Spring naar bijdragen

Liefde die pijn doet...!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

puh2.gif Wat zijn we toch slim he Ruth stuutje.gif

Dat weet ik ook wel.

Maar het gaat er bij mij om dat niet ieder anonieme internetgebruiker het ziet.

En dan met name niet-christenen.

Als ik dat emailtje dat ik aan jouw stuurde aan mezelf twee jaar geleden had gestuurd, dan zou ik mezelf hebben uitgelachen, en daar heb ik dus geen zin in. knipoog_dicht.gif

EDIT: Ja idd, BOT.

Niets te zien hiero mondhouden.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:43:59 schreef salt4Christ het volgende:

Als ik dat emailtje dat ik aan jouw stuurde aan mezelf twee jaar geleden had gestuurd, dan zou ik mezelf hebben uitgelachen, en daar heb ik dus geen zin in.
knipoog_dicht.gif

Ikke was blij met je mailtje smile.gif Thx! big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 23:25:42 schreef jmvriesen het volgende:

Ik had ut vandaag in de film alweer
muur.gifmuur.gif
...

Veels te mooie meid om als "goeie vriendin" te hebben
cry.gif

Die kop... die billen.... "zucht"
bloos.gif

hahaaha,en hoe is haar karakterpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, bij mij dooft het vlammetje en dan gebeurt er iets wat het weer enorm aanwakkert en weer een mooi kleurtje geeft bloos.gif

En dat al héél lang muur.gif en vaker achter elkaar muur.gif

Om gek van te worden...

... En het vlammetje wil maar niet uitgaan bloos.gif wat ik ook probeer...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 18:59:26 schreef Dennis het volgende:

[...]

Mot je oowk niet doen, heeft geen nut
smile.gif

Als ik het niet "probeer" dan blijf ik zo bezig... daten en nix ondernemen omdat ze niet geloofd muur.gifmuur.gifmuur.gifmuur.gifmuur.gifnosmile.gif

Ze maakt me gewoon GEK muur.gif

bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ow gossie...

poor piple...en dan ga ik in mijn archief kijken...jah... ik hoor ook in deze groep...hahahha

naja ff serieus: stja...i guess i've been heart-broken...twice...

Stja, en niet dat ze onbekeerde jongens waren...want dan kon je nog hebben gezegd..Goed Heer, ze waren echt niet goed ofzow...

Soms denk ik nog steeds dat ik bij hem pas...dat we voor elkaar bestemd zijn...en dan komen ff alle memories naar boven...En dan...dan zeg ik: God help me...

Want ik heb geen zin in tranen, ik heb geen izn in rotbuien....en stja...stiekem..heel stiekem vraag ik God als hij me iemand anders kan geven waarvan hij weet dat hij bij me past...alleen God kan in de toekomst kijken...HIj alleen weet het immers...

Het is moelijk...het is lastig, maja...ik begin nu weer verliefd te worden op Jezus...naja nog meer... Ik wil juist vertellen hoe shitty ik het gehad hebt, maar dan denk ik weer hoe Jezus me geholpen heeft...O Jee, I LOVE YA...hihihi...dit komt raar over...ik ga stoppen en slapen

Kus everyone ;-) leuke site hiero

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
Gast Anon_phpbb

heej

ik heb nu vreselijke liefdesverdriet....: ik vond een jongen heel erg leuk en we kregen contact en hij vond mij ook wel leuk, we hebben wat dingen samen gedaan(we zitten met 2 gemeentes in 2 kerkgebouw, en hij zit in die andere gemeente)we zagen elkaar niet zo vaak maar we smsten wel enzo, maar we waren alle 2 te verlegen om het te vragen, terwijl iedereen al dacht dat we hadden, want we liepen hand in hand enzo...tot hij opeens een smsje sturude dat hij liever gewoon vrienden wou blijven. das nu 5 dagen geleden, en hij heeft nog steeds de rede niet gegeven waarom hij niet verder wou. ik hou nog wel van hem....hoe moet ik nou verder? voor mij is hij the only one! ik ga vanavond met hem naar wervelnite, dan zegt hij waarschijnlijk waarom hij niet verder wil...boosrood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

tjah...maar kvin et egt moeilijk...hij heeft er weer nix over gezegd, maar we hadden vandaag vakantie bijbel club, en nu deet hij weer heel lief enzo, mog bij hem op schoot zitte...:S hij zegt dat het niet aan mij ligt, maar waar dan wel aan?

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik denk dat meneer heel erg onzeker over zichzelf is. Als dat zo is, dan lijkt het mij het beste om de situatie niet te forceren en hem enigszins met rust te laten. Als God wil dat jullie bij elkaar komen, dan doet Hij dat heus wel. Het is moeilijk, maar als je op God vertrouwt dan kom je er zeker te weten uit!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid