gewoon Paul 8 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Gefeliciteerd Jalikaatje! Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Morgen vanaf 8u ga ik dood. Dan het zwaarste vak, echt pokkemoeilijk, veel te veel. Ik ken maar de helft, en het in mondeling examen. Hopelijk ga ik niet af als een gieter. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Thanks voor de felicitaties. Ben heel tevreden met de resultaten (een 8.8 voor het onderzoeksvoorstel, een 8 voor het onderzoek en een 8.5 voor de verdediging). Sterkte en succes voor alle mensen met examens! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Gefeliciteerd Jalikaatje! Ik heb morgen mijn laatste presentatie Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Jalikaatje, Bachelor of Law, aangenaam Gefeliciteerd, en nu? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Solliciteren. Doe ik al maanden (helaas zonder succes te boeken) en daar ga ik dus mee door. Veel aanbevelingen gehad om door te studeren omdat deze opleiding me zo goed afging. En ik vind studeren echt heel leuk Heb nog wel ambities voor de uni of opleiding tot mediator... Maar ik ga al mijn leven lang naar school, vind het heerlijk, maar nu wordt het tijd om eens wat praktijk ervaring op te doen en te kijken of ik mijn opleiding kan gebruiken in de maatschappij. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Van harte gefeliciteerd. Wil je geen 'Master of Law' worden? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Gefeliciteerd Jalikaatje! Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Van harte gefeliciteerd. Wil je geen 'Master of Law' worden? Jawel Maar nu nog niet. Ik wil eerst ervaring op doen (en sparen voor het collegegeld). Heb er wel voor gezorgd dat mijn cijfers hoog genoeg zijn om door te kunnen naar een schakeljaar van de universiteit waardoor ik in 3 jaar mijn master kan halen als ik wil. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Over master gesproken. Ik ben nu officieel master of arts geworden. En einde van de maand de buluitreiking. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Super! Proficiat, Meester in de Kunsten! Op naar de volgende stap: Master of the Universe. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Dank! Magister Artium klinkt leuker. Zou het nu ook betekenen dat ik een kunstenaar ben? Ik ben al 'the great lord of the dark'. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Gefeliciteerd, Olorin! Wordt de bul uitreiking nog een fancy happening of meer een formaliteit? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Wat ik had begrepen van iemand die ook eens een bul kreeg, is de uitreiking van een bul op de universiteit een nogal plechtige ceremonie. Link naar bericht Deel via andere websites
tigerente 0 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Dat verschilt heel erg per opleiding. Zelfs binnen universiteiten zijn er verschillen over hoe de buluitreiking in z'n werk gaat. Ik stond 2 keer met een kwartiertje weer buiten. 10 min verdedingsgegesprekje (ging nergens over, want alle cijfers enzo al bekend, echt formaliteit), dan even later 'met gevolg' (familie) naar binnen, papiertje krijgen met een mini speech en weer wegwezen. Maar op dezelfde uni, andere studie, was de verdediging groter, en nog bepalend voor de afronding van je cijfer, met ook je familie etc bij je verdediging en dan aansluitend toespraak en overhandiging van 't papiertje. Daar zeker een half uur per persoon. Geen peil op te trekken dus. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Gefeliciteerd, Olorin! Wordt de bul uitreiking nog een fancy happening of meer een formaliteit? Een nogal formele formaliteit. Maar wel eentje waar ik graag heen wil. Ik hoef niks te verdedigen, maar ik krijg wel spreektijd om mijn master thesis te presenteren aan de gasten (dus probeer het een beetje toegankelijk te houden. Verder zal mijn begeleider me nog vast toespreken en ongetwijfeld nog iemand namens de faculteit en/of de Universiteit. En dan is er vooraf en achteraf nog een receptie, maar dat stelt niet enorm veel voor. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 En ik maar denken dat die Olorin een oude lekenbroeder was. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Euh, nope. Al gaat mijn thesis wel over een middeleeuws klooster. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 @Olorin, En je mag er niet vertoeven bij de nonnen ook niet voor een paar weken? Je zou er gefrustreerd door raken. Nee een fusie ....an me nooit niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Mag wel logeren, maar als die waar ik mee bezig ben geweest al sinds de vroeg moderne tijd niet meer bestaat gaat het moeilijk, de protestanten vonden kloosters geen goed idee in onze glorieuze Republiek. Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Het grote wachten is begonnen... Nu weet ik mijn uitslag stiekem al, maar het blijft vervelend naast een telefoon te zitten om te wachten tot hij afgaat. Blegh! Iemand nog tips om wat afleiding te vinden? Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Alle topics op Credible lezenXD Dan ben je wel eventjes zoet Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Bellen die altijd voor je uitslag? En wat zou de uitslag zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Het grote wachten is begonnen... Nu weet ik mijn uitslag stiekem al, maar het blijft vervelend naast een telefoon te zitten om te wachten tot hij afgaat. Blegh! Iemand nog tips om wat afleiding te vinden? De uitslag is toch anders dan ik dacht... Ik ben GESLAAGD!! Straks naar school voor mijn cijferlijst. Het zal wel niet zo heel veel voorstellen, maar alles is nu super! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Het grote wachten is begonnen... Nu weet ik mijn uitslag stiekem al, maar het blijft vervelend naast een telefoon te zitten om te wachten tot hij afgaat. Blegh! Iemand nog tips om wat afleiding te vinden? De uitslag is toch anders dan ik dacht... Ik ben GESLAAGD!! Straks naar school voor mijn cijferlijst. Het zal wel niet zo heel veel voorstellen, maar alles is nu super! Gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten