry.gif

Kreeg ik meteen dit nummer in me kop muur.gif:

"I Wanna Luv U" van Donell Jones

(Was eigenlijk "Stuck On You" van Lionell Richie, maar ik vindt die van Donell Jones toepasselijker engel.gif)

Niet cool dus boosrood.gif En tot overmaat van ramp kon ik diezelfde nacht niet slapen tot 3 uur nosmile.gif ...

*zéér diepe zucht*

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Zo ongeveer smile.gif... Mja... ze weet (gelukkigverbaasd.gif) hoe ik over haar denk en wat ik voor haar voel nosmile.gif En het gekke is dat ze begrip heeft en begrijpt waarom ik niet doorzette met de "ultieme flirt" ... En dat maakt het nog moeilijker nosmile.gif

Ze moest zelfs bloos.gif ...

K wordt lichtelijk depressief als ik eraan denk nosmile.gif

* jmvriesen had gewoon 6 jr terug zijn vette kans moeten grijpen muur.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze John heeft het momenteel ook niet gemakkelijk - ga je met de vriendenclub op vakantie, waar ook mijn broertje in zit, hangen alle meiden aan hem, en laten ze mij links liggen...

Niet dat ik echt verliefd was op één van hen (laat staan allemaalknipoog_dicht.gif) maar toch, het is een soort van liefdesverdriet, maar dan de vriendschappelijke liefde...

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik snap je... Zo iets had ik ook, maar dan in andere vorm (nieuw buurmeisje, komt in de zelfde klas. Ik kende haar al. En heel de klas laat mij weer links liggen, iclusief buurmeisje. Maar goed, voor zulke verhalen is er vast een ander topic)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nja, Pieterke.. dat vind ik nou ook wel weer heel erg negatief. Ik heb niet echt spijt van de keren dat ik verliefd was op iemand en dat er daarna verdriet volgde.. je onthoudt toch ook de mooie momenten?

En je leert er ook weer van. Dus op zich..

Misschien kan ik hieruit wel concluderen dat liefdesverdiet helemaal zo erg nog niet is, al lijkt het op het moment zelf wel. En ja, natuurlijk is het vervelend als je iemand kwijtraakt of iets dergelijks, maar het zal wel een bedoeling hebben (denk ik dan).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik beschouw mijn verliefdheid en mislukte relatie als verloren tijd. Mooie herinneren zijn er wel, maar toch zie ik het als verloren.

Het mooiste zou zijn dat iedereen linea recta bij de ware terechtkomt en dat al dat gedoe met liefdesverdriet nooit hoeft plaats te vinden. Maar helaas, zo zit het leven niet in elkaar... boosrood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
Gast Anon_phpbb

nooo.giflievdesverdriet doet zoooow onge[love]lijk pijn.een jongen DAVY (egt een lkkrding) vroeg mij verkering en k zei ja (tuurlijk) hij wou meteen met me tongen k wou dat nit k was bang. k had gelukkig een excuus me vriendin riep me. k gaf hem een zoen en weg was ik. daarvoor had k al 3 keer met hem gehadbloos.gif k had dus met een jongen en iedereen die zij dat het NEP was en hij me gebruikte om voor het eerst van zen leven te tongen. k dat natuurlijk geloven en het uit uitmaken. later bleek dat het helmaal niet zow was dat ze gewoon jaloers waren en hij veel van mij hield en gaf. egt gierig (van die meisjes die dat zeiden. toen k op msn zei dat het me speet wilde hij niet meer met me maar k hou zow veel van hem. een halve dag daarna had hij met iemand anders. nu is hij weer vrij en k wil nog steeds met hem maar hoe moet k da duidelijk maken weet jij een oplossing stuur dan snel naar Zie profiel alvast thanks puh.gif

[Mod-edit]

Ik heb verwezen naar je profiel voor je emailadres smile.gif

[/Mod-edit]

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 27 mei 2004 18:00:04 schreef .krissy. het volgende:

nooo.gif
lievdesverdriet doet zoooow onge[love]lijk pijn.een jongen DAVY (egt een lkkrding) vroeg mij verkering en k zei ja (tuurlijk) hij wou meteen met me tongen k wou dat nit k was bang. k had gelukkig een excuus me vriendin riep me. k gaf hem een zoen en weg was ik. daarvoor had k al 3 keer met hem gehad
bloos.gif
k had dus met een jongen en iedereen die zij dat het NEP was en hij me gebruikte om voor het eerst van zen leven te tongen. k dat natuurlijk geloven en het uit uitmaken. later bleek dat het helmaal niet zow was dat ze gewoon jaloers waren en hij veel van mij hield en gaf. egt gierig (van die meisjes die dat zeiden. toen k op msn zei dat het me speet wilde hij niet meer met me maar k hou zow veel van hem. een halve dag daarna had hij met iemand anders. nu is hij weer vrij en k wil nog steeds met hem maar hoe moet k da duidelijk maken weet jij een oplossing stuur dan snel naar
alvast thanks
puh.gif

[Mod-edit]

Ik heb verwezen naar je profiel voor je emailadres
smile.gif

[/Mod-edit]

Ik denk dat die jongen zich net zo hopeloos voelt als hoe je nu voelt. Anders heb je niet binnen een halve dag al een ander. En ik weet niet na hoeveel uur, dagen, weken of maanden het al uit was?!?! Ik zou je graag advies willen geven, maar ik heb zelf de balle verstand van relaties. Wat ik je kan zeggen dat je er het beste aan doet om het in Gods hand te leggen. Hopelijk lukt je dat!

Groetjes,

Peter

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien niet het advies dat je wilt horen, maar je bent nog jong. Heb geduld en geniet van de momenten die je op de weg komen. Leg je leven in de handen van God en Hij zal zorg dragen voor je.

Hoe geloofwaardig acht je zelf als hij alweer na een halve dag een ander heeft?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmmm ik vind dat jullie het heel lief brengen... is ook goed hoor maar ik denk dat ik er wat radicaler in ben.

Krissy, je bent 12! Je bent nog een kind/ beginnend tiener geniet van die tijd en laat die jongens lekker voor wat het zijn! Het is naar mijn idee een beetje goedkoop om zo achter een jongen aan te lopen maar ja das mijn mening dan!

Als ik te fel reageer zeg het dan even...knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 09 mei 2004 12:57:42 schreef Pieterke het volgende:

Ik beschouw mijn verliefdheid en mislukte relatie als verloren tijd. Mooie herinneren zijn er wel, maar toch zie ik het als verloren.

Het mooiste zou zijn dat iedereen linea recta bij de ware terechtkomt en dat al dat gedoe met liefdesverdriet nooit hoeft plaats te vinden. Maar helaas, zo zit het leven niet in elkaar...
boosrood.gif

Dit ben ik absoluut niet met je eens. Mislukte relaties zijn geen verloren tijd. In die relaties heb je waarschijnlijk een boel geleerd, over jezelf, en over het 'een relatie hebben'. Ook al is het misgelopen, je weet nu beter wat je zoekt in een relatie en waar het op mis kan gaan. Die dingen vormen je waardoor je sterker in je volgende relatie zal staan. Dus al is het misgelopen, je hebt mooie dingen samen meegemaakt die je moet koesteren en je bent er wijzer van geworden.

Als ik gelijk de ware was tegen gekomen had ik dat waarschijnlijk wel saai gevonden...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

daar heb je gelijk in, je kunt er ervaring in opdoen. maar het kan je ook beschadigen voor je volgende relatie(s)...

mijn ex achervolgt me en wil me terug winnen op allerlei manieren. het is een obsessie geworden voor hem. En DAAR zit een grote fout. T moet niet uit de hand lopen.

dat vind ik het moeilijke van relaties, je weet nooit wat de gevolgen kunnen zijn

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
Gast Anon_phpbb

nee dat is inderdaad waar in een relatie worden veel beloftes gedaan van 2 kanten en als het dan uiteindelijk verbroken word door wat voor reden dan ook is het soms moelijk om al doe beloftes te vergeten een relatie hebben is opzich heel mooi maar de pijn die je eraan over houd vind ik het soms niet waard.

Link naar bericht
Deel via andere websites

verbroken relaties...sja...is op de een of andere manier soms net zo moeilijk om t met iemand uit te maken..als dat jij degene bent die gedupt wor...

zeker als je al een tijdje met iemand samen bent en je verliefde gevoel is gewoon helemaal weg

das moeilijk...want je wil zo iemand geen pijn doen want je geeft wel veel om die persoon...maar je wil t oowk niet aanlate want daar wor jezelluf all1 maar depri van...

=x= tamar

(ps: krissy geniet nog maar ff van t leven zonder gozer...als je dr eenmaal aanvast zit ben je blij als je een avond vrij hebt, geloof me)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Zodra je durft en kunt accepteren dat je relatie toch echt over is duurt de luduvudu minder lang, dan als je maar vast blijft houden aan hoop en je ex niet los wilt laten.

Door vast te blijven houden aan iets wat er niet is doe je jezelf alleen maar nog meer pijn en maak je het verdriet groter dan nodig is.

Wel ben ik van mening dat toch ook de duur en diepgang van de relatie en de reden dat het over is een belangrijke factor zullen zijn in de hevigheid van je verdriet.

Wonden helen, maar littekens blijf je altijd zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Liefdesvedriet heeft aaaltijd een lesje inzich.

Maar dat zie je pas veeeel later in.

Ik weet nu dat ik van mijn vooorige vriendje zo veel heb geleerd en dan vooral van de ongelooflijk *****tijd die erop volgde toen het uit was gegaan.

Maar van mijn laatste vriendje... die ik nu... snik snik snik snik... mijn ex moet noemen... moet ik dat nog allemaal realiseren.

Het enige wat ik nu zie zijn herinneringen, tranen en een moeilijke situatie iedere x als ik hem weer zie...

Vorige x duurde de pijn ongeveer 2 maanden en toen werd ik opnieuw inlooove...

Dit x zit ik al over die 2 maanden heen... nooo.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid