Spring naar bijdragen

Liefde die pijn doet...!


Aanbevolen berichten

Simone,

Misschien is dit een bemoediging voor je.

Ik heb een relatie met een meisje gehad. Duurde ongeveer 1,5 jaar. Zij ging bij mij naar de kerk. Zij was gedoopt, ik was gedoopt. Beiden geloven we in dezelfde God. Ik was welkom bij haar thuis en zij was welkom bij miij thuis. Leek best een ideale situatie. Na ongeveer een hlaf jaar dacht ik dat ik bij haar wilde blijven. Tja...............na anderhalf jaar ging het fout. Eigenlijk ging het na een maand of 9 al mis maar daar wilde ik niet aan toegeven. Dacht dat het aan mij lag. Vooral de laatste maanden was niet best. Steeds dacht ik dat alles goed zou komen maar had toen al moeten weten dat het niet ging lukken.

Nadat het uit was heb ik ongeveer een half jaar liefdesverdriet gehad. In die tijd heb ik ook vaak afgevraagd waarom God het niet goed maakte tussen mij en mijn ex. Nu ik eroverheen ben kan ik rationeel nadenken over wa er gebeurd is. De hele periode heb ik veel geleerd. Van dingen die ik geleerd heb heeft mijn huidige vriendin voordeel.

Ik moet ook toegeven dat ik merk dat God een doel met mijn leven heeft en dat doel was niet te verwezelijken met mijn ex. Dat was niet gelukt.

Waarom dan toch bij elkaar geweest?

Tja.....het is een leerschool.

Jij hebt veel geleerd in je afgelopen relatie. Ik begrijp je verdriet en begrijp je woede. De dingen die jij geleerd heb kun je meenemen naar een volgende relatie. Ik kan begrijpen dat je daar nog niet aan moet denken. Dat is ook beter. Toch weet ik uit ervaring dat God er een bedoeling mee heeft. Laat Hem zijn werkt doen en zoek troost bij Hem! Praat er met mensen over. God wil jouw gebroken hart weer helen!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Zooow... wat een reacties... wel goed dat iedereen elkaar toch steeds maar weer weet te bemoedigen ensow... ok..let's see if u can help with this-->

Het is ongeveer een maand uit met je vriend. Je wilde helemaaaal niet dat het uitging, maar helaas...

Het was echt wel een heftige relatie, erg intens ensow...normaal contact hebben jullie nog niet echt met elkaar... niet veel in ieder geval, zo af en toe hoor je vluchtig wat... Een goede vriendin van je, die precies weet hoe je je hebt gevoeld en nu voelt over die jongen... vraagt om zijn emailadres, om met hem te chatten... jij geeft dat... en sinds die dag chatten die 2 heel wat af, heel erg veel, en af en toe ook over diepe onderwerpen.. tsja... dat heb je soms, dat mensen goed met elkaar kunnen praten... Alleen je baalt ervan dat die vriendin nu zo veel praat met jouw exvriendje...je bent bang (en niet voor niks) dat zij misschien wel dingen verteld/per ongeluk misschien, die je liever niet wil dat hij ervan weet... je vriendin vroeg in het begin of je het niet vervelend vond dat zij nu zo veel met elkaar chatten, want ze weet hoe jij je voelt... maar jij vond et wel best, zolang ze maar niet over jouw praten ensow.. en je hoorde van haar dat je ex ook zo open mogelijk wilde zijn over het contact dat hij met je vriendin heeft, want hij wil je op geen voorwaarde pijn doen... zij heeft gezegd dat je er maar niks achter moet zoeken... en hij heeft dat ook gezegd... maar toch zit het je alles behalve lekker... het voelt gewoon erg *** dat zij wel veel contact heeft met hem en jij helemaal niet, ok tiz misschien een klein beetje logisch aangezien zij geen verleden met hem heeft zoals jij, maar toch, jullie zouden toch vrienden blijven??? Je voelt je er echt kut onder...

what to think about this & what to do????

kben benieuwd big-smile.gif

=Sharon=

Link naar bericht
Deel via andere websites

Liefde kan pijn doen, heb ik juist ook mogen ondervinden, ik ben helemaal weg van een meisje, maar het moet van twee kanten komen, en dat is niet het geval, en dat doet pijn, zij geeft mij vlinders in mijn buik haar blik doet me smelten... het doet pijn ik denk bijna constant aan haar het doet echt pijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Quote:

Op zaterdag 22 maart 2003 23:39:22 schreef Sharon het volgende:

Misschien dat je van iemand houd die jou duz echt niet ziet zitten...

Dat heb ik numondhouden.gif aaah zo k*t... Nu blijkt oowk nog dat een andere jongen(Zo populaire kerel) op haar is kan ik et wel shakenmuur.gifmuur.gif aaah vet errugnosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op zaterdag 22 maart 2003 23:39:22 schreef Sharon het volgende:

of je houd van iemand die ooit net zo gek op jou was...maar nu niet meer (dat is echt een moeilijke situatie

En dat is nog zachtjes uitgedrukt.. ik heb het net zelf meegemaakt, en dat is echt zwaar F***** UP.

Ik zit er nou eigenlijk nog steeds mee, van : "Had ik maar eerder iets laten merken."

Maar dat is altijd achteraf.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 09 juni 2003 23:41:06 schreef salt4Christ het volgende:

Geloof ik dat?

Behalve dat Hij het in Zijn woord belooft, heeft Hij het mij persoonlijk door de mond van een profeet belooft.

Dus ja ik geloof
widegrin.gif

Hoi salt4Christ,

Kun je vertellen waar je dat in Zijn woord hebt gelezen? En kun je iets vertellen van die profeet? Of is dat te persoonlijk?

Groetjes!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid