Annatar 0 Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Het derde potje van weerwolven is volop bezig maar toch alvast een inventarisatie voor een eventueel vierde potje. Het lijkt mij leuk om eens Gamemaster te zijn. Als mensen na afloop van deel drie nog energie en zin zouden hebben voor een vierde spelletje gelieve zich hier te melden. Nieuwe spelers zijn natuurlijk ook welkom. Over een setting denk ik na als zou blijken dat er genoeg spelers zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Ik ben van de partij. Welke partij weet ik alleen nog niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 I am here. I am ready. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Count me in Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 als ik tijd heb doe ik mee... dus zet me maar op de lijst Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Ik doe weer mee! Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 yup, stoere jonge man of bloedmooie meid lijkt me ook wel eens leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 YEAH! Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ik zou heel graag meedoen, vind het spel echt geweldig, maar ik ga het steeds drukker krijgen, dus deze keer pas ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 25 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Spelers tot nu toe: -Ol Moth -Ursa -The Black Mathematician -Wees een licht -Chealder -Anastasia -Joëlle -Olorin Hopelijk melden zich nog meer mensen. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ik wil wel meedoen. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 25 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 26 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Kom op mensen. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ik twijfel nog. Het was leuk, tot nu toe. Ik verwacht niet dat het volgende potje minder leuk zal zijn, relatief gezien. Maar ik merk dan ik steeds minder actief ben in het spel, mijn energieniveau begint eisen te stellen. En ik ben bang dat ik niet actief genoeg zal zijn voor een leuk spel. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Wellicht dat ik een volgend potje meedoe.. Het kost op zo'n forum als hier wel aardig wat tijd om een leuk spel op te bouwen en te onderhouden met je karakter, en op het moment weet ik ook niet waar ik irl aan toe ben dus laat staan op internet Ik vind het wel elke keer heel leuk ja En spannend Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Als er niet gespeeld wordt tussen 16 en 24 september wil ik nog wel een potje meedoen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Niemand die op credible zit heeft het te druk met een zinnig en vruchtdragend leven en kan best wat tijd doneren voor het goede doel dat Weerwolven heet. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Ik offer wel wat tijd op. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 * bump * Hoe staat het hier mee? Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 7 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Wat mij betreft gaat het nog steeds door. Maar dan zijn er wel meer spelers nodig dan zich nu hebben opgegeven. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 omdat ik het op het moment enorm druk heb doe ik niet mee... iedereen die wel meedoet succes met spelen! Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 18 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 * Kickt het topic maar eens omhoog Zijn er inmiddels meer gegadigden? Ik zou het leuk vinden dit spel eens te leiden en ik weet dat er ook users zijn die het graag nog eens willen spelen. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ah so what, ik doe mee. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Ondanks dat ik het hondsdruk heb, doe ik nog steeds mee! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Idem. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten