Spring naar bijdragen

Liefde die pijn doet...!


Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Hallo allemaal,

Heb even een vraag, m'n vriendin heef het uitgemaakt paar dagen geleden. Ze zag geen toekomst meer. Had een aantal redenen opgenoemd, waarvan ik nu nog steeds denk, waarom heb je dat niet verteld?? dan hadden we kunnen praten en overleggen. Maar zomaar opeens zeggen van ik weet het allemaal niet meer, ik zie geen toekomst wil nog lol hebben met m'n vriendinnen etc. (ze is 17 en ik 20). Maar er is nooit iets gebeurdt of wat dan ook, ging altijd goed. dus snpa het niet???? ik mis haar echt en doet me echt pijn. Wat kan er in haar hoofd spelen?? we hebben het misschien allemaal wat te snel gedaan. zat er ook 7 dagen in de week. maar zeg dan dat je even weg wilt naar je vriendinnen etc. bedoel kan ik ook naar m'n vrienden en dan is het goed toch? ik snap het allemaal gewoon niet. vooral omdat het zo onverwachts is. en niemand in de familie snapte er wat van zelfs der eigen zus niet. Heeft iemand een antwoord voor mij, of iig een idee wat haar tot deze gedachte heeft kunnen brengen? denk zelf dat het misschien nog beetje kinderlijk heid is, stappen vreiheid vriendinnen enzo?? weet het niet maar dat kan toch ook in combinatie met een relatie??

alvast hartelijk dank, ben m'n ei weer kwijt.

gr,

bill

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Hey!

Ik vroeg me af hoe jullie hier met liefdesverdriet ensow omgaan...

Een onderwerp waar dagelijks zoveel mensen mee te maken hebben...en het is en blijft iets moeilijks...

Misschien dat je van iemand houd die jou duz echt niet ziet zitten...of je houd van iemand die ooit net zo gek op jou was...maar nu niet meer (dat is echt een moeilijke situatie)...hoe gaan jullie met zo'n situatie om??

En hoelang duurt het verdriet en al die machteloze gevoelens die erbij komen bij jullie...

hey, ik ken dat, maar niet bij verlieftheid ofzo of bij koppels, heb ik nog niet gehad. Maar als ik bevriend ben met mensen en daarna bvb gaat het stuk door iets, dan heb ik daar wel verdriet om ja. En dat blijft altijd duren, het gaat wel minder natuurlijk, maar het blijft altijd jammer. En ik mis het altijd toch wel

dat is ook wel liefdesverdriet, verdriet om mensen waarvan je blijft houden, maar die steeds verder weg gaan door een of andere reden

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid