Olorin 155 Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Ja, en bisschoppelijke kleding. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 En meneer pastoor adviseert dat scheiden niet toepasselijk is (terechte opmerking van Thorgrem overigens!) en 'zonodig' aangifte te doen. Misschien een beetje muggensiften, maar men heeft in de gereformeerde gemeente geen pastoors. Ah, dominees dan? Enneh, misschien een beetje muggenziften, maar 'muggenziften' is dus met een 'z'. Sorry sorry sorry Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Dikkke fail: Link naar bericht Deel via andere websites
Sabr 0 Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 wat is de fail als ik vragen mag? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 De PvdA sluit mensen uit, iets waar ze schijnbaar tegen zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Sabr 0 Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 oh je bedoelt dat in die quote ze eigenlijk mensen uitsluiten? nu zie ik hem. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Het vervolg... http://www.geenstijl.nl/archives/images ... inee2.html Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Ik kan er echt met mijm pet niet bij Ursa, hoe je verbaast reageert. We hebben het hier over 1 van de meest smerige dingen op aarde. De slachtoffers ervan blijven vaak de rest van hun leven getekend, verhoogde kans op zelf incest plegen danwel zelfmoord etc.Deze man heeft n misdaad begaan, een van de ergste misdaden die er zijn. En meneer pastoor adviseert dat scheiden niet toepasselijk is (terechte opmerking van Thorgrem overigens!) en 'zonodig' aangifte te doen. Ik trek me terug inderdaad. Zijn nuancering is verhelderend. Een echte Bijbelgelovige: Bijbel boven mensen stellen. En de vrouw, die is ook een beetje medeplichtig. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Dank u! Echt verschrikkelijk dit soort zaken, het zorgt ervoor dat ik me meer en meer vervreemd voel van het christendom. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Waarom? Dit is e.o.a. theoloog uit een gereformeerde substroming. Het is niet de paus, van Eijk of Plaisier die dit zegt... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Mijn ervaring is ook wel dat overal wel 'bijzondere' types rondlopen. Ik heb bijvoorbeeld best wel veel affiniteit met bewegingen die voor het milieu opnemen. Toch lopen daar ook wel vreemde figuren rond. Die trouwens net als in dit geval door Geen Stijl ook maar al te graag in de spotlight gezet worden. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Musschien heb je wel gelijk Olorin. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Deze moet je niet vertalen want dan is de lol er vanaf: The trouble with a lot of self-made men is that they worship their creator. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Slaat volmaakt nergens op, daarom des te meer hilarisch. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 Een dikke fail in de gemeente Amsterdam; Terrasjes-onderzoek kostte 26.000 euro Dat schrijft burgemeester Eberhard van der Laan in een brief aan de gemeenteraad, meldt AT5. Volgens Van der Laan werd het onderzoek 'per ongeluk voortijdig door stadsdeel Zuid naar de media gestuurd'. Negen maanden lang werd er onderzoek gedaan met geavanceerde '3D-geluidsmeters'. De conclusies van het onderzoek: op zonnige dagen is het drukker op het terras dan wanneer het regent, wanneer het druk is op het terras is er meer lawai en op uitgaansavonden en tijdens grote evenementen is er ook meer 'geluidsbelasting'. http://www.telegraaf.nl/binnenland/2238 ... uro__.html Ik denk maar dat ik een onderzoeksbureau ga opzetten die enkel voor de overheid werkt....... Goud geld verdienen met open deuren. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 De Eindtijd: Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 29 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2014 Ik blijf gewoon posten tot ik een lacher krijg.. Link naar bericht Deel via andere websites
Davy964 2 Geplaatst 29 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2014 Ik moest al om je opmerking lachen Ik snapte de eindtijd niet? De kerkgangers gaan yolo naar de bar, omdat de eindtijd aanbreekt en de bargangers gaan snel hun ziel redden ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 29 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2014 Correct. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 29 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2014 Ik weet dat het taalgebruik van het echt gegeven antwoord op deze afbeelding vrij stevig is, maar ik vind hem echt geweldig. Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Niet echt heel LOL-waardig, maar wel leuk: Link naar bericht Deel via andere websites
Hubert2 0 Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten