Floes 0 Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Wat een dag. Eerst rijles, dadelijk daarna kwamen ze mijn crosstrainer afleveren en dadelijk daarna ben ik gaan paardrijden (paardrijden - met een paard, je kent het misschien nog wel, zo'n beest met een hoofd en 4 benen... Je ziet ze tegenwoordig niet meer zo veel...). Zojuist was ik dan terug: crosstrainer uit de doos gehaald (was toch even werk, montage is voor morgen) en daarna onder de douche. Nu ben ik moe Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 zo'n beest met een hoofd en 4 benen... Een hond? Een olifant? Een miereneter? Zo veel dieren hebben een hoofd en vier benen... Alleen insecten en arachniden hebben een kop en poten, ouderwets figuur! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Weeeeell, technisch gezien is er maar één DIER met een hoofd en vier benen. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Kijk ik op Fok! bij een poll over welk geloof je aanhangt, zie ik daar opeens een zekere Minifan. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Weeeeell, technisch gezien is er maar één DIER met een hoofd en vier benen. Heel technisch gezien zijn er 2: een paard en een hert. Maar het paard is groter dan een hert en een hert heeft vaak een gewei. Een paard heeft ook hoeven aan z'n voeten (geen poten!) die groter zijn dan die van een hert. Als je in de geschiedenis gaat zoeken, zijn paarden die beesten waar men op ging zitten om op het hert te jagen Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Aah, vandaar ook de naam Edelhert, I imagine. Je leert hier ook elke dag iets nieuws. En en en, de eerste still van de Superman reboot is vrijgegeven. Eerst speelde Henry Cavill Jezus in Passion of the Christ en nu alweer een messias. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Hij doet het! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Hij doet het! Welkom terug Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Dank je, jij ook! Volgens mij valt het wel mee hoelang ik niet ben geweest, maar voelt als eeuwen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 I still love uitverkoop in de bibliotheek!! Vandaag weer 5 cd's gekocht die afgeschreven waren Voor maar €5,- Allemaal oudere nummers van rond 1995.. Echt uit de history dus.. En ze zijn leukkkk!! Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Rond 95, waren dat niet de gloriedagen van gabber? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Dank je, jij ook! Volgens mij valt het wel mee hoelang ik niet ben geweest, maar voelt als eeuwen. Ik miste de metalvideo's wel een beetje hoor :') Maar je bent iets van >8 maanden weg geweest ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Hehe, de metalvideo's, ach ja Volgens mij kan die tijd wel kloppen, toen begon de studie en had ik het te druk. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Wahahaha Ik ben fan van Delta Goodrem!! I like her songs a lot Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Dinsdag bij het kanoën op mn knie door iets gestoken, en die bult irriteert verschrikkelijk. Hmmpff * Ebbeloe gaat maar eens een pleister erop plakken opdat ze niet meer kan krabben Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Het beeldscherm van mijn hypermoderne laptop (nouja, hij is al een paar eeuwen oud) is voor de helft kapot, en nu moet ik met een heel langzame computer computeren. Deze is nog ouder, waardoor ik mijn energie niet meer digitaal kan opladen, dus heb ik vannacht gewoon op de ouderwetse manier, die van voor 3567 dus, geslapen. Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Wow! Dat is wel heel ouderwerts! Ik heb in boeken gelezen dat ze vroeger wel eens iets als dromen kregen in hun slaap, een soort beelden die je ziet. Heb jij dat ook gehad, en wat heb je dan gezien? Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ja, ik kreeg een droom die zich afspeelde in het verleden, want het was op een school. Heeel lang geleden gingen ze daarheen om aan kennis te komen, kun je nagaan hoe lang geleden dat was. Dromen zijn vet! Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ik was het terras kwijt, maar hier zitten jullie dus. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Jep. Ze zijn allemaal in de teletijdmachine gestapt, maar nu kunnen we niet meer terug omdat hij stuk is. Dus we moeten wachten tot Professor Barabas de machine gerepareerd heeft. Of tot we worden opgezogen door een wormhole. Of iets anders. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 Rijles ging weer goed. Vandaag heb ik de turbo uitgeprobeerd en toen een paar auto's van de weg geduwd. De truc is om naast een auto te gaan rijden, dan flink gas te geven en in één keer hard afsnijden. Het helpt natuurlijk ook als je velgen scherpe uitsteeksels hebben, net als bij de Romeinse strijdwagens. Al in al was het een goede keuze om bij Batman te lessen. En nu ga ik Troy redden in Age of Mythology. Even wat goden vereren zodat ik mythische beestjes krijg. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 Leuk, veel nieuwe users. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 Nu zorgen dat het blijvertjes zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ik heb een werkster, muhaha. Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Awesome! In het echt of in het jaar 9561? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten