Spring naar bijdragen

Vakantieplannen


Aanbevolen berichten

Nu de regen hier met bakken uit de lucht valt, is mijn zin in de 'grote vakantie' alleen maar weer toegenomen. We gaan erg laat dit jaar, regio Noord en dan ook nog aan het eind van de schoolvakanties. Het reisdoel ligt nog niet vast, maar dat is dan ook de voorpret! ;) Het wordt in ieder geval iets zuidelijks... :)

Hebben jullie al vakantieplannen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 51
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Vouw je op in de koffer en ga mee :P

Ik ben er zelf ook nog nooit geweest, ben erg benieuwd. We zijn al wel een keer in Zweden en Noorwegen geweest, dat zal er wel op lijken, maar is toch vast weer anders.

En met een tentje in de achtertuin kom je ook al aardig in de vakantiesfeer lijkt me!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nog geen concrete vakantieplannen.

Ik ga misschien met een vriendinnetje een weekje weg. En ik hoop met vriendlief een paar daagjes er tussenuit te gaan. Daarnaast ook gewoon wat dagjes weg en dan is de vakantie zo om, denk ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij (vriendlief en ik) gaan eind juli 2,5 week naar Zuid-Frankrijk. Hier staan wij op een natuurcamping (nee nee, geen naturistencamping) van 6ha, met negen kampeerplaatsen. Vorig jaar zijn we op deze camping geweest en we willen terug! Het was er heerlijk. Overdag lekker rustig en 's avonds bij de afwas kletsen we met alle kampeerders over de belevenissen in de omgeving. Hier deden we dan ook inspiratie op van elkaar. Daarnaast was er de mogelijkheid voor een potje jeux des boules en hier was ook vaak de hele camping aanwezig 's avonds. Als het donker werd kroop iedereen het bedje in om de volgende dag weer te gaan wandelen, fietsen, mountainbiken of gewoon lekker rond rijden in de mooie omgeving.

Als ik dit zo typ krijg ik er alweer helemaal zin in. We proppen tegen die tijd de auto vol met alles wat we nodig hebben (tent, stoelen, kooktoestel, elektrische koelbox en de rest) en dan gaan we 's nachts richting het mooie Frankrijk. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn, zo veel ruimte op een camping!

Dit jaar ga ik niet op vakantie. Of je moet dit een werkvakantie noemen. Één week ga ik niets doen, en de rest van de tijd werken, poetsen.

Maar ik vind thuis zijn meestal net zo fijn als op vakantie zijn, dus ik vind ´t wel lekker zo. En ik heb wel drie weken lang het huis voor me alleen (ouders gaan wel weg), en dat vind ik ook wel een goede vakantie ^^.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vriendlief en ik hebben voorlopig een dagje zee en een paar dagen (3 of 4 waarschijnlijk) ergens een hotelletje op het programma staan. Ik had hem vorig jaar een cadeaubon gegeven voor 1 nacht en we gaan er waarschijnlijk zelf een paar bijboeken.

Verder wil ik dolgraag nog eens echt op vakantie. Vriendje wil ook, maar zegt steeds: "We zullen eens moeten samenzitten daarvoor..." Maar het samenzitten komt precies nog niet :+

Link naar bericht
Deel via andere websites
Fijn, zo veel ruimte op een camping!

Dit jaar ga ik niet op vakantie. Of je moet dit een werkvakantie noemen. Één week ga ik niets doen, en de rest van de tijd werken, poetsen.

Maar ik vind thuis zijn meestal net zo fijn als op vakantie zijn, dus ik vind ´t wel lekker zo. En ik heb wel drie weken lang het huis voor me alleen (ouders gaan wel weg), en dat vind ik ook wel een goede vakantie ^^.

En ik maar denken dat ik de enige was die kon genieten van drie weken alleen thuis zijn. Heerlijk. Dit jaar weer. :)

Het is al jaren geleden sinds ik voor het laatsts echt op vakantie ben geweest.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het ook altijd fijn om gewoon thuis te zijn en zelfs thuis aan het werk zijn, al is het een hele dag poetsen, wassen, strijken... Daarmee amuseer ik me zelfs. Maar de kans is bestaande dat ik omwille van werkloosheid (lang leve onderwijs in België!) hetzelfde als vorig jaar beleef en thuis zit van juli tot december. Toen was ik het huis echt een beetje beu... Een beetje, klopt niet, ik werd er ronduit ongelukkig van, de was en strijk zijn blijkbaar toch ook niet oneindig :+

Een vakantie zou dus echt welkom zijn, al is het in het najaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weet ik niet zeker, als m'n pa het red wil hij naar Griekenland en ga ik mee, en misschien ga ik dit jaar wel mee met de springweek van m'n club in België, tentje opzetten op vliegveld Spa en dan ruim een week lang de lucht opzoeken. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Fijn, zo veel ruimte op een camping!

Dit jaar ga ik niet op vakantie. Of je moet dit een werkvakantie noemen. Één week ga ik niets doen, en de rest van de tijd werken, poetsen.

Maar ik vind thuis zijn meestal net zo fijn als op vakantie zijn, dus ik vind ´t wel lekker zo. En ik heb wel drie weken lang het huis voor me alleen (ouders gaan wel weg), en dat vind ik ook wel een goede vakantie ^^.

En ik maar denken dat ik de enige was die kon genieten van drie weken alleen thuis zijn. Heerlijk. Dit jaar weer. :)

Het is al jaren geleden sinds ik voor het laatsts echt op vakantie ben geweest.

Ha, dat dacht ik eigenlijk ook.

Ik ben vorig jaar een weekje weg geweest, en was toen erg blij weer gewoon thuis te zijn. Ik heb geen heimwee ofzo, maar thuis is vertrouwd, en hier kan ik ook als de beste luieren :E

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ook hier nog geen concrete plannen, de data staan wel al vast. Als het mooi weer wordt binnen een straal van 800 kilometer gaan we kamperen, anders wordt het een weekje luieren in Turkije ofzo.

Waar zou je dan naartoe gaan in Turkije als ik vragen mag? :#

En ik ben niet echt van plan vakantie te houden. Word een werkvakantie. Die eigenlijk al bezig is :+

Maar zondag vertrek ik wel naar mn moeder voor een weekje. Even bijkomen van alles en lekker in de Middellandse Zee liggen.. Hmm Alleen jammer dat het 4 uur vliegen is en het dan nog 2 en een half uur duurt voor ik thuis ben

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid