Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
En nog steeds wil ik er best één, maar ik zou niet weten waar ik de rest van mijn leven mee rond zou willen lopen.

Misschien dan toch een latijn-christelijke tekst in Gotisch hybride handschrift oid...

Je moet alleen iets laten zetten als je zeker weet dat je er de rest van je leven mee kunt leven en iets waar je 100% zeker van bent. Anders ga je spijt krijgen. En dat is bij een tattoo toch wel heel vervelend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
En nog steeds wil ik er best één, maar ik zou niet weten waar ik de rest van mijn leven mee rond zou willen lopen.

Misschien dan toch een latijn-christelijke tekst in Gotisch hybride handschrift oid...

Et super mortuo non incidetis carnem vestram.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil een klein kruisje aan de binnenkant van m'n pols, wat ik misschien de komende week in Barcelona ga laten zetten.

Moet zeggen dat ik die witte sleeve dusdanig mooi vind dat ik zelf misschien ook wel een witte tattoo wil laten zetten en dan kijken hoe het bevalt, om hem vervolgens uit te breiden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Bezint eer gij begint... Wat het is zo verslavend. Heb er nu 2, mega mega pijnlijk, maar ze zijn zo mooi. Vanochtend bedacht dat het tijd wordt voor een derde :P

Oh net als met piercings.. Ik wilde het eerst bij 1 houden. Heb er vrijdag twee bij laten zetten en ben nu al aan het nadenken over de volgende :P

En ik vraag me ook wel af waar jij die tattoos dan hebt, want ik hoor toch ook van de meeste mensen dat het best meevalt met de pijn...

@Nath: tof :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nynthe heeft er iig 1 over haar ruggegraat.... Explains a lot, I guess.

't Is dat piercen vrij duur is en er hier geen fatsoenlijke tattoo/piercingstudio zit, anders was ik sneller overstag geweest :P Idem voor tattoo...

Piercen, tattoos. Het ligt er ook echt maar aan welke en bij wie, want sommige zijn gruwelijk lelijk en andere zijn prachtig :) En inderdaad, piercings zijn net zo verslavend.

wel handig dat de moeder van een lief vriendinnetje van mij haar eigen piercing en tattooshop heeft ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit nu in Barcelona en het valt me echt op hoe veel mensen hier wel geen tatoeage hebben. Veel mannen met hun armen vol *kwijl* en ook veel vrouwen met plakplaatjes op verschillende plekken. Tatoeages op onderbenen zie je heel veel bij vrouwen hier.

Ik heb hier ook een shop gevonden die erg goed schijnt te zijn. Verleiding, verleiding, verleiding..

Link naar bericht
Deel via andere websites
En nog steeds wil ik er best één, maar ik zou niet weten waar ik de rest van mijn leven mee rond zou willen lopen.

Misschien dan toch een latijn-christelijke tekst in Gotisch hybride handschrift oid...

Et super mortuo non incidetis carnem vestram.

;)
Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik zit nu in Barcelona en het valt me echt op hoe veel mensen hier wel geen tatoeage hebben. Veel mannen met hun armen vol *kwijl* en ook veel vrouwen met plakplaatjes op verschillende plekken. Tatoeages op onderbenen zie je heel veel bij vrouwen hier.

Ik heb hier ook een shop gevonden die erg goed schijnt te zijn. Verleiding, verleiding, verleiding..

* Ziet Nath al thuiskomen, van top tot teen onder de tattoeages. "Kijk ma, ben een beetje bijgekleurd." :+

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid